Avistaments curiosos de trens
-
- N3
- Posts: 36
- Joined: Thursday 20/09/2007 18:00
- Location: cardedeu
civia 465 a granollers
Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!
Re: civia 465 a granollers
Segurament sigui en proves, ja que és bastant habitual que facin proves per allà.intercity+arco+civia wrote:Ahir dijous vaig anar a buscar a la meva xicota a l'estació de Granollers Centre, y quant vaig aparcar el cotxe vaig veure un civia estacionat a la via 6 , ere sobre les 20.15, lo que no savia si estava en servei comercial o en proves, les llums dels vagons les tenia enceses, a veure si algú o pot saber si estava en servei comercial o en proves, o potser amb els problemes del migdia han tingut que tirar de civies!!!
Si es servei comercial, weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Un saludo!!!!
Proves civianes!
Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Re: Proves civianes!
i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
- oscar440
- N8
- Posts: 778
- Joined: Tuesday 13/09/2005 18:26
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Viernes, 14 de Diciembre:
-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.
-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.
Salutacions.
-Cercanías que pasa por Cerdanyola a las 11.46 con destino Martorell, con la 440.231M-221R-231C, ex-Madrid, y con los nuevos colores de Renfe-Operadora Cercanías. Este tren habitualmente se hace con doble de 447. Llevaba casi 20 min. de retraso, debido a un problema en Arc de Triomf, y coincidió en Cerdanyola con el Regional 5622 procedente de Lleida, a las 12.03, con la 440.160M-126R-160C, ex-Sevilla y con los colores de Renfe-Operadora MD.
-A las 11.58 pasó por Cerdanyola, de vacío, una 269 cuya numeración no pude ver (colores "taxi"), con una rama Talgo VII "Altaria", en dirección Barcelona.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
Re: Proves civianes!
Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo wrote:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote:Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Que es retiri un tren per avaria, no necessàriament vol dir que l'avaria estigui relacionada amb la tracció del tren. Per exemple, si una porta no tanca, el tren no pot tirar a causa del bloqueig de portes. Llavors, s'ha de buidar el tren, anul·lar el bloqueig i el tren es retira a cotxeres ja que no és possible circular sense el bloqueig de portes. Igual podria ser avaria en algun altre bloqueig, aire acondicionat avariat, etc...
Last edited by victorcasta on Monday 17/12/2007 21:00, edited 2 times in total.
Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote:Segurament, avaria.pol wrote:Avui a la L-4 estava esperant el tren direcció Trini Nova, i en el cartell possav proper tren no admet passatgers, me motivat pensant que seria el 9000 i va i era un 1100, anava buit i amb les llums apagades, algu sap dir que feia?
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado wrote:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote:Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??George85 wrote: Segurament, avaria.
Tot i que també podria ser una simple retirada per a increment del interval.
Les 6 es hora vall?? a més segurament fos averia ja que a Ciutadella V.O. direccio Trinitat Nova el 1100 l'haurien aparcat a el trinagle no?George85 wrote:Jo havia descartat lo de l'hora vall ja que en aquell cas es retiraria al arrivar a TN.mikado wrote:Una retirada a cotxeres no implica necessàriament avaria, pot ser perque és hora vall i aquell torn es treu del Carrusel, perque algú hagi fet una indecència ja sigui defecacions, vomitades (amb perdó) o hagi buidat un extintor , o jo que sé que l'avaria no sigui tant greu com per deixar inmovilitzat un tren (per exemple portes).pol wrote: Peró si era una averia com podia esta funcionant amb normalitat??
Civiano
L'Aaron ha respost per mi. Gràcies!aarongilp wrote:Ni crec que ho sàpiga ni crec que ho volgués dir, perquè hi ha gent que llegeix aquest fòrums i els interessa l'informació, però no precisament per contemplar-los tal i com estan. De fet, jo n'he trobat 3 cops a Girona però aquí només ho he dit un, perquè com que hi ha certa rutina, ho tindrien més fàcil per enganxar-los.evarujo wrote:i aquesta operació, quins dies la fan i a quines hores?? SalutsJaMiRo! wrote:Correcte, de ben segur. El Civia en proves tipus sèrie sempre surt de Mollet-Santa Rosa (previ passeig pel ramal d'Alstom, que sóc l'únic d'aquí que se l'ha fet i a sobre en cabina ), baixa a Montcada-Bifurcació, passa pel Ramal de les Aigües, arriba a Sant Andreu Comtal, fa inversió de marxa i puja a Figueres; després, baixa a Granollers Centre on passa la nit i, normalment al dia següent, torna a Montcada Bifurcació (via Sant Andreu Comtal i Ramal de les Aigües de nou) on fa proves d'acoblament amb altres Civia...I allà es queda fins que la Renfe decideix fer-ne quelcom més útil que fer de lienzo pels "artistes" (malparits) urbans.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2