Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
Moltes gràcies!!252-071 wrote:Es moura aquests dies per la zona nord-oest d'Espanya.
Després tornarà a Fuencarral.
En cuant pugui aconseguir més informació posare quins recorreguts faran.
Salut!
No se per què, però em fa la mala pinta que aquesta 130M no la veurem més pel transpirenenc a puigcerdà i la tour...
-
- N3
440original gracies per tot
Aixó vol dir que ens deixa sense cap 440 original?jordidr wrote:I ara... la 440.131 i la 132
Seren... els de Renfe aquest any s'esten lluint...
Almenys ens podien deixar que li fesim un homentge o un funeral com cal. tendriem que fer un minut de silenci tots als aficinats a les estacions principals de cada ciutat.
440 forever...
- ABB_Traccion
- N7
aquesta tarda he parlat amb el maqui de la 132 a l'Hospitalet i m'ha dit que totes dues (131 i 132) estaven donades de baixa, sols que per manca de material, la 132 encara passejava... la 131 esta apartada a cornellà, son tristas notícies pero és la realitat... saluts,ABB_Traccion wrote:I el més curiós és que la 132 encara "es passeja"...jordidr wrote:I ara... la 440.131 i la 132
Ais... pobretes meves, com os trobaré a faltar...
Sergio
CAP unitat pot circular si está donada de baixa.evarujo wrote:aquesta tarda he parlat amb el maqui de la 132 a l'Hospitalet i m'ha dit que totes dues (131 i 132) estaven donades de baixa, sols que per manca de material, la 132 encara passejava... la 131 esta apartada a cornellà, son tristas notícies pero és la realitat... saluts,ABB_Traccion wrote:I el més curiós és que la 132 encara "es passeja"...jordidr wrote:I ara... la 440.131 i la 132
Sergio
Salut
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
252-071 wrote:CAP unitat pot circular si está donada de baixa.evarujo wrote:aquesta tarda he parlat amb el maqui de la 132 a l'Hospitalet i m'ha dit que totes dues (131 i 132) estaven donades de baixa, sols que per manca de material, la 132 encara passejava... la 131 esta apartada a cornellà, son tristas notícies pero és la realitat... saluts,ABB_Traccion wrote: I el més curiós és que la 132 encara "es passeja"...
Sergio
Salut
Aixó diria jo pero recordem que aixó no seria res comparant-lo amb els ultims dies de les 439, que circulaven encara que eren propietat dels xatarreros, als que RENFE llogava les unitats...
M'entristeix molt el saber que una part tant importants de la meva vida frikiviaria i la de molts estigui a punt de desapareixer.
Decordare 2007 com un anys catastrofic per als aficionats al ferrocarril.
Els 1000 del metro deixen de circular y es començen a desballestar les 1100
L'AVE es carrega lo que ja de per si estqava fet una M
i uns quants assumptes mes que culmines amb la retirada de les estimades 131 i 132 , ultimes supervivents i emblemes d'un concepte de ferrocarril que nomes queda en el record.
Y com es Renfe...la seva retirada sera lo mes silenciosa i cruel possible....
- ABB_Traccion
- N7
El lunes 24/12/2007 la 440-131M estaba haciendo maniobras en la vía muerta de salida de L'Hospitalet (dirección SANTS), con un más que deplorable estado de su lateral montaña. Totalmente pintado, incluyendo puertas, ventanas, pantógrafo, era imposible ver nada de su interior así como supongo que dentro sería imposible ver nada de lo que había fuera. Así que negro panorama para esta unidad, porque supongo que RENFE no le prestará mucha atención.
Re: Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
segons m'han dit, la 131M va fer l'ultim viatge el dia 30 de desembre de l'any passat... algú l'ha vist des d'ençà?? saluts,
Sergio
Sergio
- Pere
- N9
La 440-131 ahir i avui ha estat donant servei a la línia i aquesta tarda es trobava a les vies desviades de l'Hospitalet.
Aleshores no es veritat que no estiguin donan servei la 440.131/2?
Deplorable
Dilluns 31 de desembre la 131M continuava presentant l'aspecte que comenta el mikado: DEPLORABLE.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ahir la 440-131 es va avariar a Puigcerdà però la van reparar i va donar serveis de llançadores entre Ribes de Freser i Puigcerdà
Informació de:ABB-tracció
Jo vaig veure la 132 acoplada a una 440R el dimarts fent un rodalies A Puigcerdà-La Tour de C.Amb un estat deplorable
Salutacions
Informació de:ABB-tracció
Jo vaig veure la 132 acoplada a una 440R el dimarts fent un rodalies A Puigcerdà-La Tour de C.Amb un estat deplorable
Salutacions