Amb l'AVE s'acabaràn els problemes?
Amb l'AVE s'acabaràn els problemes?
Creieu que amb l'arribada de l'AVE a Barcelona, s'acabaràn els problemes a Rodalies i MD?
De fet es el que els polítics diuen, Però encara hi han moltes coses per fer... Opineu aqui. Gràcies
De fet es el que els polítics diuen, Però encara hi han moltes coses per fer... Opineu aqui. Gràcies
- Pep
- N5
- Posts: 130
- Joined: Thursday 26/07/2007 11:08
- Location: Hospital Clínic -> Sortida Villarroel - (B) 14, 59, 63
Crec que en aquesta enquesta serà bastant aclaparador el resultat...
NO s'arreglaran.
Les obres de l'Ave "només" han afectat a la C2 sud (i tot el que comporta MD i llarg recorregut que usen la mateixa linia) però no té cap relació amb les averies que han, hi ha, i hi hauran a la resta de linies.
Crec a part, que la solució de reobrir pels voltant del 30N el tram de Bellvitge i així recuperar la "normalitat" a la C2 i C10 serà transitoria i probablement s'hauran de fer talls parcials per refer tota la infraestructura malmesa.
L'Ave ara tal com està, no crec que arribi fins al febrer-març ( i resem perquè un cop arribi no tingui problemes de funcionament, no com va passar a Lleida fa 5 anys...), per tant, el catxondeo (prefereixo usar aquesta paraula en lloc de "caos", ja que com que la paciència s'ha esgotat, abans que plorar prefereixo riure) el tenim assegurat 4 mesos més.
Per altra banda, si som "quisquillosos" lingüísticament parlant. L'arribada de l'AVE a Sants serà l'arribada de l'AVE a Bcn. Independentment ( o no) del tunel pel mig de l'eixample (es canviarà el traçat?) hem de pensar en la sortida de l'AVE de Bcn (cap a Girona, i ¿França?), és a dir, la construcció de l'estació de la Sagrera. Per la Sagrera passen la C2 nord i la C1............(largos puntos suspensivos perquè cadascú pensi el que vulgui...)... i totes les modificacions que comportará (tancament de Clot-Aragó, SAA, trasllat de SAC...)............
NO s'arreglaran.
Les obres de l'Ave "només" han afectat a la C2 sud (i tot el que comporta MD i llarg recorregut que usen la mateixa linia) però no té cap relació amb les averies que han, hi ha, i hi hauran a la resta de linies.
Crec a part, que la solució de reobrir pels voltant del 30N el tram de Bellvitge i així recuperar la "normalitat" a la C2 i C10 serà transitoria i probablement s'hauran de fer talls parcials per refer tota la infraestructura malmesa.
L'Ave ara tal com està, no crec que arribi fins al febrer-març ( i resem perquè un cop arribi no tingui problemes de funcionament, no com va passar a Lleida fa 5 anys...), per tant, el catxondeo (prefereixo usar aquesta paraula en lloc de "caos", ja que com que la paciència s'ha esgotat, abans que plorar prefereixo riure) el tenim assegurat 4 mesos més.
Per altra banda, si som "quisquillosos" lingüísticament parlant. L'arribada de l'AVE a Sants serà l'arribada de l'AVE a Bcn. Independentment ( o no) del tunel pel mig de l'eixample (es canviarà el traçat?) hem de pensar en la sortida de l'AVE de Bcn (cap a Girona, i ¿França?), és a dir, la construcció de l'estació de la Sagrera. Per la Sagrera passen la C2 nord i la C1............(largos puntos suspensivos perquè cadascú pensi el que vulgui...)... i totes les modificacions que comportará (tancament de Clot-Aragó, SAA, trasllat de SAC...)............
com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
Per no parlar del soterrament de les vies fins a bellvitge, construcció de Torrassa RENFE L'H o el soterrament / calaix de la via de Vilafranca fins el Cementeri de L'Hospitalet.Pep wrote:Crec que en aquesta enquesta serà bastant aclaparador el resultat...
NO s'arreglaran.
Les obres de l'Ave "només" han afectat a la C2 sud (i tot el que comporta MD i llarg recorregut que usen la mateixa linia) però no té cap relació amb les averies que han, hi ha, i hi hauran a la resta de linies.
Crec a part, que la solució de reobrir pels voltant del 30N el tram de Bellvitge i així recuperar la "normalitat" a la C2 i C10 serà transitoria i probablement s'hauran de fer talls parcials per refer tota la infraestructura malmesa.
L'Ave ara tal com està, no crec que arribi fins al febrer-març ( i resem perquè un cop arribi no tingui problemes de funcionament, no com va passar a Lleida fa 5 anys...), per tant, el catxondeo (prefereixo usar aquesta paraula en lloc de "caos", ja que com que la paciència s'ha esgotat, abans que plorar prefereixo riure) el tenim assegurat 4 mesos més.
Per altra banda, si som "quisquillosos" lingüísticament parlant. L'arribada de l'AVE a Sants serà l'arribada de l'AVE a Bcn. Independentment ( o no) del tunel pel mig de l'eixample (es canviarà el traçat?) hem de pensar en la sortida de l'AVE de Bcn (cap a Girona, i ¿França?), és a dir, la construcció de l'estació de la Sagrera. Per la Sagrera passen la C2 nord i la C1............(largos puntos suspensivos perquè cadascú pensi el que vulgui...)... i totes les modificacions que comportará (tancament de Clot-Aragó, SAA, trasllat de SAC...)............
Largo me lo fiáis amigo Sancho
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Evidentemente que NO se arreglarán, se parcheará un poquito y estaremos una temporada creyendo que sí y que vivimos en el Walhalla, hasta que otra vez volvamos a ver que pasan cositas extrañas y que las cercanías no acaban de desalojar ni de poder transportar bien al personal.
