Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

sortrens wrote:
pol wrote:Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla
Si i de pas ens paseu el torn així serà més fàcil
I l'hora en que sortirà, i si hi ha retard a la linia també.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
pol
N7
N7

Post by pol »

Denisuko wrote:
sortrens wrote:
pol wrote:Suisplau algu mo pot dir es que ahir no funcionava ni avui, i dema o diumenge ho vui tornar a intentar de caçarla
Si i de pas ens paseu el torn així serà més fàcil
I l'hora en que sortirà, i si hi ha retard a la linia també.
Bueno ara baix a veure si el caço, diria que els dies festius no va. (sembla que sigui una atraccio turistica que nomes va de tan en tan :D )
Busman
N7
N7

Post by Busman »

Si la caces fes foto, tot i que em penso que les unitats noves de trinca no van els festius (per exemple, el primer 5000 només va funcionar els laborables en hores vall i el primer 2100 de la L4 només en laborables). Certament, no entenc molt bé la raó, perquè què millor que un festiu per a fer proves amb passatge, però mira, TMB va com va.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
pol
N7
N7

Post by pol »

Busman wrote:Si la caces fes foto, tot i que em penso que les unitats noves de trinca no van els festius (per exemple, el primer 5000 només va funcionar els laborables en hores vall i el primer 2100 de la L4 només en laborables). Certament, no entenc molt bé la raó, perquè què millor que un festiu per a fer proves amb passatge, però mira, TMB va com va.
Tens tota la rao, el dijous vaig preguntaro i hem van dir que no circulava avui quant he anat a fer fotos o he tornat a preguntar i m'han dit que nomes funcionava a les nits (no es veritat). Bueno si algu pot dir hores de un dia que no sigui festiu intentare caçarlo.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

El 9000 circul·la amb proves o amb passatgers per la L-4?
Avui he vist a la L-3 el tercer reformat(3017-3020) fen proves sense passatge i circul·lan manualment.
El metro de Barcelona amb motoristes!
pol
N7
N7

Post by pol »

Circula ense passatgesr oi?
traveller
N6
N6

FOTO!

Post by traveller »

No puc penjar la foto! em diu que he exhaurit el limit de 300 kb... si algu em diu com puc penjar-la, ho fare!
traveller
N6
N6

Re: FOTO!

Post by traveller »

traveller wrote:No puc penjar la foto! em diu que he exhaurit el limit de 300 kb... si algu em diu com puc penjar-la, ho fare!
No em deixa penjar-la! em diu que he exhaurit el límit de fotos... si algu em diu com ho faig, la penjo!
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

traveller wrote:No puc penjar la foto! em diu que he exhaurit el limit de 300 kb... si algu em diu com puc penjar-la, ho fare!
Una manera, seria esborran fotos penjades antigues aixo et deixara capacitat lliute
traveller
N6
N6

Post by traveller »

BRILL 18 wrote:
Una manera, seria esborran fotos penjades antigues aixo et deixara capacitat lliute
Solucionat problema de capacitat, ara simplement em dona error, he provat amb diferents arxius de diferents extensions i res...

Error de càrrega: no s'ha pogut carregar l'arxiu a ./files/9000_193.jpg.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Prova a penjar-ho a webs d'allotjament com Photo Bucket o Imageshack i enganxar aquí l'adreça que et donarà la web.
metring
Administrador

Post by metring »

Espere que el problema s'hagi sol·lucionat, però:

:topic
traveller
N6
N6

Post by traveller »

Per fí! aqui teniu la foto, no té molta resolució perque està feta amb el movil, i a més, com el tren està en proves, no s'atura a les estacions, està feta en marxa.

Primer 9000 en proves a L4 (estació Barceloneta)

Image
Guigui
Administrador

Coses que no em quadren

Post by Guigui »

Com pot ser que aquest tren dugués els llums frontals encesos per un costat on visiblement no hi havia conductor, a part de que estaria circulant per l'esquerra?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Jordilar

Post by Jordilar »

Son les llums de cua això, o almenys jo les veig de to vermellós.

Salut,
traveller
N6
N6

Post by traveller »

Si, són les de cúa, va per via 1, i el vaig agafar de cul

Curiositat: a l'altre volta que va donar fa una setmana, quan sortia de cotxeres a trinitat nova, es va parar a l'andana, i la gent intentava pujar i s'indignava perquè les portes no s'obrien xD
Guigui
Administrador

No hi veig prou bé

Post by Guigui »

Jordilar wrote:Son les llums de cua això, o almenys jo les veig de to vermellós.
Doncs dec ser jo, que avui no estic massa fi. A més, ara caic que, si dugués els frontals encesos, n'hi hauria quatre i no dos. :oops:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Busman
N7
N7

Post by Busman »

M'he creuat amb el 9000 a Jaume I (jo anava en un 1100), i m'he pogut fixar en que el termòmetre de parades sí que hi funciona.
Image

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Gracies per la foto traveller, sorpren moltissim que una linia que durant molts anys ha tingut els trens més antics de tota la xarxa per fi pugui tenir uns trens nous i moderns com la resta de linies.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
traveller
N6
N6

Post by traveller »

Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”