Quines infraestructures ferroviaries creieu imprescindibles?
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Quines infraestructures ferroviaries creieu imprescindibles?
Obro aquest tema com a consulta, degut a les deficiencies que esta provocant o demostrant el fet del tall de la R2, R10 i part de la llobregat-anoi... provocant deficiencies... quines infraestructures falten o creieu que falten?
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La meva llista
Metro i Rodalies per Diagonal
L9, però sense giragonses
Línia Orbital
Connexió ferroviària multimodal (Rodalies, Regionals, TAV) directa amb l'aeroport
Més connexions entre les dues ribes del Llobregat
L1 fins a Badalona Centre
L3 fins a Trinitat Vella
Segregació de L6/L7 i B-V; nou túnel Sarrià-Francesc Macià-Urgell
Quadruplicació de via fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró
Intercanviadors fora del centre de Barcelona: Cornellà Centre, Torrassa, Zona Universitària, Sarrià, Trinitat Vella
L9, però sense giragonses
Línia Orbital
Connexió ferroviària multimodal (Rodalies, Regionals, TAV) directa amb l'aeroport
Més connexions entre les dues ribes del Llobregat
L1 fins a Badalona Centre
L3 fins a Trinitat Vella
Segregació de L6/L7 i B-V; nou túnel Sarrià-Francesc Macià-Urgell
Quadruplicació de via fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró
Intercanviadors fora del centre de Barcelona: Cornellà Centre, Torrassa, Zona Universitària, Sarrià, Trinitat Vella
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A vegades penso que estem més a prop d'Àfrica que no pas d'Europa...
Jo opino que el que no s'ha fet en dotze anys, no es podrà fer ara en quatre mesos... A Barcelona li fa falta inversió continua i de manera mesurada per tal d'evitar ensurts com aquests.
Quines infraestructures? La llista és força llarga...
A veure què tal demà la resta de línies de Rodalies...
M'agradaria veure demà Passeig de Gràcia...
Salutacions.
Jo opino que el que no s'ha fet en dotze anys, no es podrà fer ara en quatre mesos... A Barcelona li fa falta inversió continua i de manera mesurada per tal d'evitar ensurts com aquests.
Quines infraestructures? La llista és força llarga...
A veure què tal demà la resta de línies de Rodalies...
M'agradaria veure demà Passeig de Gràcia...
Salutacions.
Baixador a Premià de Mar ja!
Olot - Girona - St. Feliu de Guíxols, posats a imaginar...entfe001 wrote:Tren a Olot per Banyoles.
Per cert, o canvieu el títol, o es mou el fil, perquè el títol convida a posar-hi qualsevol cosa però el fil està al subfòrum de l'àrea de BCN, en canvi, jo trobo que infraestructures ferroviaries també en fan falta fora de BCN (diria que més i tot).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
A Barcelona... sens dubte conectar les dues xarxes de Tramvia per la Diagional.
A més a més solventar el tema del colapse de FGC a la línia del Vallès.
I ja posats, acabar d'una vegada la línia 9 de metro.
A Catalaunya... principalment accelerar les línies per a treure totes les limitacions a menys de 120-140 km/h i instal·lar punts d'encreuament a totes les estacions.
Modernitzar la línia de Manresa.
Crear llocs de transbordaments carretera-tren per a mercaderies a totes les ciutats capitals de comarca.
A més a més solventar el tema del colapse de FGC a la línia del Vallès.
I ja posats, acabar d'una vegada la línia 9 de metro.
A Catalaunya... principalment accelerar les línies per a treure totes les limitacions a menys de 120-140 km/h i instal·lar punts d'encreuament a totes les estacions.
Modernitzar la línia de Manresa.
Crear llocs de transbordaments carretera-tren per a mercaderies a totes les ciutats capitals de comarca.
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Para mí lo básico de momento es:
- Acabar la L9
- Acabar de una vez la C7
- Establecer vía libre condicional en los diferentes tramos de vía doble adecuandolos a dichas caracteristicas en el caso de que no lo soportaran .
