Prolongacions Trambesòs a BCN
Prolongacions Trambesòs a BCN
Sense entrar al tema de si el tramvia s´ha de prolongar per la Diagonal o no (cosa que es pot discutir llaaaargament en algun altre fil d´aquest fòrum), he llegit a no sé on que es vol fer arribar el Trambesòs a Portal de la Pau.
Creieu que seria més indicat fer-ho des de Ciutadella per darrera del zoo o bé des de Glòries amb un nou traçat per Ali Bei, Ribes, Av. Vilanova, Arc de Triomf, Pujades, Pg.Picasso?
Creieu que estaria bé donar servei a la Barceloneta, ja fos per Joan de Borbó o per l´Hospital del Mar i Pg.Marítim?
:bufon :jurado
Creieu que seria més indicat fer-ho des de Ciutadella per darrera del zoo o bé des de Glòries amb un nou traçat per Ali Bei, Ribes, Av. Vilanova, Arc de Triomf, Pujades, Pg.Picasso?
Creieu que estaria bé donar servei a la Barceloneta, ja fos per Joan de Borbó o per l´Hospital del Mar i Pg.Marítim?
:bufon :jurado
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Propostes d'ampliació del Trambesòs
Jo l'hi faria arribar per Pujades, Pg. Picasso, Marquès de l'Argentera i Colom. Addicionalment, faria una línia que, des d'aquest ramal, anés pel Pg. Circumval·lació, Av. Icària, Pg. Taulat i enllacés amb la T4 al Fòrum. I si volen perllongar l'actual T4 des de Ciutadella cap a la Torre de St. Sebastià pel Pg. Marítim i Almirall Cervera (o per Dr. Aiguader i el Pg. Joan de Borbó), millor que millor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Re: Propostes d'ampliació del Trambesòs
Guigui wrote:Jo l'hi faria arribar per Pujades, Pg. Picasso, Marquès de l'Argentera i Colom. Addicionalment, faria una línia que, des d'aquest ramal, anés pel Pg. Circumval·lació, Av. Icària, Pg. Taulat i enllacés amb la T4 al Fòrum. I si volen perllongar l'actual T4 des de Ciutadella cap a la Torre de St. Sebastià pel Pg. Marítim i Almirall Cervera (o per Dr. Aiguader i el Pg. Joan de Borbó), millor que millor.
Excel·lent, ara, a tot això jo li sumaria una línia Auditori | Teatre Nacional - Arc de Triomf - Urquinaona - Catalunya, una línia Besòs - Bon Pastor, una Gorg - Badalona Centre i una altra St Adrià - Montgat.
Quedaria una xarxa com aquesta:
T4: St Sebastià - Ciutadella - Glòries - St Adrià - Montgat (per on ara hi ha Rodalies)
T5: Catalunya - Glòries - Besòs - Badalona Centre
T6: St Adrià - La Mina - Badalona Centre - Port de Badalona - St Adrià (Orbital)
T7: Colom - EdFrança - Picasso - Pujades - Glòries - Besòs - Bon Pastor
T8: Colom - EdFrança - Ciutadella - Poblenou - Fòrum - St Adrià - Montgat
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Creació del Tram Diagonal i Tram fins l'EDF ja!!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: Propostes d'ampliació del Trambesòs
Guigui wrote:Jo l'hi faria arribar per Pujades, Pg. Picasso, Marquès de l'Argentera i Colom.
Aquest traçat ja va ser estudiat al seu dia i té molts números per ser una de les futures ampliacions. Es faria arribar a l'actual traçat per la Meridiana amb agulles al Carrer de Pujades, una altre variant seria acabar amb la via en sac de Ciutadella V.O. (eliminants dos parades) i fent arribar a T4 directa a Colom.
Va ser desestimada de primeres pels actuals explotadors de la línia, malgrat que aportaria gran quantitat de passatge, degut als centres d'atracció que hi estan proliferant a la zona (Hospital del Mar, Centre de Recerca Biomedica, Edifici Gas, Torres olimpiques, platges, Pg Joan de Borbó). La configuració i trama de la zona faria necessària una reordenació que avui en dia ningú (polític) està dispossat a realitzarGuigui wrote: I si volen perllongar l'actual T4 des de Ciutadella cap a la Torre de St. Sebastià pel Pg. Marítim i Almirall Cervera (o per Dr. Aiguader i el Pg. Joan de Borbó), millor que millor.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Propostes d'ampliació del Trambesòs
Crec que aquesta prolongació és absolutament necessària donat el col·lapse continu que és el Pg. de Borbó, i l'aïllament històric que ha patit la Barceloneta en quant a transport públic d'alta capacitat.mikado wrote:Va ser desestimada de primeres pels actuals explotadors de la línia, malgrat que aportaria gran quantitat de passatge,Guigui wrote: I si volen perllongar l'actual T4 des de Ciutadella cap a la Torre de St. Sebastià pel Pg. Marítim i Almirall Cervera (o per Dr. Aiguader i el Pg. Joan de Borbó), millor que millor.
