Retards, avaries i deficiències a FGC
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
Lamentablement, només li podran fer un judici de faltes amb connotacions racistes, ja que quan no hi ha sang, una agressió no es considera delicte. Dubto molt que l'empresonin, i si ho fan ara és per l'alarma social, en un parell de dies el faran fora.
A ningú li cau simpàtic aquest quinqui, de fet és un element que està al món per a què hi hagi de tot. Ara bé, quina creieu que és -des del punt de vista objectiu- la condemna justa per a la seva agressió? Un any de presó? Deu anys i un dia? Cadena perpètua?
De totes formes, segueixo dient que si FGC publiqués totes les gravacions de les càmeres, cada dia ficarien algun imbècil d'aquests a la garjola. Per què aquest cas ha estat diferent?
A ningú li cau simpàtic aquest quinqui, de fet és un element que està al món per a què hi hagi de tot. Ara bé, quina creieu que és -des del punt de vista objectiu- la condemna justa per a la seva agressió? Un any de presó? Deu anys i un dia? Cadena perpètua?
De totes formes, segueixo dient que si FGC publiqués totes les gravacions de les càmeres, cada dia ficarien algun imbècil d'aquests a la garjola. Per què aquest cas ha estat diferent?
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Guigui
- Administrador
Treball comunitari
Doncs per expiar els seus pecats, el millor crec que seria una bona temporada fent treball comunitari en un centre d'acollida d'immigrants. I si és a les Canàries o a Melilla, millor.Trytasa Baldaquino wrote:A ningú li cau simpàtic aquest quinqui, de fet és un element que està al món per a què hi hagi de tot. Ara bé, quina creieu que és -des del punt de vista objectiu- la condemna justa per a la seva agressió? Un any de presó? Deu anys i un dia? Cadena perpètua?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Treball comunitari
Totalment d'acord.Guigui wrote: Doncs per expiar els seus pecats, el millor crec que seria una bona temporada fent treball comunitari en un centre d'acollida d'immigrants. I si és a les Canàries o a Melilla, millor.
-
- N8
Agressió a una noia als FGC
NOTICIA
Sols veient el careto del paio aquest ja venen ganes de posar-lo a la garjola, però què en penseu de tot l'enrenou que s'ha montat?
Primerament dir que em sembla una barbaritat el que va fer aquest penjat de la vida i que òbviament se l'hauria de penar per a que escarmenti. Ara, creien que si la víctima hagués estat espanyola s'hagués montat tot aquest sarau? No creieu que amb aquesta "diferenciació" ens estem comportant tots d'una manera racista ja que tots la considerem diferent per ser equatoriana? És realment necessari l'implicació de l'ambajada de l'Equador quan se suposa que es una ciutadana resident a Espanya?
Sols veient el careto del paio aquest ja venen ganes de posar-lo a la garjola, però què en penseu de tot l'enrenou que s'ha montat?
Primerament dir que em sembla una barbaritat el que va fer aquest penjat de la vida i que òbviament se l'hauria de penar per a que escarmenti. Ara, creien que si la víctima hagués estat espanyola s'hagués montat tot aquest sarau? No creieu que amb aquesta "diferenciació" ens estem comportant tots d'una manera racista ja que tots la considerem diferent per ser equatoriana? És realment necessari l'implicació de l'ambajada de l'Equador quan se suposa que es una ciutadana resident a Espanya?
Les coses de la vida
Hola!
De fet, no és la primera vegada que algún energúmen (com aquest malparit que ha agredit la noia als FGC) amb estètica latinking o ñeta fa de les seves i els mitjans de comunicació no se'n fan ressó.
Salut!
Totalment d'acord.megapauer wrote:Sols veient el careto del paio aquest ja venen ganes de posar-lo a la garjola, però què en penseu de tot l'enrenou que s'ha montat?
Primerament dir que em sembla una barbaritat el que va fer aquest penjat de la vida i que òbviament se l'hauria de penar per a que escarmenti.
Estic 100% segur que no.megapauer wrote:Ara, creien que si la víctima hagués estat espanyola s'hagués montat tot aquest sarau?
De fet, no és la primera vegada que algún energúmen (com aquest malparit que ha agredit la noia als FGC) amb estètica latinking o ñeta fa de les seves i els mitjans de comunicació no se'n fan ressó.
Doncs penso el mateix; a mi em sembla greu perquè és una agressió a una persona i prou. Aquesta manera de comportar-se per part de la societat no em sembla positiva, ja que continua "diferenciant".megapauer wrote:No creieu que amb aquesta "diferenciació" ens estem comportant tots d'una manera racista ja que tots la considerem diferent per ser equatoriana?
Jo crec que no, perquè si a mi em passa quelcom el Ministre de Justícia o el Conseller d'Interior no em ve a ajudar, he d'anar (com és normal) a denunciar-ho a la justícia.megapauer wrote:És realment necessari l'implicació de l'ambajada de l'Equador quan se suposa que es una ciutadana resident a Espanya?
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- subwayworld
- N3
Jo crec que si aquest video s'ha filtrat a la premsa també s'haurien de "filtrar" tots els altres de totes les agressions que hi ha als transports públics, potser no cada dia, però com a mínim cada cap de setmana.subwayworld wrote:Estic d'acord amb vosaltres sobre aquest tema, però el que jo crec es que un video com aquest no s'hauria d'haver filtrat a la premsa
A mi també em preocupa la posada en evidència que pateix el noi que no fa res. Si jo fos ell hauria denunciat a FGC per filtrar el vídeo a la premsa i als mitjans per difondre'l sense la meva autorització... ara que estan tots amb allò de la LOPD. Tapen la cara del maleït agressor i no li tapen a ell... En quin país vivim?
PD. Quant estan pagant les TV per tenir entrevistes i seguiments?
PD. Quant estan pagant les TV per tenir entrevistes i seguiments?
- Guigui
- Administrador
També afectat
Doncs aquest noi sembla que ja l'han increpat alguns veïns seus per no haver-hi intervingut. Ho he llegit aquest matí no sé on, potser al web del Telenotícies.U-Bahn wrote:A mi també em preocupa la posada en evidència que pateix el noi que no fa res.
Ja voldria saber què hi haurien fet aquests valents en el seu lloc.
-
- N10
Re: També afectat
Res. Haurien fet que miraven a una altra banda i adiós muy buenas. Ja em diràs què hauria d'haver fet aquest noi, que era argentí, davant un acte amb mòbil racista com aquest. El noi no era tonto i sabia que si s'hi ficava, hagués rebut igual o pitjor.Guigui wrote:Ja voldria saber què hi haurien fet aquests valents en el seu lloc.
Una cosa nomès(sense ofendre a ningú).
D'això ja se'n parla aquí:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=4277&start=120
D'això ja se'n parla aquí:
http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=4277&start=120
- Rafa Monty
- N6
Estic Buscant algún Video sobre aixó.
ESTÁ PASANDO - TELE 5 - 26 - 10 - 2007
En aquest lloc van comentar la continació del Vídeo, que no s' havia filtrat aquesta part a la Premsa
Es quan el Malparit Ja Baixat del FGC, L' Argentí li assenyala a la Víctima la cámara i li explica que li pot denunciar...
ESTÁ PASANDO - TELE 5 - 26 - 10 - 2007
En aquest lloc van comentar la continació del Vídeo, que no s' havia filtrat aquesta part a la Premsa
Es quan el Malparit Ja Baixat del FGC, L' Argentí li assenyala a la Víctima la cámara i li explica que li pot denunciar...
-
- N8
Re: Treball comunitari
Exactament. O un parell d'anys en un casal d'avis canviant panyals als que estan impedits.Guigui wrote:El millor crec que seria una bona temporada fent treball comunitari en un centre d'acollida d'immigrants. I si és a les Canàries o a Melilla, millor.
Però desgraciadament la nostra constitució no permet els càstigs físics i això se'n considera. El famós jutge andalús que "rehabilita" joves els posa penes d'aquest tipus però per mutu acord, com si fos un contracte.
Ara, jo crec que fins ara les mesures que s'han pres contra aquest imbècil, desgraciadament, són les justes que s'estipulen pel que va fer.
Repeteixo, crec que això no hauria sortit a la llum als medis si no hi hagués el "morbo" del suposat racisme o fins i tot, com he sentit dir a alguna feminista, violència de gènere. Quin món...
- Rafa Monty
- N6
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
La volta de torca final del show ha estat que el tercer en discòrdia a al·legat que no va actuar perquè tenia por per dues bandes, primera per ser també inmigrant i segona per ser homosexual!
A veure, si no ha actuat ha estat perquè tindria por que el sonat li fotés un parell de nates, igual que jo o que qualsevol que gosés increpar-lo, independentment del seu origen, gènere o condició sexual.
Al final de vídeo que dius, Rafa Monty, només es veu al xicot aquest senyalant la càmera, i girant el cap cap a la noia i cap a la càmera, on s'interpreta que li diu que l'agressió ha quedat immortalitzada.
Jo la única cosa que us dic és que té la seva curiositat que aquesta notícia tant apeteixible pels "tomates", "gente" i els "està pasando" , aparegui la mateixa setmana que milers de passatgers de renfe han de llevar-se cada dia més d'una hora abans per agafar un autobús que els porti a la feina. Si no hi hagués estat, us imagineu tot l'exèrcit de papallones amb càmera, morboses i tremendistes, entrevistant la gent que espera des de fa una hora a l'autobús, carregant contra el govern, la Maleni i el PSOE?
Això està inventat fa anys, i es diu "cortina de fum". Aquestes agressions es repeteixen continuament als ferrocarrils i al carrer, i es graven sempre, si no és al tren és la càmera d'un caixer. Però passen a ser prova judicial i ningú les veu, sense que hi hagi pressió mediàtica, ni ministres d'afers exteriors. Quants Sergis Xaviers hi han al món!!! (per cert, curiós d'un nom tan català a un energúmen que gairebé no sap parlar ni castellà...)
