Megafonia dels trens
Bé, ara a la L4 no hi ha cap tren 2100 que tingui megafonia i els termòmetres estan però apagats!!
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Mr. Baricentro
- N6
Pues no sé qui serán les veus del senyor que deia el nom de els estacions, ni de la noia que deia "próxima estació" i les seues corresponents correspondències. El que sí puc afirmar és que TMB va anar a judici per utilitzar les veus d'aquest senyor, que el váren fer cantar totes les estacions en un cásting de veus per a TMB a mitjans dels 80. L'home no va cobrar ni un duro(en aquella epoca no hi habia cèntims), i va denunciar anys desprès a TMB per aquest tema.
També cal a dir que personalment, prefereixo el "correspondència amb ..." que l'actual "enllaç amb..."
Algu sap qui eren les veus celestials que cantaben les parades?
També cal a dir que personalment, prefereixo el "correspondència amb ..." que l'actual "enllaç amb..."
Algu sap qui eren les veus celestials que cantaben les parades?
- Pere
- N9
Ja m'ha sortit competènciaU-Bahn wrote:A finals d'estiu vaig estar enregistrant megafonies del metro. Per falta de temps no ho vaig poder acabar, i si voleu que us envii el que vaig fer (no és poc), podeu enviar-me un MP. Si voleu completar-ho amb les estacions que queden, millorar les que ja hi ha i compartir-ho, millor.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Tu-tu-tu-tu-rut....!!!
Pere wrote:Ja m'ha sortit competènciaU-Bahn wrote:A finals d'estiu vaig estar enregistrant megafonies del metro. Per falta de temps no ho vaig poder acabar, i si voleu que us envii el que vaig fer (no és poc), podeu enviar-me un MP. Si voleu completar-ho amb les estacions que queden, millorar les que ja hi ha i compartir-ho, millor.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Mr. Baricentro
- N6
- Mortadel·lo
- N9
l'altre dia, a un 1100 a la L4, entre Alfons X i Guinardó
Di-di-ding.....i res més, i aleshores va tornar-hi Di-did-ing-proxima estació Maragall, correspondència amb Línia 5, i al cap de 20 segons altre cop Di-di-ding....res, di-di-ding...proxima estació maragall
van baixar com 15 persones que van tornar a pujar al tren d'un salt en veure que no estaven a maragall
Di-di-ding.....i res més, i aleshores va tornar-hi Di-did-ing-proxima estació Maragall, correspondència amb Línia 5, i al cap de 20 segons altre cop Di-di-ding....res, di-di-ding...proxima estació maragall
van baixar com 15 persones que van tornar a pujar al tren d'un salt en veure que no estaven a maragall
ES PELIGROSO ASOMARSE
A mi em va passar exactament el mateix, el dissabte, si bé després de la primera campaneta, va sonar campaneta + "pròxima estació Maragall, enllaç amb L5" i ja no va repetir-se un altre cop.Mortadel·lo wrote:l'altre dia, a un 1100 a la L4, entre Alfons X i Guinardó
La pronunciació d'onze i dotze és molt semblant i amb la música de fons del 1100 encara ho destaca més.pol wrote:I no se si es cosa meva pero sempre que vaig fins a Trinitat nova sento: proxima estació Trinitat Noca enllaç amb linia 12 ES cosa meva o realmet es aixi.
A l'antiga megafonia dels 1100 deien Güinardó, ara ho han corregit.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Mortadel·lo
- N9