En teoria, hauria de ser el 9097-9098-9525-9099-9100Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: El Fre
"De moment" és un parell de mesos o TMB pensa mantenir la seva tradicional política de "tarde y mal" a la L4?traveller wrote:Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Miquel wrote:Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
El sistema termometric dels 9000 suposso que es el mateix, només s'ha de cambiar ''la carcasa'' adaptada a les dimensions noumileres.
Suposso que ara a tots els 9000 ficaran directament les maquisimes enganxines.
Ja em fa mal el coll de buscar ranures a la mampara per poder veure la via...
Llavors el futur proxim del metro de Barcelona seria:
L1: Cafererarium (4000 caf, mtm, macosika) (6000 caf)
L2: Alstomista (9000 alstom)
L3: Cafeterista: 2000(meinfesa....caf) 3000(caf,mtm,macamacosa)
L4: Alstomarium: 2100Alstom tecnologi (si, tambe les va fer caf pero no comta) y 9000
L5: Cafetera's world....5000
L11.....he de comentar aquesta?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sapMiquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
i si fos nova serie de trens no seria mala idea tampocorique wrote:EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens!
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Aleshores per quan? Desembre. gener...?victorcasta wrote:Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.sortrens wrote:Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sapMiquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Aquesta tarda he tornat a la cotxera i el 3º 3000 reformat ja està montat i amb els sistemes apunt, però falta posar l'aire acondicionat a la cabina del conductor, potser d'aquí a 2-3 setmanes començarà a correr.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Seients 3000R
Els seients dels 3000R són molt estrets. Només cal que algú que s'hi assegui sigui una mica més ample del normal i ja només hi caben tres persones.
Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.