Sobretot, cal posar algun mitjà de transport potent ABANS de que s'inauguri la nova zona d'oci de l'hotel vela, situat al començament de l'escullera.
Una molt bona opció seria fer una calçada compartida bus/tramvia des del Pla de Palau fins l'escullera. D'espai n'hi ha de sobres.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Lo que necessita la Barceloneta es el metro: La L3 es fa anar de Z.Universitaria a Drassanes i per sota el Pg.Colom fins Barceloneta i d'alla es queda la L4 fins La Pau, llavors la L6 es prolonga de Pl.Catalunya a Jaume I, Barceloneta i Sant Sebastià, enllaç amb el telefèric del Port.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N5
- Posts: 82
- Joined: Friday 15/06/2007 18:36
- Location: L´Hospitalet.
Sí, jo el continuaría per l´Arc del Triomf, travessant el Passeig de St. Joan fins a Fontanella amb Pl. Catalunya, passant per Urquinaona, i peatonalitzant i reservant pel tramvía el dit carrer Fontanella.
No caldría que entrès a Catalunya, com nó siguès per a unir-se amb la Branca que jo proposo pel Trambaix el día que continui Diagonal avall, es a dir, per la Rambla Catalunya.
No caldría que entrès a Catalunya, com nó siguès per a unir-se amb la Branca que jo proposo pel Trambaix el día que continui Diagonal avall, es a dir, per la Rambla Catalunya.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
El mateix dic
Noi, sembla que m'hagis citat directament d'alguna de les meves elucubracions que s'han brindat per l'ocasió!Ecomobisostrans wrote:Lo que necessita la Barceloneta es el metro: La L3 es fa anar de Z.Universitaria a Drassanes i per sota el Pg.Colom fins Barceloneta i d'alla es queda la L4 fins La Pau, llavors la L6 es prolonga de Pl.Catalunya a Jaume I, Barceloneta i Sant Sebastià, enllaç amb el telefèric del Port.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A la Barceloneta, metro? Amb les gambes i les sardines?Ecomobisostrans wrote:Lo que necessita la Barceloneta es el metro: La L3 es fa anar de Z.Universitaria a Drassanes i per sota el Pg.Colom fins Barceloneta i d'alla es queda la L4 fins La Pau, llavors la L6 es prolonga de Pl.Catalunya a Jaume I, Barceloneta i Sant Sebastià, enllaç amb el telefèric del Port.
Enllaç amb el telefèric del port? Que costa 9€?
Mi no comprender...
Crec que per la situació del barri (en una zona molt humida), s´imposa el tramvia (més que suficient per a la zona de Joan de Borbó, si es fa un bon enllaç amb la L4 a Barceloneta).
Jo faria dos ramals, un cap a Colom/Drassanes i un cap al passeig Joan de Borbó amb terminal on s´acaben els busos (c/ Drassana).
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Si s'impermeabilitza be es pot construir perfectament. Mes humit es el terreny per on transcorre el canal de la Mancha i be que es va fer.
Ah, i el preu del teleferic esta clar que tindria que baixar, millor dit, tindria que estar integrat.
Ah, i el preu del teleferic esta clar que tindria que baixar, millor dit, tindria que estar integrat.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Integrar-lo? Pels turistes? Que paguin!!!
A veure, no crec que aquest telefèric tingui alguna demanda que no sigui turística, en serio hi ha potencials usuaris Montjuic - Barceloneta? A part dels domingueros que vulguin anar a la platja...
A veure, no crec que aquest telefèric tingui alguna demanda que no sigui turística, en serio hi ha potencials usuaris Montjuic - Barceloneta? A part dels domingueros que vulguin anar a la platja...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Tot s´ha de dir, el telefèric del port a Montjuïc té uns preus que són una vergonya de cars.Túnels del Garraf wrote:Integrar-lo? Pels turistes? Que paguin!!! :D :D
A veure, no crec que aquest telefèric tingui alguna demanda que no sigui turística, en serio hi ha potencials usuaris Montjuic - Barceloneta? A part dels domingueros que vulguin anar a la platja...
Que sigui tant turístic no és excusa: el museu del Louvre és més barat. Una mica com la casa Batlló (18€!!!). A Barcelona hi ha algunes coses que són massa cares...
Tornant al fil, crec que potser seria massa car un metro fins al fons de la Barceloneta, havent-hi ja la L4 i podent perllongar el Trambesòs fins a Drassanes i la platja de Sant Sebastià. Crec que hi ha línies de metro molt més prioritàries que aquesta. Hi ha lloc per al metro i per al tramvia, i EN AQUEST CAS el tramvia s´hi adequa més, sens dubte.
És una mica el cas de la línia 5 del metro de València, que no l´han allargat fins al fons del Grau pel tema de les humitats. I ho trobo un encert (altra cosa és com han "enllaçat" amb renfe i l´estació del Cabanyal...).
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Eurotunnel
El túnel del Canal de la Mànega transcorre a 40 metres sota el fons marí.Ecomobisostrans wrote:Si s'impermeabilitza be es pot construir perfectament. Mes humit es el terreny per on transcorre el canal de la Mancha i be que es va fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Gairebé qualsevol obra (dins del que dicta el sentit comú) és possible.
L'únic que cal és destinar-hi els recursos suficients per fer-la.
Més complicat és decidir si val la pena fer l'esforç econòmic per fer una cosa o l'altre, si es dediquen els diners a això o a una altra cosa, etc.
L'únic que cal és destinar-hi els recursos suficients per fer-la.
Més complicat és decidir si val la pena fer l'esforç econòmic per fer una cosa o l'altre, si es dediquen els diners a això o a una altra cosa, etc.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
D´acord amb tu. Jo penso que hi ha obres força més prioritàries que el metro fina a la platja de Sant Sebastià. Crec que amb un tramvia n´hi ha prou.wefer wrote:Gairebé qualsevol obra (dins del que dicta el sentit comú) és possible.
L'únic que cal és destinar-hi els recursos suficients per fer-la.
Més complicat és decidir si val la pena fer l'esforç econòmic per fer una cosa o l'altre, si es dediquen els diners a això o a una altra cosa, etc.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Jo també sóc del mateix parer, gastar tants diners per fer arribar un metro a Sant Sebastià ho trobaria absurd.437.001 wrote:D´acord amb tu. Jo penso que hi ha obres força més prioritàries que el metro fina a la platja de Sant Sebastià. Crec que amb un tramvia n´hi ha prou.wefer wrote:Gairebé qualsevol obra (dins del que dicta el sentit comú) és possible.
L'únic que cal és destinar-hi els recursos suficients per fer-la.
Més complicat és decidir si val la pena fer l'esforç econòmic per fer una cosa o l'altre, si es dediquen els diners a això o a una altra cosa, etc.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
A més d'absurd, tindria molt poca utilitat perquè seria una línia que acabaria allà, no justificaria les tècniques emprades en la construcció de l'estació de Barceloneta, que és passant o a Drassanes.Trenscat wrote:Jo també sóc del mateix parer, gastar tants diners per fer arribar un metro a Sant Sebastià ho trobaria absurd.437.001 wrote:D´acord amb tu. Jo penso que hi ha obres força més prioritàries que el metro fina a la platja de Sant Sebastià. Crec que amb un tramvia n´hi ha prou.wefer wrote:Gairebé qualsevol obra (dins del que dicta el sentit comú) és possible.
L'únic que cal és destinar-hi els recursos suficients per fer-la.
Més complicat és decidir si val la pena fer l'esforç econòmic per fer una cosa o l'altre, si es dediquen els diners a això o a una altra cosa, etc.
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
- davidbarna
- N5
- Posts: 110
- Joined: Friday 29/09/2006 21:44
- Location: Barcelona
Posats a construir coses, el que caldria abans seria una línia de rodalies que de Can Tunis arribés a l'Estació de França, amb una parada al WTC. D'aquesta manera es trencaria un dels grans problemes de la xarxa de rodalies, que és dependre d'un únic eix d'entrada a Barcelona pel sud (Sants - La Torrassa )Ecomobisostrans wrote:Lo que necessita la Barceloneta es el metro: La L3 es fa anar de Z.Universitaria a Drassanes i per sota el Pg.Colom fins Barceloneta i d'alla es queda la L4 fins La Pau, llavors la L6 es prolonga de Pl.Catalunya a Jaume I, Barceloneta i Sant Sebastià, enllaç amb el telefèric del Port.
Ein?
Fer arribar més metro a la Barceloneta? I a sobre amb tècniques constructives excessivament cares?
Però si hi ha una estació ben maca de la L4 que caminant arribes al centre del barri en 5-10 minuts si us plau...I a sobre tens el tramvia a molt poca distància...
Però si hi ha una estació ben maca de la L4 que caminant arribes al centre del barri en 5-10 minuts si us plau...I a sobre tens el tramvia a molt poca distància...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2