Dimissions arran del caos ferroviari a Barcelona
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Jo estic bàsicament d'acord amb en Josep Serre, qui hauria de dimitir són els responsables del ministeri de Foment i d'adif que són els encarregats i responsables directes de l'obra. De fet l'obra qui la porta és l'estat i no la Generalitat, encara que també hi tingui implicació...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Independentment que estigui o no d'acord amb lo que has posat, els que t'he assenyalat no tenen res a veure amb la tematica del forum.Jordilar wrote:En general, qualsevol força política hauria de dimitir, en general tots els socialistes, per "amiguisme" i enchufe, convergents, per amiguisme, enchufe, 3%, empreses influents..., populars per amiguisme, enchufe, ultracatolicisme, fe cega a la bandera i especulació inmobiliaria, esquerra, per amiguisme, enchufe, subnormalitat i per col·laborar amb l'enfonsament de la imatge de catalunya; i finalment, els verds, per amiguisme, enchufe, i declaracions d'antisistema per interessos.
Tots són culpables del que está passant.
A tot això, també, desitjo un máxim de boicot a totes les campanyes electorals, i una máxima abstenció a les eleccións de com a mínim, un 60%.
Salut,
Jo insto a votar al que cadascu consideri "menys dolent" ja que amb l'abstencio nomes es dona ales als qui tenen algun interes en que surti X o Y partit per interessos personals.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mira que bé!
No sabia que l'AVE entraria per la B-23. Així sí que arribarà el 21 de desembre...EUKibo wrote:I t'oblides megapauer que el traçat de la LAV pel Baix Llobregat i el Barcelonès aniran a velocitat màxima de 80KMh
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Mira que bé!
Clar! El servei substitutori des de Camp de Tarragona!Guigui wrote:No sabia que l'AVE entraria per la B-23. Així sí que arribarà el 21 de desembre...EUKibo wrote:I t'oblides megapauer que el traçat de la LAV pel Baix Llobregat i el Barcelonès aniran a velocitat màxima de 80KMh
A algú se li ha ocorregut de pensar alguna cosa dissenyada pels polítics (tant és el partit) que no li toco els piiiiiiiiiiiiiip a almenys un col.lectiu determinat (per dir-ho fi)? A mi no se'm ocurreix res.
Per cert, tema a part, juraria que per a que hi hagin dimisions, hi han d'haver víctimes, sinó es tracta d'una "incidència" sense més.......llastimós.
Per cert, tema a part, juraria que per a que hi hagin dimisions, hi han d'haver víctimes, sinó es tracta d'una "incidència" sense més.......llastimós.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Quan es facin les pròximes eleccions, la participació tornarà a ser baixa. Tornaran a sortir els polítics "lamentant" la situació i comprometent-se a treballar de cara al futur per aconseguir que la gent s'impliqui més en la política.
Entre els partits, es comentarà el per què del divorci entre societat i polítics, i com ja ve fer el nostre estimat president Montilla, es culparà a la tele i els seus programes d'humor del fet que els ciutadans desconfiïn dels polítics.
Mentrestant, els ciutadans, en comptes de reclamar fermament els seus drets i exigir que tothom faci la feina que té encomanada de forma eficient, continuarà empassant-se gairebé topt el que li donin, com fan els "borregos" mentre pasturen. Mentre el Barça guanyi un títol de tant en tant, ja no necessiten res més per viure.
I així anar fent, elecció rera elecció, desastre rera desastre, en una roda que no acaba mai. Suposo que el que falla és la condició humana, que en general encara es troba en un estadi d'evolució força primitiu. Esperem que el temps ho vagi arreglant amb el pas d'uns quants milers d'anys, encara que nosaltres no ho veurem.
Entre els partits, es comentarà el per què del divorci entre societat i polítics, i com ja ve fer el nostre estimat president Montilla, es culparà a la tele i els seus programes d'humor del fet que els ciutadans desconfiïn dels polítics.
Mentrestant, els ciutadans, en comptes de reclamar fermament els seus drets i exigir que tothom faci la feina que té encomanada de forma eficient, continuarà empassant-se gairebé topt el que li donin, com fan els "borregos" mentre pasturen. Mentre el Barça guanyi un títol de tant en tant, ja no necessiten res més per viure.
