Estupendos enlaces en Sant Vicenç de Calders !!!!!!
Estupendos enlaces en Sant Vicenç de Calders !!!!!!
Los enlaces de Renfe cercanias con Renfe Regionales :
Mirad con vuestros própios ojos los enlaces que nos regala Renfe en Sant Vicenç de Calders los fines de semana y festivos en caso de que alguien se atreva a coger un tren dirección Lleida o Riba-roja d´Ebre. ¡¡ Qué fácil es perder un tren con Renfe !!
Me refiero a los que utilizan la zona sur de la linea 4 de cercanias ...
¿Hasta cuando esta linea va a seguir descriminada?
¿Hasta cuando tendremos el estupendo servicio de 1 tren cada hora?
¿O es que a Lleida y a Riba-roja sólo pueden ir los que vivan en Barcelona o a lo largo de la parte sur de linea 2 (costa)?
Ahhhh ... bueno, se me acaba de acordar que a Renfe no le interesa potenciales clientes porque si con los pocos trenes que tiene ya funcionan como sabemos ... para que complicarse la vida,¿verdad?
Mirad con vuestros própios ojos los enlaces que nos regala Renfe en Sant Vicenç de Calders los fines de semana y festivos en caso de que alguien se atreva a coger un tren dirección Lleida o Riba-roja d´Ebre. ¡¡ Qué fácil es perder un tren con Renfe !!
Me refiero a los que utilizan la zona sur de la linea 4 de cercanias ...
¿Hasta cuando esta linea va a seguir descriminada?
¿Hasta cuando tendremos el estupendo servicio de 1 tren cada hora?
¿O es que a Lleida y a Riba-roja sólo pueden ir los que vivan en Barcelona o a lo largo de la parte sur de linea 2 (costa)?
Ahhhh ... bueno, se me acaba de acordar que a Renfe no le interesa potenciales clientes porque si con los pocos trenes que tiene ya funcionan como sabemos ... para que complicarse la vida,¿verdad?
Jo segueixo dient que els trens que acaben a Vilafranca del Penedès ho haurien de fer a Sant Vicenç de Calders,precisament per això.
A mès les poblacions per on passa la línia entre Vilafranca i St.Vicenç de Calders cada cop creixen mès,i cal augmentar frequencies.
També cal falta i molt remodelar estacions,especialment El Vendrell i Sant VIcenç de Calders.
A mès les poblacions per on passa la línia entre Vilafranca i St.Vicenç de Calders cada cop creixen mès,i cal augmentar frequencies.
També cal falta i molt remodelar estacions,especialment El Vendrell i Sant VIcenç de Calders.
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Friday 15/06/2007 18:36
- Location: L´Hospitalet.
La solució correcta sería:
-Els trens actuals a Castelldefels, continuar-los fins al Baixador i fins a Vilanova;
-Els que acaben a Molins de Rei, fins a Vilafranca;
-els de final a Vilafranca i St. Vicenç per l´interior actuals, continuar fins a St. Vicenç i Tarragona;
-Els de final a Vilanova actuals, i tambè els que terminen a St. Vicenç per aquesta línia del Garraf, portar-los fins a El Vendell, amb camvi de sentit, o amb un by-pass.
-Els trens actuals a Castelldefels, continuar-los fins al Baixador i fins a Vilanova;
-Els que acaben a Molins de Rei, fins a Vilafranca;
-els de final a Vilafranca i St. Vicenç per l´interior actuals, continuar fins a St. Vicenç i Tarragona;
-Els de final a Vilanova actuals, i tambè els que terminen a St. Vicenç per aquesta línia del Garraf, portar-los fins a El Vendell, amb camvi de sentit, o amb un by-pass.
La veritat és que no estic gaire al corrent dels enllaços de Sant Vicenç de Calders, si bé creia que la cosa estaria millor que a Maçanet, on els marges d'espera són els següents:
Girona -> Mataró: 45 minuts
Mataró -> Girona: 15 minuts
Sant Celoni -> Mataró: 55 minuts
Mataró -> Sant Celoni: 30 minuts
Si a això li sumem que a Maçanet només hi para un tren cada dues hores en l'eix Girona - Sant Celoni...
Girona -> Mataró: 45 minuts
Mataró -> Girona: 15 minuts
Sant Celoni -> Mataró: 55 minuts
Mataró -> Sant Celoni: 30 minuts
Si a això li sumem que a Maçanet només hi para un tren cada dues hores en l'eix Girona - Sant Celoni...
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Saturday 24/09/2005 17:09
- Location: Reus
enllaços perfectes
Aquests dies els enllaços a st vicenç de calders són perfectes!!! Fins i tot els trens que acabaven a Vilafranca baixen a St Vicenç... jajaja!
