Resposta rebuda del Dpt. d´obres públiques de la Generalitat a finals d´octubre devant la meva proposta de fer un gran intercanviador a l´Estació de França de FGC i Trambesòs aprofitant que la línia del Baix llobregat arribarà a Glòries, la resposta va ser aquesta:
"En aquest Pla es contempla la possibilitat d’un nou túnel passant que permetés la connexió de FGC del Baix Llobregat(Pça Espanya ) cap a Glòries i d’aquí continuar cap al Barcelonès nord. Una altra connexió que es contempla és la continuïtat de FGC des de la Pça Catalunya cap a Glòries i per medi d’un nou túnel(Horta) anar cap a Sabadell"
Totes les línies de FGC a Glòries
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Mentre hi ha vida hi ha esperança
Tot el que no sigui empantanegar la xarxa ferroviària amb el ditxós llaç de Gràcia, benvingut sigui. I si, a més, se'ls acudís allargar la LL-A cap a Glòries sense fer el vol del tirabuixó, millor que millor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
GV
Hola,
Directo por Gran Vía se llega antes y se ofrece mejor servicio. Si hacen el lazo y/o tirabuzón de la L8 con el que amenazan, se llega antes en tranvía y sería una nueva línea más, según parece, a pasar bajo Sagrada Familia.
Saludos,
Sergio
Directo por Gran Vía se llega antes y se ofrece mejor servicio. Si hacen el lazo y/o tirabuzón de la L8 con el que amenazan, se llega antes en tranvía y sería una nueva línea más, según parece, a pasar bajo Sagrada Familia.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Em sembla perfectíssim que volguin perllogar les dues línies d'FGC fins a Glòries,peró jo almenys ho aprofitaria per perllogarla fins l'EDF,i convertir l'EDF en una gran estació dels FGC,ja que ADIF sembla que en un futur la voldrà tancar,sobretot en l'opertura de Sagrera-TAV.
Ara em sorgeix una pregunta,quan és connectin les dues línies a Gràcia,un que compra un bitllet a Sant Boi,pot anar per exemple al Peu del Funicular sense necessitat de comprar un altre bitllet a Gràcia?Són de la mateixa pregunta per això ho pregunto,peró com són diferents línies,espero que sí volguis canviar de línia no facin la chapuza de tornar a comprar un bitllet a Gràcia.
Ara em sorgeix una pregunta,quan és connectin les dues línies a Gràcia,un que compra un bitllet a Sant Boi,pot anar per exemple al Peu del Funicular sense necessitat de comprar un altre bitllet a Gràcia?Són de la mateixa pregunta per això ho pregunto,peró com són diferents línies,espero que sí volguis canviar de línia no facin la chapuza de tornar a comprar un bitllet a Gràcia.
Sent les dos estacions dins la Zona 1, no ha d'haver cap problema en què amb un sol viatge de la T-10 es pugui anar d'un lloc a un altre. Vaja, no tindria cap lògica que conectessin les dos línies de FGC perquè després hagis de tornar a treure el bitllet. Però en fi, per veure això encara hauran de passar mooolts anys.Mako448 wrote:Em sembla perfectíssim que volguin perllogar les dues línies d'FGC fins a Glòries,peró jo almenys ho aprofitaria per perllogarla fins l'EDF,i convertir l'EDF en una gran estació dels FGC,ja que ADIF sembla que en un futur la voldrà tancar,sobretot en l'opertura de Sagrera-TAV.
Ara em sorgeix una pregunta,quan és connectin les dues línies a Gràcia,un que compra un bitllet a Sant Boi,pot anar per exemple al Peu del Funicular sense necessitat de comprar un altre bitllet a Gràcia?Són de la mateixa pregunta per això ho pregunto,peró com són diferents línies,espero que sí volguis canviar de línia no facin la chapuza de tornar a comprar un bitllet a Gràcia.
Adéu!
Ja és hora
Ja és hora de fer arribar FGC a Glòries, tant la xarxa del Vallès com la del Llobregat-Anoia, i aixó crear un intercambiador potent per comunicar el 22@, que aquella zona genera una quantitat de trànsit privat bestial per la seva pobra comunicació.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2