I així anar fent, elecció rera elecció, desastre rera desastre, en una roda que no acaba mai. Suposo que el que falla és la condició humana, que en general encara es troba en un estadi d'evolució força primitiu. Esperem que el temps ho vagi arreglant amb el pas d'uns quants milers d'anys, encara que nosaltres no ho veurem.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No hi ha manera
A Catalunya tenim un llarg historial d'empassar-nos-ho tot. El pitjor no és que ens tractin com a colònia, sinó que implícitament ho acceptem. No tenim el gust pel risc de la inversió, altrament ja hauríem engegat a fer punyetes el centralisme madrileny i ens hauríem buscat la vida per una altra banda. En lloc d'això, no cridem massa fort, no fos cas que se'ns incomodessin i ens compressin algunes ampolletes de cava menys...
Punyeta, jo ja n'estic fart! Ens estan insultant col·lectivament, ja sigui a base de retòrica o amb la seva deixadesa intencionadament anàrquica. I no ens hi tornarem? Què esperem? Que, abans no ens clavin la garrotada letal, els demanem si podem fer testament?
Com a català, cada cop estic més convençut de que formo part d'una nació de bocois acabats.
Punyeta, jo ja n'estic fart! Ens estan insultant col·lectivament, ja sigui a base de retòrica o amb la seva deixadesa intencionadament anàrquica. I no ens hi tornarem? Què esperem? Que, abans no ens clavin la garrotada letal, els demanem si podem fer testament?
Com a català, cada cop estic més convençut de que formo part d'una nació de bocois acabats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
En aquest país nostre (*) que ens ha tocat per a viure-hi, el verb dimitir no accepta que un polític el conjugui en primera persona.
Les excepcions a la norma anterior són tan sonades que han sortit als diaris.
Tampoc existeix el verb destituir, en les esferes polítiques.
Salut !!
(*) Barcelona-Ciutat, Barcelonès, Barcelona-província, Catalunya, Espanya... És igual.
Les excepcions a la norma anterior són tan sonades que han sortit als diaris.
Tampoc existeix el verb destituir, en les esferes polítiques.
Salut !!
(*) Barcelona-Ciutat, Barcelonès, Barcelona-província, Catalunya, Espanya... És igual.
Calen dimissions, milers de dimissions
Francesc Puigpelat
S’exigeixen dimissions. Però Zapatero ha aguantat Magdalena Álvarez, amb astúcia i bon criteri. Perquè, si l’hagués fet fora el juliol, què passaria ara? ¿Es demanaria el cap de la substituta de Magdalena Álvarez, o el cap del mateix Zapatero? En un govern, els ministres fan el mateix paper que els entrenadors en un equip de futbol: serveixen de parallamps de les ires del soci, de manera que el president sigui intocable.
Caurà Magdalena Álvarez? Ja ho veurem. Però no crec que importi gaire. Dimarts, la consellera Montserrat Tura, en un atac de lucidesa, deia a televisió que el fet que la ministra plegués no resoldria res, perquè la resta de l’equip que gestiona el desastre de Rodalies seguiria sent el mateix. Té tota la raó. S’hi guanya res canviant el cap d’un cos que està tot ell corromput i gangrenat?
Aleshores, per què aquesta obsessió per fer dimitir la senyora ministra? Cal interpretar-la només en funció de picabaralles entre polítics i de rèdits electorals. CiU, ERC i el PP volen que plegui perquè així es demostrarà que tenien raó i podran guanyar quatre vots. El PSC i el PSOE pensen que potser encara es pot arreglar, i així salvaran quatre vots.
Conclusió: als polítics (des del PP a ERC) els importa un rave els usuaris. Aquest és el gran drama. Perquè, si realment pensessin en termes d’usuari i busquessin de debò solucions, el que caldria és demanar la dimissió de milers de persones incompetents que treballen a Rodalies, per substituir-les per persones competents.
Faig un repàs: dimissions en els buròcrates encarregats de gestionar les obres de l'AVE, dimissions a les empreses concessionàries de les obres, dimissions a tots els nivells de l’estructura de Renfe, dimissions dels encarregats de senyalització, dimissions al departament de (des)informació al públic, dimissions dels maquinistes que no anuncien per què els trens es paren i dimissions dels responsables del web de Renfe que, diumenge a la nit, no anunciava els talls de l’endemà.
Ah! I dimissió d’un venedor de guixeta de Renfe que un dia es va negar a tornar-me l’import d’un bitllet, es va negar a donar-me un full de reclamacions i es va negar a dir-me el seu nom.
Una dimissió? No, no. Milers de dimissions! Els buròcrates i els incompetents, a l’atur.
http://www.e-noticies.com/opinions/cale ... 30328.html
Francesc Puigpelat
S’exigeixen dimissions. Però Zapatero ha aguantat Magdalena Álvarez, amb astúcia i bon criteri. Perquè, si l’hagués fet fora el juliol, què passaria ara? ¿Es demanaria el cap de la substituta de Magdalena Álvarez, o el cap del mateix Zapatero? En un govern, els ministres fan el mateix paper que els entrenadors en un equip de futbol: serveixen de parallamps de les ires del soci, de manera que el president sigui intocable.