- Unir los extremos de los tranvias en la Diagonal mediante la prolongación de los FGC de la Anoia, aunque para mí lo lógico es que en un principio se hubiera hecho una línea de metro entre Maria Cristina y Glories, de esta manera se hubiera evitado estropear la entrada viaria de Avenida Diagonal reduciendo un carril de entrada, acabando la línea de TRAM en la parada de Zona Universitària.
- Segundo túnel de cercanías pasante en Barcelona.
- By - Pass Túnel FGC Collserola y túnel directo entre Gracia y Sarrià.
- Apertura de la línea Papiol - Mollet en el tramo Cerdanyola - Mollet para tráfico de viajeros.
- Prolongar la línea 3 hasta Trinitat Vella para conectar con la línea 1 y hasta Bon Pastor para conectar con la L9.
- L1 hasta Badalona Centro.
- Metro Sur Barcelona --> recorrido--> El Prat - Sant Boi - Santa Coloma de Cervelló - Sant Feliu - Sant Joan d'Espí - Cornellà - Hospitalet Sur - El Prat.
- Metro Norte Barcelona --> Sant Adrià - Badalona - Mongat - Tiana - Montigalà - Sta. Coloma - Sant Adrià
- Cercanías Urbanos -->
* en C1 Molins de Rei - Mongat
* en C2 --> Castelldefels - Montcada Bifurcació (via Ramal de les Aigües)
*en C3: no es necesario
*en C4: Molins de Rei - Montcada Bifurcació
*en C7: no es necesario
*en C10: no es necesario
- Supresión C10, para recuperar el tren lanzadera Barcelona Sants - Aeropuerto (Tren Azul).
- Desdoblamiento C3 Vic - Barcelona si la cuota de mercado así lo exige (que de momento no es el caso).
- Barcelona <--> Martorell FGC tren directo mediante cuadrupliación de vía.
- Ramal FGC desde Sant Boi al aeropuerto en vía doble.
- Acabar la L9
- Acabar de una vez la C7
- Establecer vía libre condicional en los diferentes tramos de vía doble adecuandolos a dichas caracteristicas en el caso de que no lo soportaran .
- Unir los extremos de los tranvias en la Diagonal mediante la prolongación de los FGC de la Anoia, aunque para mí lo lógico es que en un principio se hubiera hecho una línea de metro entre Maria Cristina y Glories, de esta manera se hubiera evitado estropear la entrada viaria de Avenida Diagonal reduciendo un carril de entrada, acabando la línea de TRAM en la parada de Zona Universitària.
- Segundo túnel de cercanías pasante en Barcelona.
- By - Pass Túnel FGC Collserola y túnel directo entre Gracia y Sarrià.
- Apertura de la línea Papiol - Mollet en el tramo Cerdanyola - Mollet para tráfico de viajeros.
- Prolongar la línea 3 hasta Trinitat Vella para conectar con la línea 1 y hasta Bon Pastor para conectar con la L9.
- L1 hasta Badalona Centro.
- Metro Sur Barcelona --> recorrido--> El Prat - Sant Boi - Santa Coloma de Cervelló - Sant Feliu - Sant Joan d'Espí - Cornellà - Hospitalet Sur - El Prat.
- Metro Norte Barcelona --> Sant Adrià - Badalona - Mongat - Tiana - Montigalà - Sta. Coloma - Sant Adrià
- Cercanías Urbanos -->
* en C1 Molins de Rei - Mongat
* en C2 --> Castelldefels - Montcada Bifurcació (via Ramal de les Aigües)
*en C3: no es necesario
*en C4: Molins de Rei - Montcada Bifurcació
*en C7: no es necesario
*en C10: no es necesario
- Supresión C10, para recuperar el tren lanzadera Barcelona Sants - Aeropuerto (Tren Azul).
- Desdoblamiento C3 Vic - Barcelona si la cuota de mercado así lo exige (que de momento no es el caso).
- Barcelona <--> Martorell FGC tren directo mediante cuadrupliación de vía.
- Ramal FGC desde Sant Boi al aeropuerto en vía doble.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella
En definitiva, deixar l'Estació de França sense tren llançadora, no? És contraproduent, quan el que s'ha de fer és potenciar aquesta estació.Alfredo_21 wrote:- Supresión C10, para recuperar el tren lanzadera Barcelona Sants - Aeropuerto (Tren Azul).
