Barcelona - Cerbère, anada i tornada ???
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Sí, és al 50% però ja van acordar que els trens i el personal de bord anaven a càrrec de Renfe. Renfe és la principal interessada en aquests serveis, i la SNCF li va posar aquestes condicions. D'altra banda, en trens internacionals, la política de la SNCF és de crear consorcis: Elipsos, Thalys, Eurostar, Artesia...
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Tinc entès que el material assignat als serveis elipsos (nocturns de Barcelona i Madrid a París i de Barcelona a Milà i Zurich) estan al 50% de renfe i SNCF. I per això van rotulats amb els logos de les dues empreses ferroviàries. Altra cosa és que, ocasionalment, per les raons que sigui hagin de prestar servei trens no habituals d'elipsos.
Pots veure una foto del mes passat a: tranvia portal.
I aquesta del mes de juny a la barcelonina estació de França.
Salut !!
Pots veure una foto del mes passat a: tranvia portal.
I aquesta del mes de juny a la barcelonina estació de França.
Salut !!
victorcasta wrote:Sí. Jo només deia que els trens només són propietat de Renfe.
Re: Barcelona - Cerbère, anada i tornada ???
Aquest any tenía previst d'anar a Port Bou a visitar uns amics de la meva mare amb tren i de pàs veure l'estació.