Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Denisuko wrote:Gracies per la foto traveller, sorpren moltissim que una linia que durant molts anys ha tingut els trens més antics de tota la xarxa per fi pugui tenir uns trens nous i moderns com la resta de linies.
Mmmm... exactament durant un any, des que van retirar l'últim 1000 de la L5
I durant uns quants va tenir-ne els més nous (fins a l'arribada, el 1986, dels 3000 i 4000)
traveller wrote:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.
En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Pobres 1100, deuen estar nervioses amb tanta 2100 i la primera 9000
Entre 2008 i ¿2009? toca comiat definitu de les 1100 i de l'aparença original de les 3000 i 4000. Es massa
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
traveller wrote:Potser els has vist encesos, però dubto molt que funcionin de veritat; ho vaig estar parlant amb un mecànic de L4 i em va dir que efectivament no funcionaran, ja que falten les balisses de localització... esperarem a veure-ho quan comenci a circular comercialment...
He pogut fixar-m'hi prou com per constatar que eren encessos només de Trinitat Nova fins a Jaume I, així que no sé com deu anar la cosa.
En tot cas, si tu estàs dins, em refio més de la teva paraula que de la meva percepció.
Podeu tenir els dos raó, que no estiguin totes les balisses no vol dir que no pugui funcionar el sistema (almenys parcialment). A París em vaig pujar un cop en un metro de la M2 totalment nou a l'agost (agafava tots els dies la línia per anar a estudiar i no el vaig veure gairebé mai, per la qual cosa no és que n'hi haguessin molts). Aquest tren portava termòmetre com alguns RERA i com els metros de Barcelona, totalment revolucionari al metro parisenc. Des d'Alexandre Dumas fins a Belleville va anar amb el termòmetre aturat fins que es va iluminar de cop les parades ja recorregudes i va començar a avisar de la seguent estació. (Per cert, a París s'iluminen al reves les parades, és a dir, si està el LED encès a una estació vol dir que aquella estació encara està per a arribar, no com aquí que estació iluminada vol dir estació ja passada).
Potser la L4 ja té les balisses a les estacions centrals. Hi haurà alguna estació on s'activarà el sistema de cop, i bueno, per a fer proves ja els hi va bé mentres fan la instal·lació a tota la intal·lació suposo.
Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.
Miquel wrote:Actualitzo la llista de dels moviments dels 3000 reformat:
3013-3036:Circul·la
3009-3012:Circul·la
3017-3020:Circul·la, però crec que el retiraràn ja que no porta l'aire acondicionat a la cabina del conductor.
3029-3032:Per entrgar.
Doncs el que haurien de retirar és el 3013-3036, perquè mare meva, cada día té una averia distinta, jo encara no se com pot circular un tren així.
Avui a la 4 cada 2 min un tren, avui an tornat a sortir tots els 1100 no per que en veia molts, i encara no els avien desballestat oi?. Per sert un 2100 que anava amb xapussa d'enganxina la portava tallada per alguns llocs i tornada a enganxar.
Busman wrote:Pero el 9000 no lo sacan, no vaya a ser que los indignos usuarios de la L4 lo corrompan con su presencia.
Home es el tren mes nou que tenen per la 4 nomes el treurant quant vingi el ZP o el Mas utilitzi el metro, per que el tenen que fer servir si a el Triangle Ferroviari esta molt bé.