Una de les conseqüències del desgavell de les obres del TAV (i del consegüent tall de la línia dels FGC del Baix Llobregat entre Fira i Avda. del Carrilet) ha estat que els trens-llançadora entre Fira i Pl. Espanya portin molt menys passatge del que és habitual.
El que no m'havia trobat mai però, és entrar al tren a Magòria en plena hora punta del matí i trobar-me'l buit, com la foto ho demostra. La foto s'ha pres a les 8.36h anant en direcció Pl. Espanya. A més d'un servidor, en tot el tren només hi anava una altra persona (la que surt a la foto, a mà dreta).
Anar sol al tren en hora punta
- davidbarna
- N5
Anar sol al tren en hora punta
- Attachments
-
- Tren dels FGC avui a les 8.30h en direcció Pl. Espanya
- fgcavui.JPG (40.53 KiB) Viewed 2109 times
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Mako448 wrote:Divendres passat la doble de 451 que va fer Sant VIcenç de Calders-Gavà,desde Sant Vicenç fins Cubelles al vagó nomès hi erem 2 o persones,a partir de Cubelles i fins a Gavà,sol al vagó,no n'hi havia ningú,tant al pis de dalt com el de baiix buits.
Si, m'agradat força utilitzar la C2 sud aquesta ultima setmana
-
- N7
Què curiós això dels FGC, perquè fa uns dies, un divendres al migdia vaig fer el trajecte Pl Espanya - Magòria i el tren anava força ple... A lo millor hi havia alguna fira al recinte de L'Hospitalet, no sé...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges