dubte horaris regionals Segovia
dubte horaris regionals Segovia
El dilluns dia 17 vull fer un viatge a Segovia, i a la web de renfe no em surten els horaris de regionals de Madrid-Segovia.
Algú em podria dir si aquests regionals es mantenen, si es redueixen horaris o si es clausura la línia Cercedilla-Segovia?
Gràcies.
Algú em podria dir si aquests regionals es mantenen, si es redueixen horaris o si es clausura la línia Cercedilla-Segovia?
Gràcies.
- Guigui
- Administrador
Segovia, com Toledo?
Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.JaMiRo! wrote:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Llàstima
Doncs quina "sort" que la vaig fer el setembre del 2006. Fins i tot vaig aprofitar per fer fotos de l'estació "de tren convencional" de Segovia.437.001 wrote:JO intentaré fer-la aquest dilluns, no sigui cas que...
Bé, tot té una doble vessant; en aquest cas:
Vessant positiva > Madrid i Segovia estaran a poc temps en tren; això farà que hi hagi nous usuaris a aquesta línia (recordo que quan la vaig fer hi anava poca gent en el tren).
Vessant negativa > Les poblacions petites quedaran sense servei ferroviari i obligaran als seus habitants, si aquests volen viatjar en tren, a desplaçar-se fins a Segovia (o Cercedilla).
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Segovia, com Toledo?
Doncs si consulteu els horaris de gener del 2008 a http://www.renfe.es veureu que no és el cas.Guigui wrote:Amb l'avització del trajecte Madrid-Segovia, no m'estranyaria gens que aquesta línia acabi seguint els passos de la de Toledo.JaMiRo! wrote:Què voleu dir, que l'any passat vaig fer una línia que està a punt de tancar-se???
Uf!
-
- N10
La línia Villalba de Guadarrama - Segovia no tancarà doncs serveix a moltes poblacions intermitges. El servei convencional i el d'alta velocitat es complementaran, ara bé, la competència serà forta doncs seran 30 minuts contra 2 hores... l'únic plus que tindrà la linia antiga és que deixa al centre de Madrid i de Segovia. És una de les millors linies d'Espanya paisajísitcament parlant, no he pogut evitar la temptació de comprar un Bono 10 Madrid-Atocha Cercanías - Segovia, encara són dels antics de validació mecànica! Aixó sí, color lila ara...
Tampoc és que la linia representi molts esforços per part de Renfe (els trens que posa són Rodalies de la linia Cercedilla-Guadalajara allargats, amb maquinistes i interventors de Rodalies), ni per part de la comunitat de Castella i Lleó (que el seu desinterès històric pel ferrocarril els ha deixat amb mitja xarxa tancada, siguin del color que siguin els que manin...), però bé, tampoc és una linia que molesti massa a Renfe, almenys és aquesta la sensació que tinc jo.
Tampoc és que la linia representi molts esforços per part de Renfe (els trens que posa són Rodalies de la linia Cercedilla-Guadalajara allargats, amb maquinistes i interventors de Rodalies), ni per part de la comunitat de Castella i Lleó (que el seu desinterès històric pel ferrocarril els ha deixat amb mitja xarxa tancada, siguin del color que siguin els que manin...), però bé, tampoc és una linia que molesti massa a Renfe, almenys és aquesta la sensació que tinc jo.
Bé, ja he tornat de Segovia...
La línia és efectivament molt bonica, em recorda en certa manera a la línia Clermont Ferrand-Le Mont Dore a França per les pujades i baixades (hi deu haver bastants trossos a més del 20 per mil...).
El tram més espectacular és entre Cercedilla i Gudillos (a on per cert ja no hi paren els trens). Deu pujar fins ben bé 1200m... o més.
Segovia com a ciutat és espectacular.
Entre Cercedilla i Segovia la catenària és Norte encara sense modernitzar del tot. L´estació de Otero-Herreros s´ha convertit en baixador. Travessa bibloc de Villalba a Segovia, tot i que en alguns punts s´està substituint per monobloc polivalent.
I bé, acabo aquí, qui vulgui, que hi vagi. Val la pena.
P.S: les rodalies de Madrid, com un rellotge (o quasi). Estan construint el by-pass per l´AVE entre les línies de Sevilla i Barcelona. Tant a l´anada com a la tornada, pels famosos túnels de La Riba entre Valls i Montblanc, l´AVE no passava de 100km/h... de fet, a la tornada hem arribat quatre minuts tard (hem fet una parada estranya al bell mig dels Monegros...).
La línia és efectivament molt bonica, em recorda en certa manera a la línia Clermont Ferrand-Le Mont Dore a França per les pujades i baixades (hi deu haver bastants trossos a més del 20 per mil...).
El tram més espectacular és entre Cercedilla i Gudillos (a on per cert ja no hi paren els trens). Deu pujar fins ben bé 1200m... o més.
Segovia com a ciutat és espectacular.
Entre Cercedilla i Segovia la catenària és Norte encara sense modernitzar del tot. L´estació de Otero-Herreros s´ha convertit en baixador. Travessa bibloc de Villalba a Segovia, tot i que en alguns punts s´està substituint per monobloc polivalent.
I bé, acabo aquí, qui vulgui, que hi vagi. Val la pena.
P.S: les rodalies de Madrid, com un rellotge (o quasi). Estan construint el by-pass per l´AVE entre les línies de Sevilla i Barcelona. Tant a l´anada com a la tornada, pels famosos túnels de La Riba entre Valls i Montblanc, l´AVE no passava de 100km/h... de fet, a la tornada hem arribat quatre minuts tard (hem fet una parada estranya al bell mig dels Monegros...).
- Guigui
- Administrador
Temporalitat permanent
Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 wrote:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h
Re: Temporalitat permanent
Malament si això passa en una LAV...Guigui wrote:Una altra limitació temporalment permanent o permanentment temporal?javi82 wrote:No és pels famosos túnels, és un viaducte el q està limitat temporalment a 80 km/h
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Guigui
- Administrador
Renfomentadifades
No oblidem que, abans que LAV, allò és territori Renfomentadif. Escenaris de fireta per fardar, abans que res.aarongilp wrote:Malament si això passa en una LAV...
-
- N10