¿Hasta cuándo? pues hasta que alguien vea que tenemos un corredor irreal de cercanías y que bajo los corredores reales y naturales que en superficie atasca el coche, aun no hay nada.
Esperemos que no tardemos mucho en darnos cuenta.
Saludos,
Sergio
Evidentemente que NO se arreglarán, se parcheará un poquito y estaremos una temporada creyendo que sí y que vivimos en el Walhalla, hasta que otra vez volvamos a ver que pasan cositas extrañas y que las cercanías no acaban de desalojar ni de poder transportar bien al personal.
¿Hasta cuándo? pues hasta que alguien vea que tenemos un corredor irreal de cercanías y que bajo los corredores reales y naturales que en superficie atasca el coche, aun no hay nada.
Esperemos que no tardemos mucho en darnos cuenta.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Lògica aclaparadora
Catenàries que se'n van a fer punyetes, trens que es queden tirats en mig del no-res, col·lapse de la xarxa de Rodalia, tot això té res a veure amb les obres de la LAV?
Doncs ja teniu la resposta a l'enquesta.
Doncs ja teniu la resposta a l'enquesta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Estructuras en Pza. Catalunya que hacen que los trenes de dos pisos, o deban pasar a 10 por hora o ya no pasen directamente por decisión salomónica y para no tener que ir a 10 por hora, vías con tablones de madera del año catapún que no han sido cambiadas aún, dobles vías que deberían estar funcionando desde hace años y seguimos en esos tramos con vía única, túneles deficientemente iluminados y sin medidas de seguridad modernas donde los trenes se quedan parados sin motivo, estaciones importantísimas de Barcelona donde se asfixia uno en verano y se muere uno de frío en invierno por la falta total de climatización, escaleras mecánicas que no funcionan nunca, ascensores para PMR escondidos en recovecos de estaciones que para encontrarlos tienes que hacer un Master, estaciones en condiciones deplorables como Martorell, El Vendrell, Sant Vicenç de Calders...
La verdad es que cuando llegue el AVE ni nos vamos a enterar en cercanías de que algo ha mejorado si aquí no se empieza a invertir en serio.
Saludos,
Sergio
Estructuras en Pza. Catalunya que hacen que los trenes de dos pisos, o deban pasar a 10 por hora o ya no pasen directamente por decisión salomónica y para no tener que ir a 10 por hora, vías con tablones de madera del año catapún que no han sido cambiadas aún, dobles vías que deberían estar funcionando desde hace años y seguimos en esos tramos con vía única, túneles deficientemente iluminados y sin medidas de seguridad modernas donde los trenes se quedan parados sin motivo, estaciones importantísimas de Barcelona donde se asfixia uno en verano y se muere uno de frío en invierno por la falta total de climatización, escaleras mecánicas que no funcionan nunca, ascensores para PMR escondidos en recovecos de estaciones que para encontrarlos tienes que hacer un Master, estaciones en condiciones deplorables como Martorell, El Vendrell, Sant Vicenç de Calders...
La verdad es que cuando llegue el AVE ni nos vamos a enterar en cercanías de que algo ha mejorado si aquí no se empieza a invertir en serio.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Així anem
Les coses no se solucionaran ja que, com bé diu el Guigui, que té a veure que quan plou ens quedem sense sistemes de senyalització amb les obres de l'alta velocitat? O que algunes estacions es cauen a trossos? O que els trens foten pena de bruts que estan?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Efectivament, tots els que coneixíem la xarxa de rodalies de BCN abans de comencés el desastre de l'Alta Velocitat ja sabíem que Rodalies BCN era un absolut desastre impropi d'una ciutat europea com la nostra.
El problema de les obres de la LAV ha sigut que han portat un servei que era molt dolent, a ser un caos total, de tal manera que allò que ja funcionava a precari, ara simplement ni tan sols funciona.
La qüestió és que quan s'acabin les obres de la LAV, tornarem aproximadament a la situació anterior... i això no és bo ni hauria de ser acceptable. Però com que en aquest país ens ho empassem tot, doncs així ens va.
El problema de les obres de la LAV ha sigut que han portat un servei que era molt dolent, a ser un caos total, de tal manera que allò que ja funcionava a precari, ara simplement ni tan sols funciona.
La qüestió és que quan s'acabin les obres de la LAV, tornarem aproximadament a la situació anterior... i això no és bo ni hauria de ser acceptable. Però com que en aquest país ens ho empassem tot, doncs així ens va.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Yo he votado NO, puede ser que cuando llegue el AVE los problemas de cercanias se hayan solucionado (siendo muuuy optimistas) pero no sera por el hecho de que haya llegado el AVE sino por que se habra arreglado todo lo que se tiene que arreglar.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vots afirmatius
Veig que hi ha qui ha votat que sí. En què us fonamenteu?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ejem...Pep wrote:Crec que en aquesta enquesta serà bastant aclaparador el resultat...
NO s'arreglaran.
Les obres de l'Ave "només" han afectat a la C2 sud (i tot el que comporta MD i llarg recorregut que usen la mateixa linia) però no té cap relació amb les averies que han, hi ha, i hi hauran a la resta de linies..
les obres que afecten la C2 sud no afecten la C2 nord?
la major part del trens que pugen a Granollers, Sant Celoni i Massanet venen del sud i quan peten a baix, ens fotem a dalt
Per tant no voto sí, però tampoc el descartaria ja que una gran part dels retards que anem sofrint els usuaris de la C2 són degut a les obres.
Això ha anat cada cop a pitjor des de fa un parell d'anys