La quota de mercat ho exigirà quan de Vic en amunt hi comencin a haver freqüències de pas coherents més enllà de quatre o cinc trens en tot el dia; mentre que al nucli de Rodalies de Barcelona, utilitzar el tren s'ha convertit en el més normal, de Ripoll en amunt deu ser alguna cosa així com una anècdote.Alfredo_21 wrote:- Desdoblamiento C3 Vic - Barcelona si la cuota de mercado así lo exige (que de momento no es el caso).
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re: La meva llista
Hola,
- Cercanías por los ejes esenciales (cambio TOTAL y por fases del sistema ferroviario urbano de BCN)
- Más líneas de metro y ampliación de las actuales
- Más líneas tranviarias del estilo actual
- Reestructuración de la red de bus urbano e interurbano
Pero ante todo esto, las autoridades pondrán mañana a sus "casacas rojas" provistos de horarios de papel y a lo mejor ponen los trenes en composición doble que enviarán procedentes de Madrid ya que allí igual colocan Civias a tutiplén con lo que los otros nos los pueden ir pasando.
Saludos,
Sergio
De acuerdo con Gilbert en estos preceptos que se resumirían en:Guigui wrote:Metro i Rodalies per Diagonal
L9, però sense giragonses
Línia Orbital
Connexió ferroviària multimodal (Rodalies, Regionals, TAV) directa amb l'aeroport
Més connexions entre les dues ribes del Llobregat
L1 fins a Badalona Centre
L3 fins a Trinitat Vella
Segregació de L6/L7 i B-V; nou túnel Sarrià-Francesc Macià-Urgell
Quadruplicació de via fins a Castelldefels, Martorell, Granollers i Mataró
Intercanviadors fora del centre de Barcelona: Cornellà Centre, Torrassa, Zona Universitària, Sarrià, Trinitat Vella
- Cercanías por los ejes esenciales (cambio TOTAL y por fases del sistema ferroviario urbano de BCN)
- Más líneas de metro y ampliación de las actuales
- Más líneas tranviarias del estilo actual
- Reestructuración de la red de bus urbano e interurbano
Pero ante todo esto, las autoridades pondrán mañana a sus "casacas rojas" provistos de horarios de papel y a lo mejor ponen los trenes en composición doble que enviarán procedentes de Madrid ya que allí igual colocan Civias a tutiplén con lo que los otros nos los pueden ir pasando.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- davidbarna
- N5
- Posts: 110
- Joined: Friday 29/09/2006 21:44
- Location: Barcelona
Aquí van les meves:
Temes urgents:
1.- Nova línia de rodalies pel litoral, aprofinant la línia del Morrot i la de l'Estació de França a Glòries-Clot.
2.- Duplicar la via a la línia de Vic (com a mínim fins La Garriga)
3.- Duplicar la via del tros de la línia d'El Papiol a Mollet on encara fa falta i arreglar el bypass.
4.- Unir el Trambaix amb el Trambesòs
5.- Línia orbital: prioritats Vilafranca-Vilanova i Granollers-Mataró.
Altres
1.- Obrir d'una vegada l'intercanviador de Martorell-Central
2.- Crear enllaços REALS entre les línies del FGC Vallès i la línia C7
Temes urgents:
1.- Nova línia de rodalies pel litoral, aprofinant la línia del Morrot i la de l'Estació de França a Glòries-Clot.
2.- Duplicar la via a la línia de Vic (com a mínim fins La Garriga)
3.- Duplicar la via del tros de la línia d'El Papiol a Mollet on encara fa falta i arreglar el bypass.
4.- Unir el Trambaix amb el Trambesòs
5.- Línia orbital: prioritats Vilafranca-Vilanova i Granollers-Mataró.
Altres
1.- Obrir d'una vegada l'intercanviador de Martorell-Central
2.- Crear enllaços REALS entre les línies del FGC Vallès i la línia C7
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
A l'inrevés de...
Just al contrari que els usuaris d'A8 oficial...sigfrid440s wrote:Quines infraestructures ferroviaries considero imprescindibles?
Totes menys l'AVE
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.