Avui a la L4...
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Avui a la L4...
A la parada Girona, cap a les 12h15... aquest tren no admet passatge... era un tren de una serie no comuna a aquella linea... la 9000? la que passa per la L2 i L5 aquella. per què circulava per la L4 una serie que no sol passar-hi? Vol dir que hi ficaran unitats de aquestes noves a la L4 ja? O potser només passava per allá per no interrompre servei en altre linea i portar aquest tren cap al servei en un altre linea? Tot pot ser en el TP catalá
Això no aniria millor a Avistaments Curiosos ???
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
No sé si és una broma o què, però fa com tres mesos que se sap que aviat circularan unitats de la sèrie 9000 a la L4 (tenim un post dedicat i tot); i aquesta unitat en concret porta 3 setmanes circulant en proves. Jo pensava que aquesta setmana ja faria servei comercial, però pel que sembla no. Potser la que vé.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Avui a la L4...
D'això ja se'n parla aquí:fredebcnteatre wrote:A la parada Girona, cap a les 12h15... aquest tren no admet passatge... era un tren de una serie no comuna a aquella linea... la 9000?
http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=95870#95870
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT