447 com regional???
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
447 com regional???
Hola a todos, he visto en el foro de trensim que unidades 447 estan haciendo servicios regionales o M.D., comentar que en Barcelona actualmente no se si todavia lo realiza, pero hace 2 veranos siempre me tocava una composicion de 447 en la linea Port Bou-Bcn, yo lo cojia de Maçanet a Granollers, creo recordar que era el de las 15.55 por Maçanet.
Sabeis si todavia lo hace el servico regional por esta ruta o por otras de M.D.?
Seria un buen substituto para las 440?(eso si nos traen mas civias)jeje
+inversion en Bcn por favor y mas civias!!1
Sabeis si todavia lo hace el servico regional por esta ruta o por otras de M.D.?
Seria un buen substituto para las 440?(eso si nos traen mas civias)jeje
+inversion en Bcn por favor y mas civias!!1
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Falten les opcions:Fran-Ikarus wrote:L'enquesta és objectiva, eh?
- Pues sí
- Vale, sí
- Creo que sí
- Todas las anteriores son correctas
En quant a les 447... mentre portin els seients que porten són un tren que no s'hauria d'utilitzar de cap manera per fer regionals.
Tampoc té una velocitat màxima adequada ni un comfort general adequat per fer regionals
Per tant... o se les reforma moooolt profundament, o simpelment, el que necessita regionals per substituir les 440 i 470 és un altre tipus de material nou, semblant als 448.
Segurament seria també lògic que molts serveis es fessin amb cotxes + locomotora com a gran part d'Europa... però és clar, això en aquest país és pecat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
ups
ups es verdad me deje el no jeje pido disculpas si el administrador lo puede arreglar me haria un favor q torpeza la mia
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: ups
ja està afegida la opció 3 "No"intercity+arco+civia wrote:ups es verdad me deje el no jeje pido disculpas si el administrador lo puede arreglar me haria un favor q torpeza la mia
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Per a Regionals ni 440 ni 447. No calen tantes portes en un tren redional, en lloc d'això es pot aprofitar l'espai per uns seients més còmodes. Com algu sembla que proposa també. S'haurien d'utilitzar més trens com els que acostumen a fer Regional Express.
En aquests trens com també algú diu el que importa és la Vmax (En teoria). A la pràctia el problema és que amb les aberrants deficiències d'infrastructura ferroviaria en dues vies han de passar 2 línies de Rodalies, unes altres tanres de regionals, unes tantes més de grandes línias i trens sense servei. Així doncs una 440 no s'hauria d'utilitzar en aquesta infrastructura perquè ocuparia més estona les estacions en una infrastructura tant a sobre del seu límit saturada.
En definitiva. En una infrastructura (4 vies o nou corredor) que cal perquè els Regionals facin algun dia bé el seu servei que els tenen molt marginats als pobres, abans una 440 que una 447, perquè la 440 anirà molta estona a velocitat punta i no s'haura d'estar parant perque té un rodalies davant que va parant.
En aquests trens com també algú diu el que importa és la Vmax (En teoria). A la pràctia el problema és que amb les aberrants deficiències d'infrastructura ferroviaria en dues vies han de passar 2 línies de Rodalies, unes altres tanres de regionals, unes tantes més de grandes línias i trens sense servei. Així doncs una 440 no s'hauria d'utilitzar en aquesta infrastructura perquè ocuparia més estona les estacions en una infrastructura tant a sobre del seu límit saturada.
En definitiva. En una infrastructura (4 vies o nou corredor) que cal perquè els Regionals facin algun dia bé el seu servei que els tenen molt marginats als pobres, abans una 440 que una 447, perquè la 440 anirà molta estona a velocitat punta i no s'haura d'estar parant perque té un rodalies davant que va parant.
Si, en el cas que:
- Es dugui a terme una profunda remodelació dels interiors. Nous seients dels tipus unificats, nova insonorització, separació física de la/les plataforma/es del espai destinat a viatjers, nova panelització interior, etc.
- Eliminació d'una, o millor dues, de les portes d'accès per cotxe. Amb això augmentem la capacitat interior afegint-hi mès seients, espais per PMR i , fins i tot bicicletes, etc.
- Adequació de la velocitat màxima a les condicions d'explotació d'un servei regional. És a dir, com a mínim augmentar-la a 140 km/h (encara que l'ideal seria 160, però no m'imagino a una 447 a aquesta velocitat, no...)
Possiblement el cost de totes aquestes modificacions fora tant alt que compensaria mès adquirir unitats noves específiques per M.D.