A veure, si no ha actuat ha estat perquè tindria por que el sonat li fotés un parell de nates, igual que jo o que qualsevol que gosés increpar-lo, independentment del seu origen, gènere o condició sexual.
Al final de vídeo que dius, Rafa Monty, només es veu al xicot aquest senyalant la càmera, i girant el cap cap a la noia i cap a la càmera, on s'interpreta que li diu que l'agressió ha quedat immortalitzada.
Jo la única cosa que us dic és que té la seva curiositat que aquesta notícia tant apeteixible pels "tomates", "gente" i els "està pasando" , aparegui la mateixa setmana que milers de passatgers de renfe han de llevar-se cada dia més d'una hora abans per agafar un autobús que els porti a la feina. Si no hi hagués estat, us imagineu tot l'exèrcit de papallones amb càmera, morboses i tremendistes, entrevistant la gent que espera des de fa una hora a l'autobús, carregant contra el govern, la Maleni i el PSOE?
Això està inventat fa anys, i es diu "cortina de fum". Aquestes agressions es repeteixen continuament als ferrocarrils i al carrer, i es graven sempre, si no és al tren és la càmera d'un caixer. Però passen a ser prova judicial i ningú les veu, sense que hi hagi pressió mediàtica, ni ministres d'afers exteriors. Quants Sergis Xaviers hi han al món!!! (per cert, curiós d'un nom tan català a un energúmen que gairebé no sap parlar ni castellà...)
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
Divendres passta vaig voler comprobar en primera persona com s'organitzava els caos i els plans alternatius.Vag estar veien cartells d'aquests que la LL-A està tallada entre Carrilet i Fira per tot arreu,hi anava una noia amb uniforme vermell,peró no com els agents d'estacions(igual que el que düen els informadors de la renfe,aquell abric per la carretera peró de color vermell),repartinit el paper del tall.A Hospitalet-Av.Carrilet vaig veure com s'organtitzven,l'andana de la vía 1 plena de gom a gom,els trens maniobrant,una 213 va finalitzar recorregut per vía 4 !!,la 1ªvegada que veig un tren a les vies apartades d'Hospitalet.
Molts trens en doble per la tarda,inclùs un L8 anava en doble.I ara van puntuals,no com a principis de setmana,Sembla que els de FGC han près nota de les queixes de principi de setmana.
Molts trens en doble per la tarda,inclùs un L8 anava en doble.I ara van puntuals,no com a principis de setmana,Sembla que els de FGC han près nota de les queixes de principi de setmana.
Quatre mesos amb els FGC arribat a L'Hospitalet-Av.Carrilet per culpa del TAV
Els tècnics de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) asseguraven ahir que el trens no podran tornar a circular pel tram del túnel de la línia del Llobregat-Anoia malmès per les obres del TAV fins d'aquí a quatre mesos.
Han fet aquests càlculs tot i que encara no han pogut accedir a la zona danyada del túnel on va caure un tros de mur en injectar formigó per les obres de la línia d'alta velocitat. Compten, però, que primer s'han d'arreglar les vies de rodalies. Després, diuen des de Ferrocarrils de la Generalitat, l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries(Adif) reforçarà el túnel de la línia Llobregat–Anoia. Això permetrà a l'Adif continuar les obres del TAV fins a Barcelona. Només quan el túnel de l'alta velocitat estigui avançat, es podrà començar a reparar el de FGC. És a dir, primer són les obres a rodalies, després les del TAV i, per últim, les de Ferrocarrils.
Fins a finals de gener principis de febrer del 2008 no s'obrirà el trànsit el tram Av.Carrilet-Europalfira,quina vergonya déu meu ,i els metros comarcals vés a saber per quan seràn.
Els tècnics de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) asseguraven ahir que el trens no podran tornar a circular pel tram del túnel de la línia del Llobregat-Anoia malmès per les obres del TAV fins d'aquí a quatre mesos.
Han fet aquests càlculs tot i que encara no han pogut accedir a la zona danyada del túnel on va caure un tros de mur en injectar formigó per les obres de la línia d'alta velocitat. Compten, però, que primer s'han d'arreglar les vies de rodalies. Després, diuen des de Ferrocarrils de la Generalitat, l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries(Adif) reforçarà el túnel de la línia Llobregat–Anoia. Això permetrà a l'Adif continuar les obres del TAV fins a Barcelona. Només quan el túnel de l'alta velocitat estigui avançat, es podrà començar a reparar el de FGC. És a dir, primer són les obres a rodalies, després les del TAV i, per últim, les de Ferrocarrils.
Fins a finals de gener principis de febrer del 2008 no s'obrirà el trànsit el tram Av.Carrilet-Europalfira,quina vergonya déu meu ,i els metros comarcals vés a saber per quan seràn.
- Guigui
- Administrador
Una de grossa
Em permeteu dir-me-la grossa? Sí? Doncs, endavant!
Ni Al-Qaeda ho hauria fet millor!
Ni Al-Qaeda ho hauria fet millor!