El nombre 32
El nombre 32
Hola, des de fa un temps, sempre que agafo el metro a Navas veig el nombre 32 a l'andana, al costat del nom de la parada (per la sortida av. Meridiana) i no sé si és algun tipus de numeració o si hi ha alguna altra parada que presenta això visible, m'agradaria que algú em respongués.
Deixo una imatge per si no m'heu entès.
Deixo una imatge per si no m'heu entès.
No fumis als vestíbuls, no fumis a les andanes, no fumis als trens. Al metro està prohibit fumar.
CIVISME AL METRO, SI US PLAU
Metro a Metro
CIVISME AL METRO, SI US PLAU
Metro a Metro
Penso que aquesta numeració ha sigut ja desestimada. Per un costat, l'aparició d'estacions intermitjes com El Maresme | Forum, que es troba entre les antigues estacions 16 i 17 de la L4; i la previsió de futures ampliacions que implicarien numerar estacions per sota del zero, deuen haver fet malbé aquesta numeració.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
L1> Hospital de Bellvitge és l'estació núm 11 i Fondo és la núm 40.
L2> Ni idea.
L3> Zona Universitària és l'estació núm. 14 i Canyelles és la núm: 37 si tenim encompte que abans enumeraven la de Montbau amb l'estació núm. 34.
L4> Antigament Pep Ventura quan era de la L4 tenía el núm. 9 i Roquetes (actual vía Júlia) era el núm. 33.
L5> Cornellà Centre el núm- 9 i Horta el núm. 31
Es veritat que actualment ja no les numeren tot i que potser que internament encara facin servir la numeració o les hagin renumerat en el cas de la L4 al posar -Maresme Fòrum- o allargar Pep Ventura a la 2.
Als FGC (L6, L7 i L8) A saber?????????????
L2> Ni idea.
L3> Zona Universitària és l'estació núm. 14 i Canyelles és la núm: 37 si tenim encompte que abans enumeraven la de Montbau amb l'estació núm. 34.
L4> Antigament Pep Ventura quan era de la L4 tenía el núm. 9 i Roquetes (actual vía Júlia) era el núm. 33.
Es veritat que actualment ja no les numeren tot i que potser que internament encara facin servir la numeració o les hagin renumerat en el cas de la L4 al posar -Maresme Fòrum- o allargar Pep Ventura a la 2.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Als FGC Catalunya és la 601, Provença 602, Sarrià 609, Tibidabo 613, Sant Cugat 620, Terrassa 625
Espanya 648, Sant Boi 656, Igualada 691, etc...
sortrens wrote:L1> Hospital de Bellvitge és l'estació núm 11 i Fondo és la núm 40.
L2> Ni idea.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Molt interesant. Però perquè els núms. 6XX??liniadelRipollés wrote:Als FGC Catalunya és la 601, Provença 602, Sarrià 609, Tibidabo 613, Sant Cugat 620, Terrassa 625
sortrens wrote:L1> Hospital de Bellvitge és l'estació núm 11 i Fondo és la núm 40.
L2> Ni idea.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Quan Metro va implantar el sistema magnètic va haver-hi una temporada que la línia Sarrià no estava preparada amb cancel.ladores magnètiques, només hi havia les resistives. Això va provocar una onada de queixes dels usuaris del metro de les estacions 523 i 524 (les primeres en vendre magnètic, a la resta continuaven amb resistives) i que agafaven també FGC, ja que els obligava a tenir dues targetes T-2, una de cada sistema de cancel.lació per a cada empresa.
FGC va haver de posar-se les piles ràpid i va haver d'adaptar la línia urbana del Sarrià a les noves targetes, i provisionalment es van muntar cancel.ladores TMB a FGC per permetre usar el nou format a la companyia. Al moment de codificar FGC, es va optar per considerar-la línia 6 de metro (només internament) i d'aquí ve el 6 al davant, encara que al tram suburbà s'utilitzà posteriorment el 2.
La implantació de les cancel.ladores magnètiques no va suposar la venda per part d'FGC de targetes magnètiques, continuà amb les T-2 resistives, atès que llur taquilles no estaven preparades per al nou sistema. Això va provocar un altre conflicte, atès que les magnètiques defectuoses no podien bescanviar-se a FGC en un primer moment; posteriorment FGC va haver d'adaptar-se altre cop i ho va fer amb bitllets bescanvi codificats a Sagrada Família de TMB, que lliurava als clients sense poder-ne comprovar el motiu de rebuig.
Val a dir que jo en aquella època, tenia uns 12 anys, se m' espatllaven les targetes amb una única cancel.lació i les anava a bescanviar per 9 bescanvis TMB a les taquilles d'FGC.
FGC va haver de posar-se les piles ràpid i va haver d'adaptar la línia urbana del Sarrià a les noves targetes, i provisionalment es van muntar cancel.ladores TMB a FGC per permetre usar el nou format a la companyia. Al moment de codificar FGC, es va optar per considerar-la línia 6 de metro (només internament) i d'aquí ve el 6 al davant, encara que al tram suburbà s'utilitzà posteriorment el 2.
La implantació de les cancel.ladores magnètiques no va suposar la venda per part d'FGC de targetes magnètiques, continuà amb les T-2 resistives, atès que llur taquilles no estaven preparades per al nou sistema. Això va provocar un altre conflicte, atès que les magnètiques defectuoses no podien bescanviar-se a FGC en un primer moment; posteriorment FGC va haver d'adaptar-se altre cop i ho va fer amb bitllets bescanvi codificats a Sagrada Família de TMB, que lliurava als clients sense poder-ne comprovar el motiu de rebuig.