Caurà Magdalena Álvarez? Ja ho veurem. Però no crec que importi gaire. Dimarts, la consellera Montserrat Tura, en un atac de lucidesa, deia a televisió que el fet que la ministra plegués no resoldria res, perquè la resta de l’equip que gestiona el desastre de Rodalies seguiria sent el mateix. Té tota la raó. S’hi guanya res canviant el cap d’un cos que està tot ell corromput i gangrenat?
Aleshores, per què aquesta obsessió per fer dimitir la senyora ministra? Cal interpretar-la només en funció de picabaralles entre polítics i de rèdits electorals. CiU, ERC i el PP volen que plegui perquè així es demostrarà que tenien raó i podran guanyar quatre vots. El PSC i el PSOE pensen que potser encara es pot arreglar, i així salvaran quatre vots.
Conclusió: als polítics (des del PP a ERC) els importa un rave els usuaris. Aquest és el gran drama. Perquè, si realment pensessin en termes d’usuari i busquessin de debò solucions, el que caldria és demanar la dimissió de milers de persones incompetents que treballen a Rodalies, per substituir-les per persones competents.
Faig un repàs: dimissions en els buròcrates encarregats de gestionar les obres de l'AVE, dimissions a les empreses concessionàries de les obres, dimissions a tots els nivells de l’estructura de Renfe, dimissions dels encarregats de senyalització, dimissions al departament de (des)informació al públic, dimissions dels maquinistes que no anuncien per què els trens es paren i dimissions dels responsables del web de Renfe que, diumenge a la nit, no anunciava els talls de l’endemà.
Ah! I dimissió d’un venedor de guixeta de Renfe que un dia es va negar a tornar-me l’import d’un bitllet, es va negar a donar-me un full de reclamacions i es va negar a dir-me el seu nom.
Una dimissió? No, no. Milers de dimissions! Els buròcrates i els incompetents, a l’atur.
http://www.e-noticies.com/opinions/cale ... 30328.html
Als països civilitzats quan passa algo d'estes característiques hi han dimissions dels responsables, i lo normal es començar en casos molt greus (i este suposo que és un cas greu) per el que està més amunt, així que la ministra tindria que passar "por capilla" i fer la maleta. Després ja en parlarem de la constructora etc...
però vivim en un PAÍS DE PANDERETA!
però vivim en un PAÍS DE PANDERETA!
Jo tampoc estic a favor de la destitució de Magdalena Álvarez.
On s'ha deixat el criteri la gent?
De veritat que tant us dominen els vostres partits polítics?
Que el PSOE i PSC encapçalen les llistes a Espanya i Catalunya... doncs genial. Abans ells que no pas els del PP... que no sé jo com acabaria aquest tema.
Se'n va ella i de ben segur que vindria un altre panoli a empitjorar més les coses.
Comparteixo tot el contingut del missatge de Sky: text de Francesc Puigpelat.
Que l'AVE acabi ja i quan les Rodalies funcionin millor... tot això haurà acabat, i el Govern s'haurà quedat tranquil per les eleccions del 2008.
Salutacions.
On s'ha deixat el criteri la gent?
De veritat que tant us dominen els vostres partits polítics?
Que el PSOE i PSC encapçalen les llistes a Espanya i Catalunya... doncs genial. Abans ells que no pas els del PP... que no sé jo com acabaria aquest tema.
Se'n va ella i de ben segur que vindria un altre panoli a empitjorar més les coses.
Comparteixo tot el contingut del missatge de Sky: text de Francesc Puigpelat.
Que l'AVE acabi ja i quan les Rodalies funcionin millor... tot això haurà acabat, i el Govern s'haurà quedat tranquil per les eleccions del 2008.
Salutacions.
Baixador a Premià de Mar ja!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Perversitat de la política
Els "nostres" no, sinó tots en general. A mi, a tu i a tothom. Entre d'altres, perquè perpetren una animalada rere l'altra, sabent que si la pífien, som els contribuents bocois qui les paguem. I es queden tan amples.laura wrote:De veritat que tant us dominen els vostres partits polítics?
Admiro el teu optimisme, amb això de que tot plegat quedarà resolt abans de març! Però en una cosa tens raó: només actuen pensant en les eleccions. O sigui, si tot va bé, potser tindrem TAV i Rodalies pel 2012. I si no, pel 2016, o pel 2020, etc. etc.laura wrote:Que l'AVE acabi ja i quan les Rodalies funcionin millor... tot això haurà acabat, i el Govern s'haurà quedat tranquil per les eleccions del 2008.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Quan algú fa la feina mal feta, o se'n va per voluntat pròpia o se l'acomiada.
