Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
ES PELIGROSO ASOMARSE
molt bona, ja ho havia pensatMortadel·lo wrote:devien portar navegador "en el próximo paso a nivel encarrile"BRILL 18 wrote:Aquesta tarde a les 14,00 aprox. he vist dos camions, amb dos cotxes, 3000 R a la UAB. feien la volta a la rotonda, no se que feian per aquell lloc, ja que si venen de Lleida i van al triangle, no tenen per que deixar l'autopista, pot ser els camioners "s'han despistat"
Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
El metro de Barcelona amb motoristes!
I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Nooooooooo!!!!traveller wrote:I ja van 9!!! Avui ha circulat el novè 2100 a L4, encara no sé la composició, quan la sàpiga la poso. Avui, els 2100 feien els torns seguents: 401, 402, 407, 408, 409, 413, 414, 416 i 417 (curiositat: corrien més unitats 2100 que 1100!! Els caps de setmana corren 17 trens, i si avui corrien 9 2100, nomes hi havia 8 1100!)
El final se acerca!!!
El parc de la L4 clarament es comença a decantar per els 2100.....sniiffffff.
Samarretes de comiat dels 1100?
Trobada per viatjar en un 1100?
Volta d'honor dels 1100?
Ja sé la composició que faltava: 2125-2128. Recapitulem:
Unitats 2100 en circulació a L4, a dia 21/10/07:
2113-2114-2404-2115-2116
2125-2126-2407-2127-2128
2129-2130-2408-2131-2132
2133-2134-2409-2135-2136
2141-2142-2411-2143-2144
2145-2146-2412-2147-2148
2149-2150-2413-2151-2152
2153-2154-2414-2155-2156
2157-2158-2415-2159-2160
I molt aviat, encara més...
Unitats 2100 en circulació a L4, a dia 21/10/07:
2113-2114-2404-2115-2116
2125-2126-2407-2127-2128
2129-2130-2408-2131-2132
2133-2134-2409-2135-2136
2141-2142-2411-2143-2144
2145-2146-2412-2147-2148
2149-2150-2413-2151-2152
2153-2154-2414-2155-2156
2157-2158-2415-2159-2160
I molt aviat, encara més...
Se suposa, se suposa... de fet els formadors ja estan habilitats, han fet les pràctiques a la L2... jo diria que encara que no estiguin els 15 2100, arribarà igualment el primer 9000, per pura política...Busman wrote:I se suposa que el mes que ve hi començarà a circular la primera unitat de la sèrie 9000... oi?
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
Ja he tingut la meva primera experiencia amb el 3000 reformat, això si, no ha estat com a passatger.
I francament no es que sigui molt bona :
La pantalla té molta lluminositat i si vas a les fosques dins el tunel i tota l'estona mostrant una imatge, apaga i torna una altre imatge acava molestant
La sensació de "Això no frena, això no frena" es molt alta, acostumat a entrar a algunes estacions a 40-45 doncs ara algunes vegades a 30 per poder estar segur de que el tren es pararà.
Cada porta va a la seva bola, al tancar-les no totes van en ordre com a un 5000 sino que pots tenir totes les portes tancades i veure com una s'ho pren amb la calma amb la sensació que dona que s'ha quedat oberta.
El claxon de portes fins que no ha acabat de sonar no et deixa tancar les portes, i això ha provocat entre alguns companys la sensació de que allò no rebia l'ordre de tancar portes.
Bueno, aixo es tot de moment
I francament no es que sigui molt bona :
La pantalla té molta lluminositat i si vas a les fosques dins el tunel i tota l'estona mostrant una imatge, apaga i torna una altre imatge acava molestant
La sensació de "Això no frena, això no frena" es molt alta, acostumat a entrar a algunes estacions a 40-45 doncs ara algunes vegades a 30 per poder estar segur de que el tren es pararà.
Cada porta va a la seva bola, al tancar-les no totes van en ordre com a un 5000 sino que pots tenir totes les portes tancades i veure com una s'ho pren amb la calma amb la sensació que dona que s'ha quedat oberta.
El claxon de portes fins que no ha acabat de sonar no et deixa tancar les portes, i això ha provocat entre alguns companys la sensació de que allò no rebia l'ordre de tancar portes.
Bueno, aixo es tot de moment
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Bé alguna cosa que va bene! Crec que a la L4 deuen haver ja poques 1100 i crec si no m'erro que al Novembre tindrem la primera 9000.EUKibo wrote:De fet el 2010 era l'any màgic del transport, era l'any en que el PDI ja estaria finalitzat i a Barcelona i Rodalies el transport públic ja hauria assolit els mínims i a partir d'aquell any es farien altres millores a partir de les necessitats bàsiques cobertes.Miquel wrote:Si segueixen així cada 3 o 4 setmanes torna un 3000 a Barcelona, la remodelació acabarà abans del 2010! (aquest és el quart).
D'altra banda avui al matí(hora punta) els 2 3000 reformats circul·laven amb els torns 314 i 317.
També he vist l'últim 2100 que ha arrivat a la L-4 i el torn era el 409.
El que fa a incorporació i remodelació de trens com no hi ha cap cons3%ctura pel mig segurament compleixin amb els terminis, de fet els 5000 semblen tots entregats, els 9000 ja tenim més de 20 i els 6000 perquè TMB no té on guardar-los pero també està la cosa que en no-res els envien de seguida tots. I els 4000 que ja s'han començat a reformar...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: El Fre
Em sembla que no..Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Però una cosa...
Aniràn els termòmetres i tindrà megafonia o les balises tampoc son compatibles y tindrem enganxines com al 1100 i alguns 2100?
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte