Atenció amb els actes culturals al carrer (sense (...) !)

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Post Reply
orique
N9
N9

Atenció amb els actes culturals al carrer (sense (...) !)

Post by orique »

Ja que no només tallen línies de bus, sino que fan aparèixer aquests trianglets tan macos als parabrises dels cotxes...

Això m'ho vaig trobar (bé, de fet va ser mon pare) al parabrises del cotxe el mateix dia que me n'anava a Madrid, a principis d'octubre. Trec el fil avui perquè fins avui el triangle aquest havia quedat al maleter del cotxe a l'espera que algú l'endrecés una miqueta :-P.

El paper en qüestió diu que s'ha senyalitzat amb l'antelació necessària. Quina és aquesta antel·lació? El dia 6, dia que vaig trobar-m'ho, era un dissabte, i el cotxe portava allà estacionat menys d'una setmana. Com que la majoria dels cops em toca aparcar a la quinta forca, no acostumo a passar a veure "com està el cotxe" fins que no em toca tornar a pagar l'àrea verda; això és un cop cada setmana...

Total, que la grua no es va endur el cotxe de miracle. Trobo una mica abusiu que et puguin plantar això al parabrises i endur-se't el cotxe, sobretot en el cas que toca, un acte cultural (era una espècie de festa dels veïns del carrer Provença) que molt previsiblement ja se sabia amb antelació que passaria.

I ja posats a demanar, una trucadeta a casa per avisar per treure el cotxe no aniria malament...
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

això a gràcia és el pa nostre de cada dia i desde fa molt temps (festa major, calçotades, sardinades, castanyades, botifarrades...)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”