Salutacions
- Es dugui a terme una profunda remodelació dels interiors. Nous seients dels tipus unificats, nova insonorització, separació física de la/les plataforma/es del espai destinat a viatjers, nova panelització interior, etc.
- Eliminació d'una, o millor dues, de les portes d'accès per cotxe. Amb això augmentem la capacitat interior afegint-hi mès seients, espais per PMR i , fins i tot bicicletes, etc.
- Adequació de la velocitat màxima a les condicions d'explotació d'un servei regional. És a dir, com a mínim augmentar-la a 140 km/h (encara que l'ideal seria 160, però no m'imagino a una 447 a aquesta velocitat, no...)
Possiblement el cost de totes aquestes modificacions fora tant alt que compensaria mès adquirir unitats noves específiques per M.D.
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Desde luego poner 447 simplemente pintadas a Media Distancia (Dios no lo quiera que pase eso) es de ser inútil funcional, ya que como han dicho por ahí arriba, ni son adecuadas para Regionales, ni tienen el comfort que han de tener ni la velocidad máxima suficiente.
Espero y deseo que no traspasen 447 a regionales.
Y si me dan a elegir entre 440 y 447, sin duda 440...
Espero y deseo que no traspasen 447 a regionales.
Y si me dan a elegir entre 440 y 447, sin duda 440...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Perquè estem acostumats, però a un estranger li fem esbrinar quin es un tren de Regionals i quin un tren de Rodalies i dirien que el Regional és la 447.
La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pujar a 100
Realment. És molt perillós.EUKibo wrote:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
L'impacte que fa sobre les portes d'una 440R a força velocitat quan es creua amb un altre tren o a l'entrar o sortir d'un túnel, no és pas per la poca aerodinàmica que pugui tenir el seu frontal.EUKibo wrote:La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Per altra banda, hi ha 447 que fan serveis Madrid - Zaragoza o Madrid - Santander.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Jo, sincerament, gairebé descarrilo i això que anàvem a 99'9km/h !EUKibo wrote:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Si ens hi fixem, de les 470 no diem res, ni ens queixem, ni cap història, que son pràcticament el mateix que una 440 però amb seients "còmodes"...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Pel costat els trens són iguals, el problema aerodinàmic a altes velocitats sempre es frontal. Precisament a Renfe-Catalunya no es que es creuin molts trens a altes velocitats també cal matisar...victorcasta wrote:L'impacte que fa sobre les portes d'una 440R a força velocitat quan es creua amb un altre tren o a l'entrar o sortir d'un túnel, no és pas per la poca aerodinàmica que pugui tenir el seu frontal.EUKibo wrote:La 440 té una forma totalment ineficaç aerodinàmicament que genera molta fricció amb l'aire, perdent velocitat i consumint més energia. No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Per altra banda, hi ha 447 que fan serveis Madrid - Zaragoza o Madrid - Santander.
I per això els nous trens Regionals de tot el mon nous els fan de morro totalment plans acabats amb un angle de 90º, clar que si, perquè s'etalvien grans quantitats d'energia! I els AVE, algun pringat els ha fet rodonets i un altre boig amb forma de pato. I els avions, els fan massa rodonets no? Com una 440 per estalviar energia res del món!
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
De veritat que no acabo de entendre aquest "odi" a les 440...
A veure, tu has vist com estan reformades les últimes 440 que es van enviar a Xile? I els 444R?
Ah, i perdona, però hi han Regionals a Alemanya, Suissa, Itàlia etc. etc. que no es que siguin gaire aerodinàmics, sino mira els Vivalto italians, a veure com és el seu frontal:
Cotxe cabina d' un Vivalto (160 km/h)
http://www.trainzitaliafoto.com/contenu ... valto2.jpg
Sí, aerodinàmic total...
ET 423 (140 km/h, ondia, com les 440!):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 4_MHAB.jpg
Més encara...
Entre altres trens...
A veure, tu has vist com estan reformades les últimes 440 que es van enviar a Xile? I els 444R?
Ah, i perdona, però hi han Regionals a Alemanya, Suissa, Itàlia etc. etc. que no es que siguin gaire aerodinàmics, sino mira els Vivalto italians, a veure com és el seu frontal:
Cotxe cabina d' un Vivalto (160 km/h)
http://www.trainzitaliafoto.com/contenu ... valto2.jpg
Sí, aerodinàmic total...
ET 423 (140 km/h, ondia, com les 440!):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 4_MHAB.jpg
Més encara...
