Potser era en Queco Novell i ningú no se'n va adonar.JaMiRo! wrote:Doncs em temo que el Pasqüis es va equivocar de ple...L'ex-presi Maragall wrote:Em van explicar que el fet que a molts trams de la linia ferrea de puigcerda estiguin en paral·lel a la carretera era perque el tren fos avatible en el cas que es requeris ( com a posible lloc d'entrada de francesos).
Civia Alpí
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pasquis o Queco?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Ojo, jo vaig llegir i sentir que el pont del Solà (el pont de ferro, que hi ha abans de Planoles[quan pujes]), es va fer per si calia volar-lo, per això la línia té la limitació a 20 en el tram que es desplaça cap al riu, sino aniria per l' altra banda... (evidentment abans d' arribar a Ribes tornaria cap a l' altre cantó).
He trobat que en els presupostos del 2006 els civia alpino estaben previstos pel 2009... ara en teoria son pel 2012 http://www.igae.meh.es/Presup/PGE2006/P ... 1_D_93.PDF
Ractifico, estan previstos pel 2010
http://www.sgpg.pap.meh.es/Presup/PGE20 ... _15711.PDF
http://www.sgpg.pap.meh.es/Presup/PGE20 ... _15711.PDF
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ni rodalia ni regionals
Suposo que, com que la línia no és ni carn ni peix, hi posaran qualsevol unitat que tinguin a mà.jordidr wrote:Algu sap perque encara hi ha una 440 en colors de regionals a la linia?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Ni rodalia ni regionals
La linia es de rodalies i de fet 2 de les 3 440 de la linia les van pintar de rodalies... no crec que sigui per aquest motiuGuigui wrote:Suposo que, com que la línia no és ni carn ni peix, hi posaran qualsevol unitat que tinguin a mà.jordidr wrote:Algu sap perque encara hi ha una 440 en colors de regionals a la linia?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Vic-La Tor?
Em sembla recordar que s'ha comentat sovint pel Fotracat que entre Vic i La Tor, no està assignada a cap unitat de negocis concreta.jordidr wrote:La linia es de rodalies i de fet 2 de les 3 440 de la linia les van pintar de rodalies... no crec que sigui per aquest motiu
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El material de la linia de Vic-Puigcerda, quan era aquesta linia de regionals, pertenya mitat a Rodalies i mitat a Regionals. En un moment concret es va decidir reformar les unitats (en aquell moment totes eren 440), rodalies va reformar les que li tocaven (de 440 a 440R) i regionals no ho va fer (les 3 440 que queden). Actualment diria que totes les unitas pertanyen a la unitat de negocis de Rodalies (cosa que quadra amb el fet que dos de les 440 no reformades tenen l'esquema de rodalies)
Je je ja ens agradaria...Jordi Freixas wrote:
Millor. Gracies.
Però bé. No ens desmoralitzem; potser durant un temps provisional (vaja... moooooooooooolt provisional) algunes 440 conviuran amb els Civia Alpins. Tot és qüestió de tenir fe. Potser fins i tot, a algun il·luminat se li acudeix que es podria aprofitar alguna 444 per fer-hi alguna reformeta, i fotre-la per allà dalt (quan el traspàs de Rodalies sigui una realitat, es clar... que si ha de depndre de la Madeleine... la 444 estarà "antes partía que doblà" -quin xispa que tinc... -).
AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii... que fàcil que és somniar...
Segons fonts de renfe,les 440 de dos cotxes reformades que queden aniràn a Santander quan arribin els civies alpins o quan la rampa de toses no sigui tan pronunciada.
I amb 3 444 no crec que serveixi de molt:no es poden acoplar a les 440,la seva composició no permet pujar a Puigcerdà i té les portes "suicides"
En fi que segurament acabaràn posant 463 normals per fer el servei.A veure si son capaços d'aguantar el ritme amb aquestes rampes.
Salut!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
La 447 que van utilitzar per fer proves també va arribar a Puigcerdà.jordidr wrote:Van ser satisfactories perquè es va demostrar que un Civia pot pujar a Pugcerdà, pero no gratuitament, diuen que els frens van patir. Civia si pero adaptat tambe i aquest es el significat dels civia alpino
Una 447 també pot pujar a Puigcerdà però ja s'han dit milions de vegades perquè no es recomana la circulació per aquesta linia de tot lo que no sigui material amb fre reostàtic, per això vull saber en què es basa.
Last edited by Pere on Wednesday 12/12/2007 21:52, edited 1 time in total.