Linea bus controvertida: Granollers-Terrassa por Castellar V

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Linea bus controvertida: Granollers-Terrassa por Castellar V

Post by Ecomobisostrans »

Linea de bus controvertida: Granollers-Terrassa por Castellar del Valles, de Sagales

Segun la web de gencat los horarios son estos:

Sabados laborables:

Granollers 15:15
Caldes de Montbui 15:45
Sentmenat 16:00
Castellar del Valles 16:15
Terrassa 16:30

Terrassa 17:00
Castellar del Valles 17:15
Sentmenat 17:30
Caldes de Montbui 17:45
Granollers 18:15

Y segun Sagales hace tiempo que no se hace.

Llame al telefono de informacion general de Sagales, 902.13.00.14, pero alli solo saben los que salen en la web, por tanto me dijeron que ellos no tenian constancia de esa linea. Ante mi insistencia me hicieron llamar a Manresa 902.026.028, en Manresa me dijeron que ellos no tenian nada que ver con esa linea, que si salia de Granollers que llamase a Granollers 93.870.78.60 en Granollers me dijeron que tiempo antes se habia hecho esa linea pero que hace tiempo que no se hace. Como me fio un pelo de Sagales, ya que en muchas ocasiones informan peor que los informadores de la RENFE, y si pueden saltarse algun servicio se lo saltan, llame a la Generalitat 012. Alli me dijeron que les consta esa linea y que se supone que se tiene que hacer, pero que lo iban a comprobar. Les deje mi telefono y ya me llamarian cuando supieran algo. Ayer por la tarde como todavia no me habian llamado les llame yo otra vez y todavia no sabian nada del tema. Llame a Sagales y tampoco, me dijeron que ya me pondrian un e-mail. A ver como acaba la cosa. ¿Alguien ha ido alguna vez con esa linea?
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Aquesta línia ja no passa per Castellar diria que des de mitjans-finals dels 90. Recordo haver vist aquest autobús alguna vegada, però ja no existeix.
Ecomobisostrans
N10
N10

M'han contestat aixo:
Hola bon dia,

L'informem que aquesta linea no existeix.
No és una linea directa. És una combinació de dos linees de Sagalés.

Per qualsevol consulta o aclaració, estem a la vostra disposició al 902
13 00 14.

Atentament,

Marta Pérez
Empresa Sagalés
Ara la meva pregunta es: Es pot fer aquest trajecte, encara que s'hagi d'enllaçar en algun lloc? D'aqui una estona els trucare i els hi preguntare i ja us dire algo.
Ecomobisostrans
N10
N10

Ecomobisostrans wrote:Ara la meva pregunta es: Es pot fer aquest trajecte, encara que s'hagi d'enllaçar en algun lloc? D'aqui una estona els trucare i els hi preguntare i ja us dire algo.
El summum de la incompetencia: Ara els truco i em diuen que ells no tenen cap linia a Terrassa que passi per Castellar del Valles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'han enviat a la cotxera de Granollers, ells tambe neguen l'existencia d'aquesta linia, m'han dit que torni a trucar al 902 i que demani per Marketing, truco i em diuen que l'encarregat de marketing no hi es, que si li vui deixar algun recado. El recado que li he deixat es que com no em donin aviat la informacio correcta sobre aquesta linia els denuncio. >:( >:( >:( Es que al final ja toca els kollons que no siguin capaços d'informar com cal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Si la línia realment existeix, té sentit una queixa (això de "denúncia" em semblen paraules majors) pel fet que no t'informin degudament dels seus horaris, etc.

Però si no existeix, estas dient que els vols denunciar per no saber-te dir que no existeix? :x
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Guigui
Administrador

Denúncies

Post by Guigui »

Ecomobisostrans wrote:El recado que li he deixat es que com no em donin aviat la informacio correcta sobre aquesta linia els denuncio. >:( >:( >:(
Doncs pots oblidar-te de que et passin el racadu (encàrrec en català torracollons, vull dir correcte). Primerament, perquè no han comès cap delicte (= fet denunciable) en no informar-te.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Ecomobisostrans wrote:Ara la meva pregunta es: Es pot fer aquest trajecte, encara que s'hagi d'enllaçar en algun lloc? D'aqui una estona els trucare i els hi preguntare i ja us dire algo.
Des de Castellar sí. Des de Terrassa no.
Ecomobisostrans
N10
N10

Linia Granollers-Terrassa per Castellar del Valles NO CIRCULA. Aqui el e-mail que he enviat a Gencat:
A la vostra web consta la linia de bus Granollers-Terrassa per castellar del Vallès amb sortida de Granollers a les 15:15 i de Terrassa a les 17:00 i aquest servei no es fa, m'ho han confirmat telefonicament els encarregats de l'empresa Sagalés (actials propietaris de "Cingles bus" i ho he pogut comprovar personalment avui a l'estacio d'autobusos de Granollers, per tant estaria be que si realment aquest horari no es vigent sigui retirat de la vostra web, i si es vigent s'emprenguin les accions pertinents per tal que l'empresa Sagalés compleixi amb els seus deures.
Ecomobisostrans
N10
N10

Resposta de Gencat:
Senyor,

En resposta a la vostra consulta plantejada a la nostra bústia internet i segons la informació facilitada per la Direcció General del Transport Terrestre, us informem que hem pogut comprovar que els horaris que ens comenteu són els oficials, i per tant, aquestes expedicions s’haurien de prestar. Ens hem posat en contacte amb l’empresa concessionària per tal que ens aclareixi aquesta situació.

Volem agrair-vos el vostre comentari, amb el qual ens ajudeu a millorar la nostra xarxa de transport.

Atentament,

Secció d'Informació i Registre
Departament de Política Territorial
i Obres Públiques
Barcelona, 19 de desembre de 2007
Pero miro a la web de Sagales i no apareix... truco a Sagales i no en saben res... em diuen que no hi es la responsable del departament de qualitat pero li reenvio el missatge que m'ha posat Gencat. Com es resoldra aquest embolic????? No ho se, pero com de costum penso arribar al fons de la questio. Image
cristian26
N7
N7

Post by cristian26 »

Aquesta línia no em sona... sóc de Lliçà, i em fa l'efecte que per anar de Terrasa a Granollers passant per Caldes, hauría de passar per el meu poble obligatòriament, perquè no crec que es desvï per la cruïlla i agafi la carretera antiga... (més que res perquè no hi ha cap nucli de població fins arribar a Granollers) i no em sona aquesta línia :?
Buscant per el web de Sagalès he trobat aquest horari, el que pasa és que no surt per on passa aquest bús. Massa controvèrsia tot plegat :x
Ecomobisostrans
N10
N10

Acabo de parlar amb la jefa de Sagales i m'ha confirmat que el servei no es fa i que per tant faran la comunicacio oficial a Gencat per que el retirin de la web.

De totes maneres jo crec que s'hauria de fer A LA DEMANDA, 3 o 4 cops al dia ja que hi podria haver un cert moviment de Terrassa a Caldes i de Terrassa a Castellar. Si el tram Terrassa-Castellar es de Sarbus una possible solucio es una U.T.E Sagales-Sarbus.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”