Entre altres trens...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A veure, en cap cas odio les 440! Només dic que per questions aerodinàmiques malgasten molta energia, però un cotxe gasta més i a sobre no és elèctrica.
Les 440 ja són molt velles, són de quan encara no havia democràcia a Espanya, i per a la tecnologia de l'època estaven molt bé i posant 40 anys de vida útil fins el (1974+40) 2014 encara estaria bé que continuessin donant servei, pero cal admetre que avui dia hi ha màquines molt més eficients energèticament a més que no triguen tanta estona en sortir d'una estació. Aneu a Castelldefels i compareu com arranca una 440 i una 447, la diferència és abismal.
Per aquesta raó, les 440 com a servei de Regionals van força bé, si no tinguessin que circular per una infrastructura amb Rodalies que el destorven aquest temps que s'estan de més accelerant el recuperen anant a 140Kmh.
I només comentava això, que els trens que es fan ara per circular a velocitats superiors a 100Kmh els fan aerodinàmics (Civia, nous Regionals...) i els que van més lents encara els fan més "tochos" i els arrodoneixen simplement per estètica (5000).
PD: Els trens que poses a les fotos són molt més arrodonits que el quadrat gairebé perfecte i totalment pla que té una 440
Les 440 ja són molt velles, són de quan encara no havia democràcia a Espanya, i per a la tecnologia de l'època estaven molt bé i posant 40 anys de vida útil fins el (1974+40) 2014 encara estaria bé que continuessin donant servei, pero cal admetre que avui dia hi ha màquines molt més eficients energèticament a més que no triguen tanta estona en sortir d'una estació. Aneu a Castelldefels i compareu com arranca una 440 i una 447, la diferència és abismal.
Per aquesta raó, les 440 com a servei de Regionals van força bé, si no tinguessin que circular per una infrastructura amb Rodalies que el destorven aquest temps que s'estan de més accelerant el recuperen anant a 140Kmh.
I només comentava això, que els trens que es fan ara per circular a velocitats superiors a 100Kmh els fan aerodinàmics (Civia, nous Regionals...) i els que van més lents encara els fan més "tochos" i els arrodoneixen simplement per estètica (5000).
PD: Els trens que poses a les fotos són molt més arrodonits que el quadrat gairebé perfecte i totalment pla que té una 440
Els diumenges per la tarda,alguns regionals del sud és fan amb doble de 447,i també sé que algún diumenge fan regionals a Portbou,les 447.
Jo personalment mai he vist 447 fent regionals,i com rodalies barcelona han comprat moltes 440R dels diferents nuclis de rodalies de l'Estat,no m'extranyaria que els serveis regionals que a vegades és feien amb 447 ara ho fessin amb 440R.
M'agradaria molt viatjar en 447 fent servei de MD,pel tema de com és la megafonia(que segur que n'hi haurà),i pel tema de confusió de viatgers i això...
Jo crec que les 440R de rodalies haurien de tindre seients tipus 447,mentre que les de MD,haurien de ser tipus 470.Jo un cop vaig pujar a una 440R que bona part dels seients d'un vago era tipus 447,i estava fent un delta a Cerbere.Mijor aquests seients que no pas els seiens sense repolzacaps que ofereixen les 440R o 450/451 per viatges llargs.
Jo personalment mai he vist 447 fent regionals,i com rodalies barcelona han comprat moltes 440R dels diferents nuclis de rodalies de l'Estat,no m'extranyaria que els serveis regionals que a vegades és feien amb 447 ara ho fessin amb 440R.
M'agradaria molt viatjar en 447 fent servei de MD,pel tema de com és la megafonia(que segur que n'hi haurà),i pel tema de confusió de viatgers i això...
Jo crec que les 440R de rodalies haurien de tindre seients tipus 447,mentre que les de MD,haurien de ser tipus 470.Jo un cop vaig pujar a una 440R que bona part dels seients d'un vago era tipus 447,i estava fent un delta a Cerbere.Mijor aquests seients que no pas els seiens sense repolzacaps que ofereixen les 440R o 450/451 per viatges llargs.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Pujar a 100
Sí, quan anàvem de motxilleros a finals dels anys 80 (encara eren blaves) fèiem tots testament abans de marxarGuigui wrote:Realment. És molt perillós.EUKibo wrote:No se si algun cop heu pujat al primer vagó d'una 440 a més de 100Kmh... No comment...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Estrella_de_Galicia
- N6
- Posts: 288
- Joined: Thursday 02/02/2006 17:28
- Location: /dev/null
- Contact: