Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

21.58 Altaria dirección Tarragona vía Vilafranca por l'Hospitalet. Desde el jaleo de las obras del AVE en Bellvitge que no los veíamos por aquí.
intercity+arco+civia
N3
N3
Posts: 36
Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
Location: cardedeu

civia 465 a granollers

Post by intercity+arco+civia »

Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!


Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!


Un saludo!!!! :P :P
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Doncs ara bé la grossa;

A quarts de nou del matí he vist passar el Costa Brava per Riells i Viabrea en direcció Girona.

Això si que és una avistament curiòs. :D

Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: civia 465 a granollers

Post by UT596001 »

intercity+arco+civia wrote:Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!


Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!


Un saludo!!!! :P :P
Segurament sigui en proves, ja que és bastant habitual que facin proves per allà.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Proves civianes!

Post by JaMiRo! »

Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
User avatar
evarujo
N6
N6
Posts: 187
Joined: Friday 23/03/2007 17:42

Re: Proves civianes!

Post by evarujo »

JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts
User avatar
oscar440
N8
N8
Posts: 778
Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Viernes, 14 de Diciembre:

-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.

-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.

Salutacions. ;)
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Re: Proves civianes!

Post by aarongilp »

evarujo wrote:
JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

George85 wrote:
pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Que es retiri un tren per avaria, no necessàriament vol dir que l'avaria estigui relacionada amb la tracció del tren. Per exemple, si una porta no tanca, el tren no pot tirar a causa del bloqueig de portes. Llavors, s'ha de buidar el tren, anul·lar el bloqueig i el tren es retira a cotxeres ja que no és possible circular sense el bloqueig de portes. Igual podria ser avaria en algun altre bloqueig, aire acondicionat avariat, etc...
Last edited by victorcasta on Monday 17/12/2007 21:00, edited 2 times in total.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

pol wrote:
George85 wrote:
pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

mikado wrote:
pol wrote:
George85 wrote: Segurament, avaria.

Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Hoy el Terrassa-Vilafranca que pasa por Cerdanyola a las 20:59 con doble de 440R, la 440-188 en cabeza y la 440-245 en cola
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

George85 wrote:
mikado wrote:
pol wrote: Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.
Les 6 es hora vall?? a més segurament fos averia ja que a Ciutadella V.O. direccio Trinitat Nova el 1100 l'haurien aparcat a el trinagle no?
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Civiano

Post by JaMiRo! »

aarongilp wrote:
evarujo wrote:
JaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina :D ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans. ;)
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? Saluts
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.
L'Aaron ha respost per mi. Gràcies! ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

trainman wrote:Hoy el L'Hospitalet-Terrassa que pasa por Cerdanyola a las 20:57 y el Terrassa-L'Hospitalet que pasa a las 21:46 hechos por la 440-252 (440R de 2 coches)
SIIIIII Que vuelvan las 440 de Puigcerdà por Terrassa !!!!!! :D :D :D :D
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Últimament estic llegint en aquest post que moltes 440R estàn fent serveis a la C4.

Està bé que algún servei és faci amb 440R,peró pel que llegeixo,fins i tot serveis a Vilafranca,Manresa o Sant Vicenç de Calders amb 440R,que passa aquí?Per qué mai enxampú cap,tot el que enxampú a la C4 són 447.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”