Seguiment de les obres de la L9

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És encertada la decisió de deixar de fer estacions a causa de la crisi?

Si, si més tard, quan hi hagi prou calers, es fan
70
42%
Si, i com n'hi han moltes i molt juntes, que no les facin, n'hi han de prescindibles
39
23%
M'és indiferent
3
2%
No, s'han de fer totes les estacions planejades!
54
33%
 
Total votes: 166

User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Re: Causa força òbvia

Post by EUKibo »

Ecomobisostrans wrote:--------------------------------------------------------------------------------

Super plano de la L9-L10 de la web de Ifercat:

http://www.ifercat.cat/pfw_files/cma/pr ... raçats.jpg
Ei! Com mola! A més està molt actualitzat pel que fa a les altres línies! (Surt la T5). A més aquest pla es com un resum del que es fara ie l que no es fara del PDI, el TRAM fins a Arc de Triomf sembla que no es farà ni la L8 fins a Glòries, almenys de moment, però almenys la L1 fins El Prat i Badalona s'han salvat! Trovo que han sapigut prioritzar bastant bé, tot i que falta el TRAM per la Diagonal i que això no és excusa que aquestes obres s'haurien d'estar ja acabant i no començant...
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Causa força òbvia

Post by Santfeliuenc »

Hola,
Ecomobisostrans wrote:--------------------------------------------------------------------------------

Super plano de la L9-L10 de la web de Ifercat:

http://www.ifercat.cat/pfw_files/cma/pr ... raçats.jpg
Este plano me parece una gran aportación. Gracias.

A la vista de esto... ¿tanto cuesta que las autoridades hagan públicas estas cosas?

A mi por ejemplo y a bote pronto me asaltan dudas y cuestiones en el tramo del aeropuerto y necesitaría algún tipo de aclaración oficial, como el motivo de colocar una estación en las terminales actuales que en lugar de estar debajo de los vestíbulos, se va a hacer a esa distancia.

No lo entiendo. Y es que si la estación de la L9 bajo la nueva terminal estará justo debajo del vestíbulo de la misma porque han estimado que es lo mejor, lo más útil, "lo venden" al gran público como algo estupendísimo e intermodal al máximo y que traerá grandes ventajas (que es cierto)... ¿cómo es posible que siendo la línea nuevecita de trinca como lo va a ser, que no tengan ese mismo pensamiento para las terminales y los vestíbulos actuales? porque digo yo que será igual de bueno una cosa para la nueva terminal D, que para las terminales A, B y C actuales, ¿no?

Adjunto archivo a mano alzada...

Saludos,
Sergio
Attachments
Aeropropuesta
Aeropropuesta
aeropropuesta.gif (97.07 KiB) Viewed 5333 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estació de Renfomentadif i traçat al Prat

Post by Guigui »

Santfeliuenc wrote:Adjunto archivo a mano alzada...
En quant a la teva proposta, un dubte: l'estació de Renfomentadif no havia de quedar finalment també sota la nova terminal?

Per cert, el plànol mostra de manera colpidorament insultant el desvarieig mental que va tenir el figura que es va treure de la màniga el traçat pel Prat.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

És un plànol nou i encara posa Feixa Llarga a Hospital de Bellvitge, 4 anys després del canvi de nomenclatura...

I Amadeu Torner... Aixo demostra la falta d'entesa entre els diferents operadors ferroviaris, els de TMB seran capaços de posar-li aquest nom a l'estació mentre que la d'FGC és Europa | Fira.
Last edited by Túnels del Garraf on Thursday 29/11/2007 16:36, edited 1 time in total.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Estació de Renfomentadif i traçat al Prat

Post by Vox »

Guigui wrote:
Santfeliuenc wrote:Adjunto archivo a mano alzada...
En quant a la teva proposta, un dubte: l'estació de Renfomentadif no havia de quedar finalment també sota la nova terminal?

.
No, finalment crec que estarà sota l'actual estació.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Túnels del Garraf wrote:És un plànol nou i encara posa Feixa Llarga a Hospital de Bellvitge, 4 anys després del canvi de nomenclatura...

I Amadeu Torner... Aixo demostra la falta d'entesa entre els diferents operadors ferroviaris, els de TMB seran capaços de posar-li aquest nom a l'estació mentre que la d'FGC és Europa | Fira 2...
Europa | Fira, sense cap 2
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re: Estació de Renfomentadif i traçat al Prat

Post by Santfeliuenc »

Hola,
Guigui wrote:En quant a la teva proposta, un dubte: l'estació de Renfomentadif no havia de quedar finalment també sota la nova terminal?

Per cert, el plànol mostra de manera colpidorament insultant el desvarieig mental que va tenir el figura que es va treure de la màniga el traçat pel Prat.
A ver, para no liarnos... en primer lugar decir y separar la nueva terminal de las actuales. Bajo la nueva terminal yo en mi propuesta no digo nada, ya que debajo de la misma estarán las estaciones de cercanías, del metro y del AVE o largo recorrido.

El problema está bajo las actuales terminales que no solamente no tienen ahora acceso coherente en transporte público, puesto que RENFE queda lejísimos, sino que en el futuro y con la llegada del metro, tampoco va a existir una estación o intercambiador bajo los vestíbulos de dichas terminales actuales ya que según este plano que tenemos delante, la nueva estación de cercanías de las terminales actuales quedaría en perpendicular a las mismas pero sin llegar a estar bajo ellas ni tampoco bajo sus vestíbulos de facturación. Por eso es importante ver las cosas ANTES de hacerse nada (ya se encargan estos estafadores de políticos que tenemos de esconderlo todo) porque así nos daríamos cuenta de todos estos despropósitos. ¿Cómo es posible que una nueva línea de metro que puede entrar y acceder por donde queramos no pase justo bajo los vestíbulos de las actuales terminales A, B y C?

Eso es algo que si se hace una infraestructura nueva y no se tiene en cuenta, para mi supone una falta total de respeto al usuario.

Si se quiere, incluso, pues de acuerdo, que no pongan bajo el vestíbulo de las terminales el metro, pero al menos que lo coloquen bajo los carriles de la vía de acceso que hay nada más salir para que las escaleras y ascensores se puedan hacer llegar a los vestíbulos... pero es que la falta de decencia y de respeto al usuario llega a tal punto que ya ni eso.

Y sobre las vueltas que da la L9 por El Prat... no hay más que verlo, ¿es necesario todo eso? ¿hay que pagar algún favor en El Prat a alguien? ¿realmente es necesario todo este serpentín? yo creo que no.

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Danzig wrote:
Túnels del Garraf wrote:És un plànol nou i encara posa Feixa Llarga a Hospital de Bellvitge, 4 anys després del canvi de nomenclatura...

I Amadeu Torner... Aixo demostra la falta d'entesa entre els diferents operadors ferroviaris, els de TMB seran capaços de posar-li aquest nom a l'estació mentre que la d'FGC és Europa | Fira 2...
Europa | Fira, sense cap 2
Els noms no els posa ni TMB ni FGC, els posa l'ATM.

Als plànols surten els noms "previstos" però serà l'ATM qui tindrà l'última paraula.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

A més, que a una estació no li diran: "Terminal actual" per a la TA TB TC, ni "Nova Estació" a l'estació que faran al nord d'El Prat
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

La "Nova Estació" podria anomenar-se Parc Logístic, oi? Així ho he vist en alguns plànols...

I la "Nova Terminal", doncs no sé, jo mai he llegit en cap lloc que se l'anomeni Terminal D, sempre he vist que posava Terminal Sud... Ho trobo bastant incoherent! Les "Terminals actuals"... Home, l'estació no estarà a sota de cap d'elles (A-B-C), sinó que estarà sota l'actual estació de Renfe que deixarà de donar servei quan inaugurin la nova sota l'edifici intermodal. Jo crec que per lògica igualment li posaran quelcom com "Aeroport Terminals A-B-C", només per guiar els passatgers.

En el fons, crec que el metro a l'aeroport només servirà pels treballadors que viuen al Prat i com a molt als de la Fira de Montjuic, els altres potencials usuaris preferiran agafar Rodalies perquè anirà més directe, el temps de trajecte serà menor, et portarà directament al centre i les estacions estaran més a prop de les terminals. I el preu? Bé, encara que el bitlet senzill és més car es pot anar perfectament amb la T-10 de 1 zona.

Crec que fins i tot els que vinguin del tram central de la L9 faran transbord a La Torrassa per agafr Rodalies i arribar aviat.

Per acabar, crec que el que cal és potenciar la construcció del nou accès ferroviari a l'aeroport i millorar les freqüències amb Barcelona, el metro... Doncs crec que no és tan urgent, perquè els treballadors que viuen al Prat poden agafar Rodalies allà i els executius de la Fira pden anar a Bellvitge - Gornal, només és una parada en FGC des d'Europa | Fira.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Túnels del Garraf wrote:La "Nova Estació" podria anomenar-se Parc Logístic, oi? Així ho he vist en alguns plànols...
Crec que us confoneu o jo no he llegit bé. Parc Logísitc és l'estació de L2-L9 que es trobarà a l'Avinguda del Parc Logístic de la Zona Franca, al costat mar de la Ronda Litoral al costat de l'edifici Abertis. Desde aquest punt cap a l'Aeroport, L2 i L9 compartiran infrastructura (via), la connexió de L2-L9 es farà mitjançant un "pantaló" "salt de moltó" "salto de carnero" per no cissallar cap moviment i en aquest estació part dels metros de la L2 tornaran cap a Barcelona, ja que no tots els L2 acabaràn a l'Aeroport o això es el que diuen. Es troben també aqui les noves cotxeres de L2.
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Post by Túnels del Garraf »

mikado wrote:
Túnels del Garraf wrote:La "Nova Estació" podria anomenar-se Parc Logístic, oi? Així ho he vist en alguns plànols...
Crec que us confoneu o jo no he llegit bé. Parc Logísitc és l'estació de L2-L9 que es trobarà a l'Avinguda del Parc Logístic de la Zona Franca, al costat mar de la Ronda Litoral al costat de l'edifici Abertis. Desde aquest punt cap a l'Aeroport, L2 i L9 compartiran infrastructura (via), la connexió de L2-L9 es farà mitjançant un "pantaló" "salt de moltó" "salto de carnero" per no cissallar cap moviment i en aquest estació part dels metros de la L2 tornaran cap a Barcelona, ja que no tots els L2 acabaràn a l'Aeroport o això es el que diuen. Es troben també aqui les noves cotxeres de L2.
Tens tota la raó, m'he confòs. Volia dir Centre Direccional.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estació Aeroport Renfomentadif

Post by Guigui »

Santfeliuenc wrote:Hola,
Guigui wrote:En quant a la teva proposta, un dubte: l'estació de Renfomentadif no havia de quedar finalment també sota la nova terminal?

Per cert, el plànol mostra de manera colpidorament insultant el desvarieig mental que va tenir el figura que es va treure de la màniga el traçat pel Prat.
A ver, para no liarnos... en primer lugar decir y separar la nueva terminal de las actuales. Bajo la nueva terminal yo en mi propuesta no digo nada, ya que debajo de la misma estarán las estaciones de cercanías, del metro y del AVE o largo recorrido.
La meva pregunta sobre l'estació de Renfomentadif era per la ubicació final que està prevista segons els plànols oficials, no en la teva proposta. La repeteixo perquè quedi clar: On té previst Renfomentadif fer la nova estació de l'aeroport? Sota la T-D (mal anomenada T-Sud), sota les T-ABC o en la ubicació actual?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

George85 wrote:
Danzig wrote:
Túnels del Garraf wrote:els de TMB seran capaços de posar-li aquest nom a l'estació mentre que la d'FGC és Europa | Fira 2...
Europa | Fira, sense cap 2
Els noms no els posa ni TMB ni FGC, els posa l'ATM.

Als plànols surten els noms "previstos" però serà l'ATM qui tindrà l'última paraula.
Sí, però l'estació de FGC es diu "Europa | Fira", no pas "Europa | Fira 2" :roll:
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Danzig wrote:
George85 wrote:
Danzig wrote: Europa | Fira, sense cap 2
Els noms no els posa ni TMB ni FGC, els posa l'ATM.

Als plànols surten els noms "previstos" però serà l'ATM qui tindrà l'última paraula.
Sí, però l'estació de FGC es diu "Europa | Fira", no pas "Europa | Fira 2" :roll:
Correcte! La meva aclaració anava per el comentari anterior '^^

Evidentment si l'estació d'FGC es diu Europa | Fira, la de la L9 també se'n dirà...
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Re: Estació Aeroport Renfomentadif

Post by Túnels del Garraf »

Guigui wrote:
Santfeliuenc wrote:Hola,
Guigui wrote:En quant a la teva proposta, un dubte: l'estació de Renfomentadif no havia de quedar finalment també sota la nova terminal?

Per cert, el plànol mostra de manera colpidorament insultant el desvarieig mental que va tenir el figura que es va treure de la màniga el traçat pel Prat.
A ver, para no liarnos... en primer lugar decir y separar la nueva terminal de las actuales. Bajo la nueva terminal yo en mi propuesta no digo nada, ya que debajo de la misma estarán las estaciones de cercanías, del metro y del AVE o largo recorrido.
La meva pregunta sobre l'estació de Renfomentadif era per la ubicació final que està prevista segons els plànols oficials, no en la teva proposta. La repeteixo perquè quedi clar: On té previst Renfomentadif fer la nova estació de l'aeroport? Sota la T-D (mal anomenada T-Sud), sota les T-ABC o en la ubicació actual?
Es farà una línia totalment nova en via doble des de més o menys el pas inferior de la línia de Vilanova sota la B-22 (carretera de l'Aeroport), on s'ha d'afegir una 4ª via, fins la "Nova Terminal", passant per la "Terminal actual" (Nou edifici intermodal). Hi haurà dues estacions soterrades, una per terminal i la major part de la línia serà també soterrada.
Last edited by Túnels del Garraf on Friday 30/11/2007 19:22, edited 1 time in total.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Pues con eso a mi no me queda claro nada de nada. No sé cómo quedará ni cómo no quedará... ¿veis como todo esto es una mierda y no aclaran nada? por eso está todo oculto y nadie sabe ni se entera de nada hasta que ya es demasiado tarde.

Dan ganas de largarse y comprarse un coche...

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Re

Post by 437.001 »

Santfeliuenc wrote:
Dan ganas de largarse y comprarse un coche...
Estás bien, Sergio? Necesitas ayuda? Llamo al 112?

:o :camilla :enfado :tranqui

Pacieeeeeencia, ya que el asunto de diagonal + gran vía no parece que surta sus efectos, te recuerdo que el año que viene (se supone que ) se abre la L3 de Canyelles a Trinitat Nova, posiblemente también la L2 de Pep Ventura a Badalona Centre, la T6 por La Mina y hasta puede que algún cachito de la L9.

Además, el AVE ya habrá llegado a Sants y habrán adjudicado el túnel de Sagrera-Sants, y el rollo del soterramiento de sant feliu estará más avanzado, se habrá pùesto en servicio el metro comarcal y... bueno, da igualñ, pero no te desaniiiiiiiimes, que no sirve de naaaaaaaada.

Siempre positifo, nunca negatifo, ok?
:boig3
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Estació Aeroport Renfomentadif

Post by Guigui »

Túnels del Garraf wrote:Es farà una línia totalment nova en via doble des de més o menys el pas inferior de la línia de Vilanova sota la B-22 (carretera de l'Aeroport), on s'ha d'afegir una 4ª via, fins la "Nova Terminal", passant per la "Terminal actual" (Nou edifici intermodal). Hi haurà dues estacions soterrades, una per terminal i la major part de la línia serà també soterrada.
I no serà passant? És a dir, a ningú li ha passat pel cap que a Castelldefels, Sitges i Vilanova, per posar alguns exemples insignificants, hi ha un grapat de gent a qui aniria de perles tenir-hi un accés directe?

Però què punyetes fan a les diferents regidories, conselleries i altres estaments oficials encarregats d'infraestructures, apart d'encarregar l'última versió xupiguai de limusina oficial?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Túnels del Garraf
N7
N7
Posts: 385
Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
Location: Sitges BCN

Re: Estació Aeroport Renfomentadif

Post by Túnels del Garraf »

Guigui wrote:
Túnels del Garraf wrote:Es farà una línia totalment nova en via doble des de més o menys el pas inferior de la línia de Vilanova sota la B-22 (carretera de l'Aeroport), on s'ha d'afegir una 4ª via, fins la "Nova Terminal", passant per la "Terminal actual" (Nou edifici intermodal). Hi haurà dues estacions soterrades, una per terminal i la major part de la línia serà també soterrada.
I no serà passant? És a dir, a ningú li ha passat pel cap que a Castelldefels, Sitges i Vilanova, per posar alguns exemples insignificants, hi ha un grapat de gent a qui aniria de perles tenir-hi un accés directe?

Però què punyetes fan a les diferents regidories, conselleries i altres estaments oficials encarregats d'infraestructures, apart d'encarregar l'última versió xupiguai de limusina oficial?
A llarg termini, quan s'acabi de concretar la construcció del bucle de la LAV que anirà a l'aeroport (Nova Terminal), finançada per la Generalitat, s'aprofitarà per fer les Rodalies passants. De moment no.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”