Escurçament de l'Estrella Costa Brava
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Snifff.
Esten presenciant la terrible agonia del material convencional y la desaparicio del ferrocarril de tota la vida....el que se está modernitzant a la resta d'europa mentres aqui desapareix....
AVE Renfe, els ferrocarrils que van a morir et saluden....
Jo no m'explico per que ha d'arribar l'AVE a Valdepeñas...
Competir directament amb l'avió quant lo que es deuria fer es competir amb la carretera?
Que ara un trajecte, si es que es pot fer, valgui el doble que abans....
On es el ferrocarril que te com a funció un mitja economic y eficient per desplaçarse per el pais?
Autocars.....autocars.....
Camions.....camions.....
Esten presenciant la terrible agonia del material convencional y la desaparicio del ferrocarril de tota la vida....el que se está modernitzant a la resta d'europa mentres aqui desapareix....
Competir directament amb l'avió quant lo que es deuria fer es competir amb la carretera?
On es el ferrocarril que te com a funció un mitja economic y eficient per desplaçarse per el pais?
Camions.....camions.....
- Guigui
- Administrador
El perquè de tot plegat
El meu parer sobre el perquè de tanta febre d'AV a Espanya l'explico aquí.sigfrid440s wrote:Snifff.
Camions.....camions.....
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Et recordo que es pot passar per la circumvalació (Papiol - Mollet), així que d'atrapats res, simplement, la branca "atrapada" va baixar un dia i l'endemà no va tornar. Respecte a la 450/451, tampoc res d'atrapada, suposo que a Renfe li deu interessar tenir-la allà.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N5
reobertura
Avui s'ha anunciat a la premsa la possible reobertura dissabte del trànsit normal per Bellvitge, de rodalies i mitjanes i llargues distàncies...
Funcionarà ja dissabte dia 1 de desembre el Costa Brava???
Funcionarà ja dissabte dia 1 de desembre el Costa Brava???
- Guigui
- Administrador
Ja la tallen contínuament
No et molestis, d'això ja se n'encarrega la Fomentòtila.Jordi Freixas wrote:A on hem d'anar a tallar la via?
Justament ahir algú de certa importància de Girona-ADIF em va dir que no se'n sabia res del Costa Brava i que no creia que tornés a circular. Per cert, que aquesta persona, en cas de que hagués circulat ahir, se n'hagués enterat força (si no s'enterés aleshores quelcom fallaria), degut a la seva feina. Així que si els cotxes hi eren...segurament i simplement, hi eren.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Disculpes Aaron. M'he descuidat un NO. Vaig veure el Costa Brava a les 9:31 a Portboy quan arriba a les 10:25
Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que no havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.
Quan el que volia dir era:davida wrote:Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.
Ahir vaig veure 5 cotxes del Costa Brava estacionats a Portbou.
Segur que no havia circulat, perque anava en el primer regional a Cerbere que va uns minuts abans del horari hipotetic del Costa Brava.
MEEEEC!!!!! La setmana passa, a l'estació de Sants vaig anar a investigar una mica i...
1- Alguns dels informadors no en tenen ni ops! idea de què està passant. Li pregunto a la informadora d'aquell mini-stand amb horaris de llarga distancia que "per quina via passa el Costa Brava cap a Madrid":
Ella- Que tens bitllet?
Jo- Sí
Ella- Per la via 11
Jo-
2- Els indicadors es contradiuen. Just al costa de la porta d'embarcament de l'andana de llarg recorregut hi ha el panell informatiu del tall per l'avaria. Mentre que, pel que fa a tots els trens ofereix les alternatives en autobús, a la secció del Costa Brava (a sota de tot) simplement hi posa "suprimit". D'altra banda, als panells informatius de tota la vida, efectivament continuaven anunciant el tren Estrella per la via 11. Dies enrere ho vaig veure a Granollers. Això és una negligència.
3- Vaig anar a preguntar a dos informadors més que estaven al costat de les taquilles de llarga distancia. Allà em van dir que efectivament no es venien bitllets pel Costa Brava, i que si jo el tenia comprat, se m'oferiria una alternativa, o bé en autobús, o en taxi (com al Directo, tu! quina gracia... )
1- Alguns dels informadors no en tenen ni ops! idea de què està passant. Li pregunto a la informadora d'aquell mini-stand amb horaris de llarga distancia que "per quina via passa el Costa Brava cap a Madrid":
Ella- Que tens bitllet?
Jo- Sí
Ella- Per la via 11
Jo-
2- Els indicadors es contradiuen. Just al costa de la porta d'embarcament de l'andana de llarg recorregut hi ha el panell informatiu del tall per l'avaria. Mentre que, pel que fa a tots els trens ofereix les alternatives en autobús, a la secció del Costa Brava (a sota de tot) simplement hi posa "suprimit". D'altra banda, als panells informatius de tota la vida, efectivament continuaven anunciant el tren Estrella per la via 11. Dies enrere ho vaig veure a Granollers. Això és una negligència.
3- Vaig anar a preguntar a dos informadors més que estaven al costat de les taquilles de llarga distancia. Allà em van dir que efectivament no es venien bitllets pel Costa Brava, i que si jo el tenia comprat, se m'oferiria una alternativa, o bé en autobús, o en taxi (com al Directo, tu! quina gracia... )
-
- N10
- Guigui
- Administrador
Desinformadors
Això m'acaba de confirmar la teoria que ja fa un temps que tinc sobre els informadors: al curset (que no té pinta de durar més de 10 minuts) els deuen donar una única instrucció: prohibit dir "no ho sé".victorcasta wrote:Resulta contradictori, però si vols informar-te, a qui NO has d'anar mai és a un informador. Perquè no només no saben la informació, sinó que, a més, s'inventen la resposta, com aquell a Sants que li van dir que per anar a Eivissa havia d'anar a la via 9.
-
- N5
el catllar
Serà questió d'anar a comprar un bitllet "bcn-el morell" per exemple. xDDD (El Morell, baixador situat a l'antiga via Reus-Roda on fa més de 10 anys que no hi passa cap tren)
victorcasta wrote:Resulta contradictori, però si vols informar-te, a qui NO has d'anar mai és a un informador. Perquè no només no saben la informació, sinó que, a més, s'inventen la resposta, com aquell a Sants que li van dir que per anar a Eivissa havia d'anar a la via 9.