Exemple:
http://www.renfe.es/pdf/lleida_plana_bcn_lv.pdf
http://www.renfe.es/pdf/bcn_plana_lleida_lv.pdf
Fixeu-vos, però, en l'enllaç de les 8:34h a la Plana-Picamoixons, sentit Lleida. Fins a les 9:31h... 57 minuts!!!!!!!!!!!
Exemple:
http://www.renfe.es/pdf/lleida_plana_bcn_lv.pdf
http://www.renfe.es/pdf/bcn_plana_lleida_lv.pdf
Fixeu-vos, però, en l'enllaç de les 8:34h a la Plana-Picamoixons, sentit Lleida. Fins a les 9:31h... 57 minuts!!!!!!!!!!!
César wrote:Pues en Sant Vicenç de Calders los enlaces son TODOS de 3 o 4 minutos en caso de que quieras coger un tren a Lleida o a Riba-roja d´Ebre.
Pel que respecta a Maçanet, ja he dit alguna vegada que hauria de ser estació de llarga distancia. De manera que tots els trens TALGO que utilitzen el corredor Barcelona - Portbou hi facin parada, i que de la mateixa manera, hi posin trens Regionals i Catalunya Exprés per la R1.entfe001 wrote:La veritat és que no estic gaire al corrent dels enllaços de Sant Vicenç de Calders, si bé creia que la cosa estaria millor que a Maçanet, on els marges d'espera són els següents:
Girona -> Mataró: 45 minuts
Mataró -> Girona: 15 minuts
Sant Celoni -> Mataró: 55 minuts
Mataró -> Sant Celoni: 30 minuts
Si a això li sumem que a Maçanet només hi para un tren cada dues hores en l'eix Girona - Sant Celoni...
S'ha dit per activa i per passiva que no es pot saturar més la línia de marina del que ja està, ara bé, se m'ha acudit que potser posant regionals des de la zona de Girona fins Mataró i allí transbordament a rodalies no estaria malament, no?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Home, un tren cada set minuts i mig en hora punta encara està lluny de la saturació de la línia. La saturació està més aviat donada per la via única d'Arenys en amunt: una freqüència de pas de 30 minuts a Maçanet actualment és inviable. Bé, i també a l'entrada a Barcelona.aarongilp wrote:S'ha dit per activa i per passiva que no es pot saturar més la línia de marina del que ja està, ara bé, se m'ha acudit que potser posant regionals des de la zona de Girona fins Mataró i allí transbordament a rodalies no estaria malament, no?
Una altra cosa és que a Maçanet hi parin una tercera part dels regionals que passen per Girona...
Re: enllaços perfectes
Pffff, doncs l'enllaç del 5400 d'aquest PDF (el regional de Lleida de les 6.23) no sé què us semblarà: el rodalies surt sis minuts abans que arribi el regional.Jordi Sugranyes wrote:Aquests dies els enllaços a st vicenç de calders són perfectes!!! Fins i tot els trens que acabaven a Vilafranca baixen a St Vicenç... jajaja!
Exemple:
http://www.renfe.es/pdf/lleida_plana_bcn_lv.pdf
O que els mateixos trens que arriben fins a Maçanet, continuin fins a Portbou / Cervera.aarongilp wrote:S'ha dit per activa i per passiva que no es pot saturar més la línia de marina del que ja està, ara bé, se m'ha acudit que potser posant regionals des de la zona de Girona fins Mataró i allí transbordament a rodalies no estaria malament, no?
De totes maneres, això no treu que els TALGO no puguin fer parada a Maçanet.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Nomes que la 2a via de Tordera sigui operativa els que acaben a Blanes ja es podrien prolongar fins a Masanet, no? I de pas fins a Girona.entfe001 wrote:La saturació està més aviat donada per la via única d'Arenys en amunt: una freqüència de pas de 30 minuts a Maçanet actualment és inviable. Bé, i també a l'entrada a Barcelona.
Una altra cosa és que a Maçanet hi parin una tercera part dels regionals que passen per Girona...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Fer un rodalies L'Hospitalet - Girona amb parada a TOTES les estacions excepte Cabrera i Montgat - Nord (que si no m'equivoco són les dues que es salten els Maçanet) pot ser més que perjudicial per la salut. Si posen quelcom mínimament decent ha de ser com a molt de Girona a Mataró i allí transbord.Ecomobisostrans wrote:Nomes que la 2a via de Tordera sigui operativa els que acaben a Blanes ja es podrien prolongar fins a Masanet, no? I de pas fins a Girona.entfe001 wrote:La saturació està més aviat donada per la via única d'Arenys en amunt: una freqüència de pas de 30 minuts a Maçanet actualment és inviable. Bé, i també a l'entrada a Barcelona.
