Expedient X ahir a la nit a Universitat L1
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Expedient X ahir a la nit a Universitat L1
Ahir vaig agafar cap a quarts de dotze el metro a la L1, i vaig baixar a Universitat (direcció Fondo), i quan baixo veig que baixa algú de la cabina, vaig pensar que no seria el motorista si no algun company i que el metro arrencaria tot seguit...doncs bé, quan vaig arribar a l'alçada de la cabina vaig veure que estava buida, per tant la persona que havia sortit (i estava ja pujant tranquilament les escales mecàniques cap el vestíbul de dalt d'universitat) era efectivament el motorista d'aquella unitat i per si això fos poc el tren estava amb els llums de cua engegats (però a la punta de davant! ) no se on coi va anar l'home aquest, però el tren es va quedar allà parat...jo vaig marxar que tenia pressa
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Bueno, hi han varies possibilitats que expliquin aquest fet:
A- El motorista tenia que passar al lavabo.
B-Un passatger va teure d'una patada al motrista a Can serra per que anava massa lent y va agafar el 4000 fins a Universitat
C-Hi havia relleu de motorista
D: El 4000 no tiraba.
E: La linia estaba aturada y el va aprofitar per pendres un cafe
F: El cridaven a Universitat
G: Per qualsevol altre problema el tren no podia continuar.
H: Hi havia una baralla kung fu al tren y el motorista va sortir escopetejat.
I: Inserteu la vostra hipotesi :festa
A- El motorista tenia que passar al lavabo.
B-Un passatger va teure d'una patada al motrista a Can serra per que anava massa lent y va agafar el 4000 fins a Universitat
C-Hi havia relleu de motorista
D: El 4000 no tiraba.
E: La linia estaba aturada y el va aprofitar per pendres un cafe
F: El cridaven a Universitat
G: Per qualsevol altre problema el tren no podia continuar.
H: Hi havia una baralla kung fu al tren y el motorista va sortir escopetejat.
I: Inserteu la vostra hipotesi :festa
No flipeu tant. Aixó que va passar a l'argot del metro s'anomena "inversió de retirades" i vol dir que quan hi ha retràs, perquè els motoristes pleguin al dipòsit que els correspon, sel's fa canviar del tren per un altre que circuli per l'altre via. El tren retira al dipòsit contrari però el motorista, al correcte.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Explicació menys plausible
Sort que hi ha un entès que ens ho aclareix, perquè ja començava a sospitar que al motorista li havia semblat veure la Fomentòtila i anava a córrer a posar-li un extintor per barret.El LLOP wrote:No flipeu tant. Aixó que va passar a l'argot del metro s'anomena "inversió de retirades" i vol dir que quan hi ha retràs, perquè els motoristes pleguin al dipòsit que els correspon, sel's fa canviar del tren per un altre que circuli per l'altre via. El tren retira al dipòsit contrari però el motorista, al correcte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Explicació menys plausible
JajajaGuigui wrote:Sort que hi ha un entès que ens ho aclareix, perquè ja començava a sospitar que al motorista li havia semblat veure la Fomentòtila i anava a córrer a posar-li un extintor per barret.El LLOP wrote:No flipeu tant. Aixó que va passar a l'argot del metro s'anomena "inversió de retirades" i vol dir que quan hi ha retràs, perquè els motoristes pleguin al dipòsit que els correspon, sel's fa canviar del tren per un altre que circuli per l'altre via. El tren retira al dipòsit contrari però el motorista, al correcte.
Lavors aquest motorista seria el meu idol, un heroi, el salvador de la humanitat.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
sigfrid440s wrote:Bueno, hi han varies possibilitats que expliquin aquest fet:
A- El motorista tenia que passar al lavabo.
B-Un passatger va teure d'una patada al motrista a Can serra per que anava massa lent y va agafar el 4000 fins a Universitat
C-Hi havia relleu de motorista
D: El 4000 no tiraba.
E: La linia estaba aturada y el va aprofitar per pendres un cafe
F: El cridaven a Universitat
G: Per qualsevol altre problema el tren no podia continuar.
H: Hi havia una baralla kung fu al tren y el motorista va sortir escopetejat.
I: Inserteu la vostra hipotesi :festa
em sembla que la resposta del llop és més correcta
ES PELIGROSO ASOMARSE
Bé és molt apresurat dir que això és un expedient X. Per el que fa el sistema ATO es fa servir gaire? Per quan un sistema ATO las 24 horas?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Doncs jo diria que si, a la pagina de http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO4000.htm diu:George85 wrote:La L1 no te ATO.sortrens wrote:Bé és molt apresurat dir que això és un expedient X. Per el que fa el sistema ATO es fa servir gaire? Per quan un sistema ATO las 24 horas?
Això en teoria vol dir que quan es encès esta desconectat el ATO.Pilotos laterales:
3.-Azul- ATP-ATO desconectado.
Això vol dir que En Bernat Borràs deu haver vist un tren fantasma, ja que segons aquesta foto:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260201.jpg, el ATO esta en funcionament.
A set. 2007 la situació és la següent:BCN06 wrote:Doncs jo diria que si, a la pagina de http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO4000.htm diu:George85 wrote:La L1 no te ATO.sortrens wrote:Bé és molt apresurat dir que això és un expedient X. Per el que fa el sistema ATO es fa servir gaire? Per quan un sistema ATO las 24 horas?Això en teoria vol dir que quan es encès esta desconectat el ATO.Pilotos laterales:
3.-Azul- ATP-ATO desconectado.
Això vol dir que En Bernat Borràs deu haver vist un tren fantasma, ja que segons aquesta foto:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260201.jpg, el ATO esta en funcionament.
L1 - ATP en procès d'instal•lació i proves, es preveu operatiu al 1r trimestre del 08. ATO s'instal•larà a continuació.
L2 - ATP i ATO instal•lats i operatius
L3 - ATP instal•lat i ATO s'instal•larà al desembre d'aquest any
L4 - ATP instal•lat i sense data per l'ATO
L5 - ATP i ATO instal•lats i operatius
L11 - ATP i ATO instal•lats i operatius
Tal com diu la web que tu cites, els 4000 venen de fàbrica amb els sitema instal•lat però aquest no serveix de re si la infraestructura no el te també. Ja que el sistema del tren s'alimenta de la informació que li proporciona la via. I en aquests moments ens trobem en aquesta situacio.
Efectivament el pilot blau encès indica que s'esta conduint en mode manual. Desconeixo perquè en la foto de'n Bernat no esta encès. Algu amb més coneixements tècnics ens ho podrà comfirmar. M'atreviria a aventurar que com que ni reben ni deixen de rebre info, l'estat de la llum no vol dir re.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta