Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: El Fre

Post by victorcasta »

Miquel wrote:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
En teoria, hauria de ser el 9097-9098-9525-9099-9100
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

traveller wrote:Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
"De moment" és un parell de mesos o TMB pensa mantenir la seva tradicional política de "tarde y mal" a la L4?
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Miquel wrote:Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.

El sistema termometric dels 9000 suposso que es el mateix, només s'ha de cambiar ''la carcasa'' adaptada a les dimensions noumileres.

Suposso que ara a tots els 9000 ficaran directament les maquisimes enganxines.


Ja em fa mal el coll de buscar ranures a la mampara per poder veure la via...


Llavors el futur proxim del metro de Barcelona seria:

L1: Cafererarium (4000 caf, mtm, macosika) (6000 caf)
L2: Alstomista (9000 alstom)
L3: Cafeterista: 2000(meinfesa....caf) 3000(caf,mtm,macamacosa)
L4: Alstomarium: 2100Alstom tecnologi (si, tambe les va fer caf pero no comta) y 9000
L5: Cafetera's world....5000
L11.....he de comentar aquesta?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Dons diria que encara no circula cap 9000 per la 4
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Encara queden 2100 per la L2, ergo seria una mica absurd que comencin a portar 9000 nous a la L4, no?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens! :? :twisted:
User avatar
Busman
N7
N7
Posts: 430
Joined: Friday 14/09/2007 1:04
Location: Barcelona

Post by Busman »

De moment, no circula cap tren de la sèrie 9000 a la L4. I diria que hi han afegit el R-2407 recentment.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

sortrens wrote:
Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

orique wrote:EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens! :? :twisted:
:plas i si fos nova serie de trens no seria mala idea tampoc
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Post by sortrens »

victorcasta wrote:
sortrens wrote:
Miquel wrote:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.
Aleshores per quan? Desembre. gener...?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

A la xerrada que els de metro van fer a l'associació, es parlava que entraria en servei a finals d'any o ja al gener.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Perquè no reediteu el nom d'aquest fil a:Sèries 2100 i 9000 a la L-4 i 3000 reformat?
(Només és una proposta).
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
traveller
N6
N6
Posts: 255
Joined: Friday 24/08/2007 20:48

Post by traveller »

¡Onzè 2100 a L4! Aquest cop li ha tocat el torn a la composició 2109-2110-2403-2111-2112.

2100 traspassats a L4:
2109-2112
2113-2116
2125-2128
2129-2132
2133-2136
2137-2140
2141-2144
2145-2148
2149-2152
2153-2156
2157-2160

2100 que falten per traspassar:
2101-2104
2105-2108
2117-2120
2121-2124
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Aquesta tarda he tornat a la cotxera i el 3º 3000 reformat ja està montat i amb els sistemes apunt, però falta posar l'aire acondicionat a la cabina del conductor, potser d'aquí a 2-3 setmanes començarà a correr.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Seients 3000R

Post by Guigui »

Els seients dels 3000R són molt estrets. Només cal que algú que s'hi assegui sigui una mica més ample del normal i ja només hi caben tres persones.

Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

¿En todos los reformados sigue sonando la megafonía antigua? ¿Tanto cuesta cambiarla?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”