Una altra cosa és que a Maçanet hi parin una tercera part dels regionals que passen per Girona...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
La finalitat de que es prolonguin els rodalies de Blanes fins a Girona no es que els usuaris que van de L'Hospitalet o Barcelona a Girona vagin amb ells, sino que es puguin fer els trajectes intermitjos (Premia-Girona, Arenys de Mar-Sils, Blanes-Caldes de M., etc.) sense necessitat d'enllasos, no se, veig millor una sola linia llarga que no uns trens que facin BCN-Mataro i uns altres Mataro-Girona.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Et posaré un exemple de perquè, deixant de banda que hi hauria cafres que farien el trajecte complet, com ara jo (:D), pot ser negatiu. Hi ha una avaria a Sants, per exemple, no hi ha circulació a la C1. Per tant, queda afectada la línia per complet i a Girona ens quedem sense trens de rodalia per culpa d'una avaria a Barcelona. El mateix a la inversa, s'avaria un canvi a l'estació de Girona i la C1 queda tocada (els Mataró i els Calella circulen igual, però no els Blanes/Maçanet prolongats). Tant per tant, jo preferiria varies línies que no depenguessin les unes de les altres, així les incidències no es propagarien.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
En cas d'avaria es podria donar servei parcial, com es fa a qualsevol lloc civilitzat... per tant això no és problema.
Jo veig més problema en els retards que es poden acumular en trajectes molt llargs.
Jo deixaria rodalies BCN amb la configuració actual, i crearia un nou nucli de rodalies a Girona, entre Maçanet i Figueres o fins i tot arribant a Cervera. Segurament es podria fer una nova sèrie d'automotors elèctrics més petits que les 447 actuals, d'un o dos cotxes, per exemple Civia 462, amb freqüències d'un tren cada 15-30 minuts.
A Sant Vicenç de Calders es podria fer exactament el mateix per al nucli de Tarragona, i a Lleida també igual.
Jo veig més problema en els retards que es poden acumular en trajectes molt llargs.
Jo deixaria rodalies BCN amb la configuració actual, i crearia un nou nucli de rodalies a Girona, entre Maçanet i Figueres o fins i tot arribant a Cervera. Segurament es podria fer una nova sèrie d'automotors elèctrics més petits que les 447 actuals, d'un o dos cotxes, per exemple Civia 462, amb freqüències d'un tren cada 15-30 minuts.
A Sant Vicenç de Calders es podria fer exactament el mateix per al nucli de Tarragona, i a Lleida també igual.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Concepció ideal de Rodalies i Regionals a Catalunya
A risc de crear un off-topic de padre y muy señor mío, les interfícies dels nuclis de Rodalies a Catalunya haurien de ser: Coma-ruga (St. Vicenç de Calders), Montblanc, Cervera i Maçanet. Els trens que en passin serien regionals, dels quals els Rodalies servirien com a complement que anirien alimentant-los en les estacions principals per a trajectes més enllà del mateix nucli.wefer wrote:En cas d'avaria es podria donar servei parcial, com es fa a qualsevol lloc civilitzat... per tant això no és problema.
Jo veig més problema en els retards que es poden acumular en trajectes molt llargs.
Jo deixaria rodalies BCN amb la configuració actual, i crearia un nou nucli de rodalies a Girona, entre Maçanet i Figueres o fins i tot arribant a Cervera. Segurament es podria fer una nova sèrie d'automotors elèctrics més petits que les 447 actuals, d'un o dos cotxes, per exemple Civia 462, amb freqüències d'un tren cada 15-30 minuts.
A Sant Vicenç de Calders es podria fer exactament el mateix per al nucli de Tarragona, i a Lleida també igual.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Alfredo_21
- N6
- Posts: 220
- Joined: Sunday 29/07/2007 19:32
- Location: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]
Yo una línea de cercanías >Barcelona-Girona por la costa lo encuentro exagerado. En este caso lo llamaría "lejanías" porque madre mía. Además se supone que estos son para uso de enlazar una capital con su respectiva area metropolitana permitiendo un tráfico de personas masivo, ¿no?. Tampoco creo que bajen entre todas las estaciones del tramo Maçanet- Girona más personas a Barcelona, que en las líneas C1 y C2 Norte.
Yo considero que si se precisa mayor servicio lo lógico sería añadir más regionales. Pero una línea de cercanias hasta Girona con todas las paradas puede ser para morise.
Y respecto a los cercanías en el resto de capitales catalanas...la única que veo que podría tener una línea sería Tarragona, sobretodo por el turismo que hay en la costa; Lleida y Girona no considero que tengan una área metropolitana tan grande como para precisar de un núcleo de cercanías.
Yo considero que si se precisa mayor servicio lo lógico sería añadir más regionales. Pero una línea de cercanias hasta Girona con todas las paradas puede ser para morise.
Y respecto a los cercanías en el resto de capitales catalanas...la única que veo que podría tener una línea sería Tarragona, sobretodo por el turismo que hay en la costa; Lleida y Girona no considero que tengan una área metropolitana tan grande como para precisar de un núcleo de cercanías.
Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella