Visita CCM (no cotxeres Sagrera)
Concretar?
Alguna novetat, tenim hora concretada?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
Doncs jo també m'apunto al no.
Quin desastre!!!!!
Quin desastre!!!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Obviously caig de la llista també
Si només pot ser un laborable al matí, per què no "contraataques" i els proposes divendres 7 de desembre (que és laborable, però molta gent tindreu pont)
Jo de fet no podria anar-hi, el 7 (marxaré a Londres) però és que si ha de ser un laborable pel matí, l'única opció que garanteixl'"èxit" d'assistència és apostar per un dia de pont.
Si només pot ser un laborable al matí, per què no "contraataques" i els proposes divendres 7 de desembre (que és laborable, però molta gent tindreu pont)
Jo de fet no podria anar-hi, el 7 (marxaré a Londres) però és que si ha de ser un laborable pel matí, l'única opció que garanteixl'"èxit" d'assistència és apostar per un dia de pont.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
Una altra opció és fer-la durant el Nadal, ja que alguns tindrem uns dies de vacances, per exemple els dies 27, 28 o 31 de desembre.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Mortadel·lo
- N9
- Mortadel·lo
- N9