Val a dir que jo en aquella època, tenia uns 12 anys, se m' espatllaven les targetes amb una única cancel.lació i les anava a bescanviar per 9 bescanvis TMB a les taquilles d'FGC.
sortrens wrote:Molt interesant. Però perquè els núms. 6XX??liniadelRipollés wrote:Als FGC Catalunya és la 601, Provença 602, Sarrià 609, Tibidabo 613, Sant Cugat 620, Terrassa 625
L2> Ni idea.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Els bitllets de FGC,veient la marca que deixa darrere del bitllet la cancel.ladora,és fàcil saber quina estació has marcat,aprofito per dir per dir quins codis tenen les noves estacions últimes d'FGC(Europa Fira i Martorell Central):
EDITO:Acabo d'agafar un bitllet comprat a Martorell Central,i al codi resulta que és 658!!!!! :Aixó és extrany,no,i no m'he equivocat de bitllet,recordo que aquest bitllet el vaig comprar a Martorell Central,a mès recordo que el dia(09/08),i l'hora(11.40),i recordo que aquell dia vaig agafar els FGC a Martorell(desprès de venir desde Barcelona cap a Martorell amb RENFE,com pot ser que el codi de Martorell Central sigui 658,si aquest hauria de ser el de 672.Ara que em sembla que l'ordre aquest de codis no segeuueix un odre d'estacions,ja que Av.Carrilet és la 653,i Sant Andreu 669,i entre aquestes estacions nomès n'hi han 10 estacions compreses,aqui hi ha algú que no cualla.
Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
¿Estació 36,60,11 o 13?Quina estació correspondia aquest codi?O no ès pot saber?
EDITO:Acabo d'agafar un bitllet comprat a Martorell Central,i al codi resulta que és 658!!!!! :Aixó és extrany,no,i no m'he equivocat de bitllet,recordo que aquest bitllet el vaig comprar a Martorell Central,a mès recordo que el dia(09/08),i l'hora(11.40),i recordo que aquell dia vaig agafar els FGC a Martorell(desprès de venir desde Barcelona cap a Martorell amb RENFE,com pot ser que el codi de Martorell Central sigui 658,si aquest hauria de ser el de 672.Ara que em sembla que l'ordre aquest de codis no segeuueix un odre d'estacions,ja que Av.Carrilet és la 653,i Sant Andreu 669,i entre aquestes estacions nomès n'hi han 10 estacions compreses,aqui hi ha algú que no cualla.
Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
¿Estació 36,60,11 o 13?Quina estació correspondia aquest codi?O no ès pot saber?
- Guigui
- Administrador
Indiquen l'estació
Es pot saber, passa que ara no t'ho sabria dir del cert com. Però em fa l'efecte que és l'estació 113, per tant la 13 de la línia 1. Les dues xifres restants de la seqüència de cinc farien referència a la validadora.Mako448 wrote:Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
L'estació de compra surt a l'anvers de la targeta, no al revers.
A la meva T-50/30 surt: 52011 051107 0844TC
És a dir: Línia 5, Estació 20 (Hospital Clínic), Màquina 11 (suposo), i comprada el cinc de novembre del 2007 a les 08,44 del matí, amb TC (Targeta de Crèdit, tot i que realment és de Dèbit )
A la meva T-50/30 surt: 52011 051107 0844TC
És a dir: Línia 5, Estació 20 (Hospital Clínic), Màquina 11 (suposo), i comprada el cinc de novembre del 2007 a les 08,44 del matí, amb TC (Targeta de Crèdit, tot i que realment és de Dèbit )
-
- N10
Re: Indiquen l'estació
No. És l'operador 1 (Metro TMB), línia 1, estació 36, validadora 020.Guigui wrote:Es pot saber, passa que ara no t'ho sabria dir del cert com. Però em fa l'efecte que és l'estació 113, per tant la 13 de la línia 1. Les dues xifres restants de la seqüència de cinc farien referència a la validadora.Mako448 wrote:Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
Exacte. la validadora té en teoria quatre dígits, tot i que els models més moderns (entre ells alguns autobusos) en prescindeixen del tercer deixant-hi un espai en blanc. Fa anys havia arribat a llistar les validadores de les estacions que agafava més sovint. Recordo que la validadora 15 corresponia a la taquilla.victorcasta wrote:No. És l'operador 1 (Metro TMB), línia 1, estació 36, validadora 020.Guigui wrote:Es pot saber, passa que ara no t'ho sabria dir del cert com. Però em fa l'efecte que és l'estació 113, per tant la 13 de la línia 1. Les dues xifres restants de la seqüència de cinc farien referència a la validadora.Mako448 wrote:Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
L2 Paralel es la 10, universitat la 12sortrens wrote:L1> Hospital de Bellvitge és l'estació núm 11 i Fondo és la núm 40.
L2> Ni idea.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Doncs no, TMB pels títols propis omet el codi d'operador a la impressió, per tant és estació 113 (Avinguda Carrilet?), validadora 60. Els dos últims dígits són el saldo de viatges, que en senzills és sempre 00.victorcasta wrote:No. És l'operador 1 (Metro TMB), línia 1, estació 36, validadora 020.Guigui wrote:Es pot saber, passa que ara no t'ho sabria dir del cert com. Però em fa l'efecte que és l'estació 113, per tant la 13 de la línia 1. Les dues xifres restants de la seqüència de cinc farien referència a la validadora.Mako448 wrote:Al metro,en el codi que posa darrere del bitllet,on pots saber a quina estació l'has comprat?
Poso un exemple:
0507 1015 11360 20
El que posa al darrere, per cert, és la validació i no la compra, que com s'ha dit queda registrada al davant.
I Encants la 17Ecomobisostrans wrote:L2 Paralel es la 10, universitat la 12