Si això funciona així a tot arreu, EXIGEIXO que els meus empleats, la gent que jo pago, és a dir, els polítics, procedeixin de la mateixa manera amb els seus subordinats i es desfacin d'aquells que no saben fer la feina per la qual els paguem.
Igualment, aquests polítics quan les coses surten bé no triguen res a apropiar-se la medalla. En canvi, quan surten malament, no en són responsables? Alguna cosa falla...
Si això funciona així a tot arreu, EXIGEIXO que els meus empleats, la gent que jo pago, és a dir, els polítics, procedeixin de la mateixa manera amb els seus subordinats i es desfacin d'aquells que no saben fer la feina per la qual els paguem.
Igualment, aquests polítics quan les coses surten bé no triguen res a apropiar-se la medalla. En canvi, quan surten malament, no en són responsables? Alguna cosa falla...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
No habrá dimisiones, de eso estoy convencido. Si no las ha habido ya, dudo mucho que se ejecuten proximaente, y es que en este ministerio hasta las dimisiones van con retraso.
Porque claro, ¿que más da hacer chapuzas en Cataluña cuando los plazos de ejecución de la LAV en Valladolid y Malaga si se han respetado? ¿Qué son otras condiciones? Ya lo sabemos, pero da igual, el día 22 de diciembre LAV en Valladolid y el 23 en Malaga. Yo creo que antes que las elecciones, el motivo por el cuál corrían tanto era para demostrar que por una vez se tendría en cuenta Cataluña antes que cualquier otra comunidad y les ha salido realmente el tiro por la culata.
Sinceramente, para los que creais que cuando finalicen las obras del AVE se acabarán los lios de cercanias, estais equivocados. De hecho no es de ahora que los trenes vengan con retraso, eso ya es desde hace un lustro como mínimo, pero tal vez ahora ha adquirido mayor dimensión mediática. Además la infraestructura esta obsoleta y casi hay que renovarlo todo, y eso llevará su tiempo. Sin ir más lejos, la catenaria, donde en muchos tramos da pena, mismamente la C1 desde el puente sobre la calle Guipúzcoa (BCN/Sant Adrià) se puede observar como los vanos no parecen ni de cobre, ya que tienen como un color verdoso, con algunas pinceladas color bronce que denotan que un día eso estuvo algo más nuevo. Yo creo que urgentemente se debe actuar sobretodo en la primera corona en todas las líneas y en la R2 Sur hasta Vilanova ya que son los tramos ferroviarios más concurridos. Lo que da pena ver en el municipio del Garraf las sujecciones de madera ancladas al talud que se le acoplan a los pórticos de la catenaria, eso me parece ilógico que se mantenga así en una línea de estas caracteristicas.
Porque claro, ¿que más da hacer chapuzas en Cataluña cuando los plazos de ejecución de la LAV en Valladolid y Malaga si se han respetado? ¿Qué son otras condiciones? Ya lo sabemos, pero da igual, el día 22 de diciembre LAV en Valladolid y el 23 en Malaga. Yo creo que antes que las elecciones, el motivo por el cuál corrían tanto era para demostrar que por una vez se tendría en cuenta Cataluña antes que cualquier otra comunidad y les ha salido realmente el tiro por la culata.
Sinceramente, para los que creais que cuando finalicen las obras del AVE se acabarán los lios de cercanias, estais equivocados. De hecho no es de ahora que los trenes vengan con retraso, eso ya es desde hace un lustro como mínimo, pero tal vez ahora ha adquirido mayor dimensión mediática. Además la infraestructura esta obsoleta y casi hay que renovarlo todo, y eso llevará su tiempo. Sin ir más lejos, la catenaria, donde en muchos tramos da pena, mismamente la C1 desde el puente sobre la calle Guipúzcoa (BCN/Sant Adrià) se puede observar como los vanos no parecen ni de cobre, ya que tienen como un color verdoso, con algunas pinceladas color bronce que denotan que un día eso estuvo algo más nuevo. Yo creo que urgentemente se debe actuar sobretodo en la primera corona en todas las líneas y en la R2 Sur hasta Vilanova ya que son los tramos ferroviarios más concurridos. Lo que da pena ver en el municipio del Garraf las sujecciones de madera ancladas al talud que se le acoplan a los pórticos de la catenaria, eso me parece ilógico que se mantenga así en una línea de estas caracteristicas.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella