Manifestació contra el caos de les infraestructures 29-O
-
- N7
Manifestació contra el caos de les infraestructures 29-O
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
-
- N7
Jo hi penso anar. Em sento menyspreat i maltractat per les administracions.
Avui estava a la C-31, amb vehicle privat, i hem ocupat el carril bus per la senzilla raó de que entre les 07.15 i les 8.20 no ha passat ni un sol bus i ens sentíem insultats, sentíem que ens tractaven com a borregos, només hi havia dues dotacions dels mossos, als quals tothom pitava i que han sigut els que han deixat passar als cotxes.
He estat aproximadament una hora al tram entre Castelldefels i Gavà. He estat més de 10 minuts parat sense moure'm. Torno a dir que no he vist ni un sol bus, només he vist a gent deseperada dins dels seus cotxes perquè estaven en una ratera. Tots els carrers de Gavamar que acaben a l'autovia col·lapsats. No he utilitzat el carril adicional per a vehicles perquè era directe a Barcelona, i jo al Prat abandono l'autovia per anar cap a la Ronda de Dalt, també col·lapsada.
Resultat final: Sitges 6.50 - Esplugues 8.50
Avui estava a la C-31, amb vehicle privat, i hem ocupat el carril bus per la senzilla raó de que entre les 07.15 i les 8.20 no ha passat ni un sol bus i ens sentíem insultats, sentíem que ens tractaven com a borregos, només hi havia dues dotacions dels mossos, als quals tothom pitava i que han sigut els que han deixat passar als cotxes.
He estat aproximadament una hora al tram entre Castelldefels i Gavà. He estat més de 10 minuts parat sense moure'm. Torno a dir que no he vist ni un sol bus, només he vist a gent deseperada dins dels seus cotxes perquè estaven en una ratera. Tots els carrers de Gavamar que acaben a l'autovia col·lapsats. No he utilitzat el carril adicional per a vehicles perquè era directe a Barcelona, i jo al Prat abandono l'autovia per anar cap a la Ronda de Dalt, també col·lapsada.
Resultat final: Sitges 6.50 - Esplugues 8.50
67-68: Esplugues - Zona Universitària
Re: Un altre
Ei! Perque no? Hi Anem tots a cridar amb mala llet! Em sembla una idea genial! n'hauriem de parlarJaMiRo! wrote:Un que hi serà...
Podriem quedar si voleu. Què us sembla uns 10 minuts abans a l'estació de Jaume I?
-
- N10
No hi podré anar doncs em ve just al tornar de la feina. Si hi aneu, Jordilar, JaMiRo i EUKibo, representeu bé Badalona
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
50%
Bé, jo ara per ara represento un 50% Badalona i un 50% Olesa.Vox wrote:No hi podré anar doncs em ve just al tornar de la feina. Si hi aneu, Jordilar, JaMiRo i EUKibo, representeu bé Badalona
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Doncs, l'EUKibo no se sap si anirà, ja que sembla que no es benvingut a aquest forum, ja que l'han boicotejat, li han eliminat missatges i no pot accedir-hi...
Passen coses realment extranyes a vegades...
Espero que sigui un error del software i ben aviat el tornem a veure discutint els temes d'actualitat, com la desastrosa organització de Renfe.
Salutacions!
Espero que sigui un error del software i ben aviat el tornem a veure discutint els temes d'actualitat, com la desastrosa organització de Renfe.
Salutacions!
- davidbarna
- N5
Jo també crec que seria un error si s'hagues produit aquest fet, tothom ha de tenir dret a opinar lliurament.Alacreu wrote:Doncs, l'EUKibo no se sap si anirà, ja que sembla que no es benvingut a aquest forum, ja que l'han boicotejat, li han eliminat missatges i no pot accedir-hi...
Salutacions!