Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Jordi Freixas wrote:Està clar que per "l'elevadíssim" nombre de freqüències entre Ribes i La Tor de Querol, no fa falta pas més...
Si es volen ampliar les circulacions i no tenir que fer trasbord a Ribes, amb només 5 Civies no n' hi han prou.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

I per què s'ha de fer transbord, si en definitiva aquests trens han d'esperar-se que arribin els de Barcelona?
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Sobretot volen ampliar frequencies per a Ripoll, en tot cas aixo es pot solucionar amb civia normal, i sempre es pot deixar alguna 440 per si les mosques (pero ho dubto)
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Segueixo sense entendre el perquè del transbord.
Altaria_Trianilla
N7
N7
Posts: 454
Joined: Wednesday 10/05/2006 22:03
Location: Sabadell ( Barcelona )
Contact:

Post by Altaria_Trianilla »

Jordi Freixas wrote:Segueixo sense entendre el perquè del transbord.
Doncs per que n o hi ha suficients trens adaptats per a pujar a Puigcerdà - Latour-de-Carol.

;)
Image
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Igualment, les relacions que cobreixen el tram Ribes - La Tor, es continuen basant en uns horaris d'uns trens que teòricament provenen de Barcelona.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Jordi Freixas wrote:Igualment, les relacions que cobreixen el tram Ribes - La Tor, es continuen basant en uns horaris d'uns trens que teòricament provenen de Barcelona.
Tooot i això, s' ha de fer trasbord... :roll:
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Sí sí sí... això ja ho havia entès a la primera, per estrany que et sembli, però la qüestió és... per què? (i si us plau... no et tornis a limitar en dir-me que hi han pocs trens :roll: )
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Pocs trens

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Sí sí sí... això ja ho havia entès a la primera, per estrany que et sembli, però la qüestió és... per què? (i si us plau... no et tornis a limitar en dir-me que hi han pocs trens :roll: )
És que, efectivament, hi ha pocs trens. :pal
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Si, però compta que pugen en doble composició, per tant si només tens 5 trens adaptats els has de deixar fent Ribes-Puigcerdà-Ribes.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

A veure, només hi han CINC trens, no és que em limiti a dir-te per gust que és per això.

No sé si saps que a L' Hospitalet hi ha d' haver mínim un tren de "reserva", per tant ja només t' en queden 4. Si comptem que un ha de ser la "llençadora" de Ribes a LaTour (que va en doble) i l' altre és per al tren de les 19.27 (a Ribes) que aquest és l' últim, no hi han suficients trens per cubrir la demanda, et queda una 440 despenjada a L' Hospitalet, que per mala sort ha d' anar a Cornellà a revisar alguna cosa.

Tot això ve donat perquè "algun il·luminat" va dir que la 237 està millor a Santander i la 130, feta caldo fent proves amb l' Asfa Digital.

Si comptessim amb aquestes dues 440, ja tindríem 7, i es podria fer el trajecte íntegrament amb 440, sense falta de fer trasbord, ni tenir que aguantar un viatge de 2 hores en 447 amb els seus "comodíssims" seients...


¿Ara sí?

Salut!
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Doncs posant nomes 5 Civia dubto que es pugui solucionar aquesta situacio...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

ABB_Traccion wrote:A veure, només hi han CINC trens, no és que em limiti a dir-te per gust que és per això.

No sé si saps que a L' Hospitalet hi ha d' haver mínim un tren de "reserva", per tant ja només t' en queden 4. Si comptem que un ha de ser la "llençadora" de Ribes a LaTour (que va en doble) i l' altre és per al tren de les 19.27 (a Ribes) que aquest és l' últim, no hi han suficients trens per cubrir la demanda, et queda una 440 despenjada a L' Hospitalet, que per mala sort ha d' anar a Cornellà a revisar alguna cosa.

Tot això ve donat perquè "algun il·luminat" va dir que la 237 està millor a Santander i la 130, feta caldo fent proves amb l' Asfa Digital.

Si comptessim amb aquestes dues 440, ja tindríem 7, i es podria fer el trajecte íntegrament amb 440, sense falta de fer trasbord, ni tenir que aguantar un viatge de 2 hores en 447 amb els seus "comodíssims" seients...


¿Ara sí?

Salut!
Millor. Gracies.

Però bé. No ens desmoralitzem; potser durant un temps provisional (vaja... moooooooooooolt provisional) algunes 440 conviuran amb els Civia Alpins. Tot és qüestió de tenir fe. Potser fins i tot, a algun il·luminat se li acudeix que es podria aprofitar alguna 444 per fer-hi alguna reformeta, i fotre-la per allà dalt (quan el traspàs de Rodalies sigui una realitat, es clar... que si ha de depndre de la Madeleine... la 444 estarà "antes partía que doblà" -quin xispa que tinc... :roll: -).

AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii... que fàcil que és somniar... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Irrealitat real

Post by Guigui »

jordidr wrote:Doncs posant nomes 5 Civia dubto que es pugui solucionar aquesta situacio...
Benvingut al món real de Renfomentadif!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Post by ABB_Traccion »

Jordi Freixas wrote:Millor. Gracies.
De res :D
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Ja fa temps que i toco de peus en aquest mon. A part d'aixo volia comentar que avui he asistit a una conferencia del molt honorable Pasqual Maragall on citava una curiositat respecte la linia de Puigcerda; en paraules textuals seves ha dit: Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos). En tot cas la reflexio anava en que el criteri de construccio de la linia va estar envoltat de criteris militars... En conclusio que les xarxes de transports no poden funcionar be amb criteris tan obsolets i sense solta ni volta com akests
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Equivocació...

Post by JaMiRo! »

L'ex-presi Maragall wrote:Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos).
Doncs em temo que el Pasqüis es va equivocar de ple... :?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Post by wefer »

jordidr wrote:Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos)
Contes i llegendes... :D
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

wefer wrote:Contes i llegendes... :D
ai carai!!!! SANGTRAÏT!!!! xD
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

Tambe s'ha de dir que la malaltia en aquesta fase li efecta a la memoria recent no a la memoria llunyana
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”