Valoració línies de metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
fredebcnteatre
N7
N7
Posts: 323
Joined: Friday 01/12/2006 18:22
Location: R1

Valoració línies de metro

Post by fredebcnteatre »

L1:
Intercambiadors amb altres línies de metro(T.M.B):
- 7 estacions
Amb F.G.C(Llobregat-Anoia): 2
- Amb F.G.C Vallés: 1
- Amb Rodalies Renfe: 5
- Amb tram: 2

Es una de les línies que té més intercambiadors entre línies de metro i altres modes de transport(F.G.C, renfe i tram), per tant, es inevitable una saturació de aquesta linea, per tant caldria redistribuir de tal forma de que la L1 sigui eficaç... A més de ara ser la linea que permet agafar el bus llançadera a Gavá... i amb F.G.C a Carrilet(sustituint-lo) , per lo que segurament caldria o desdoblar vies per fer serveis parcials, o be, redistribuir les linees per no sobresaturar la L1.
L2:
Amb altres línies T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador.
Rodalies: 1 + 1 indirecte(Passeig de Gracia).
- Tram: 2
Caldria millorar aquesta linea de tal forma que tingues al menys un intercambiador amb alguna linea de F.G.C i potenciar algun altre intercambiador amb Rodalies.
L3:
TMB: 6
F.G.C Vallès: 2
F.G.C Llobregat: 1
Rodalies: 2
Tram: 2
Está saturada per ser l'unic metro que va a la zona universitaria i alhora per els seus intercambiadors amb altres modes de transport.
L4 :
T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador i el seu pas per passeig de Gracia es insuficient.
Rodalies: Cap contacte, salvo Est.França a Barceloneta un contacte indirecte.
Tram: 3
Saturada per ser la sola linea del poblenou(caldria fer altre linea de metro pel poblenou per alleugar el trafic i alhora es una linea sense intercambiadors eficaços amb els quals caldria treballar-hi.
L5:
T.M.B: 7
F.G.C ValleS: 1
F.G.C Llobregat: cap
Rodalies: 2
Es una linea saturada, pel fet de tenir conexió com la L3 amb la estació principal de Sants i ser intercambiador amb F.G.C a Diagonal, a més de la seva transversalitat. Conexió perfecte amb tram per anar a sant feliu o esplugues i renfe a Cornellá i sants. Es una linea bastant saturada i caldria segurament desdoblar parts de les linees per serveis parcials o bé, variar per alleugar, pero aquesta segona opció es segurament la menys aconsellable.
L11: Es una linea relativament util, perquè permet als de nou barris... conectar amb renfe.
Les línies de F.G.C son les que menys intercambiadors amb altres modes de transport i caldria per ferlas eficaç com a metros, ampliar i segregar dels seus serveis ferroviaris de "rodalies".
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”