Doncs fem-ho al revés:foronda 141 wrote:Aixo es un merder.
Cal fer-ho al reves:
El qui sigui interlocutor amb TMB, que procuri negociar la data i la hora, tenint en compte que la majoría de nosaltres tenim las nostres obligacions laborals o estudiantils i cal buscar el moment que puguem assistir el máxim d'aficionats, que per llógica son els dissabtes i festius i a las tardes quand mes tard millor. Si nomes pot ser els matins laborables, docs em sembla que no omplirem els 25, pro en quansevol cas segú que també hi haurá algú que l'hi anira bé. Ja sabem que es dificil trovar una dia que convingui a tothom, pro per intentar-ho que no quedi.
Nomes quand estigui confirmada la data i la hora, es te que fer la llista d'assistens.
Aixi no anirem "mareando la perdiz" a tots plegats.
Salutacions cordials.
Jo i únicament jo, sense consensuar amb ningú, decideixo el dia que a mi em va bé, i sense saber a qui li va bé o no li va bé. Quan tingui la reserva feta amb 25 assistents, ja s'aniran apuntant els qui vulguin. Els que no puguin ja s'apanyaran...
Ho sento, però heu d'entendre que és una persona que treballa (a part d'altres coses) gestionant visites de 9 a 14 els feiners, ja que en teoria estan adreçades a les escoles.
I sento també marejar la perdiu, però creus que ho faig perquè m'agrada tocar els narius? O perquè un dia em demanen dia per fer una visita al CCM i a les cotxeres de Sagrera i un altre dia em diuen que Sagrera no es pot visitar?
Únicament vull que tothom pugi formar part de l'organització de la visita.