Anar sol al tren en hora punta

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
davidbarna
N5
N5

Anar sol al tren en hora punta

Post by davidbarna »

Una de les conseqüències del desgavell de les obres del TAV (i del consegüent tall de la línia dels FGC del Baix Llobregat entre Fira i Avda. del Carrilet) ha estat que els trens-llançadora entre Fira i Pl. Espanya portin molt menys passatge del que és habitual.

El que no m'havia trobat mai però, és entrar al tren a Magòria en plena hora punta del matí i trobar-me'l buit, com la foto ho demostra. La foto s'ha pres a les 8.36h anant en direcció Pl. Espanya. A més d'un servidor, en tot el tren només hi anava una altra persona (la que surt a la foto, a mà dreta).
Attachments
Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
fgcavui.JPG (40.53 KiB) Viewed 2107 times
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.
sigfrid440s
N6
N6
Facebook: ssygger

Post by sigfrid440s »

Mako448 wrote:Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.

Si, m'agradat força utilitzar la C2 sud aquesta ultima setmana :)
Túnels del Garraf
N7
N7

Post by Túnels del Garraf »

Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Túnels del Garraf wrote:Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...
SALON DE LA PISCINA (i no és conya)
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”