TGV francés arrolla un camión

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
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Santfeliuenc
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TGV francés arrolla un camión

Post by Santfeliuenc »

Hola,

He visto en las noticias de la noche que un TGV francés dela línea París-Ginebra ha arrollado a un camión en un paso a nivel.

El camión, bastante largo pues era un transporte especial, se quedó bloqueado en el paso a nivel y el tren lo embistió, aunque no iba ni mucho menos a toda máquina ni a la velocidad máxima posible del tramo.

El camionero ha muerto.

Saludos,
Sergio
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Guigui
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Si allò fos Celtibèria

Post by Guigui »

I, és clar, a França ja hi ha tot cristo exigint a punta de pistola la supressió de tots els passos a nivell.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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Santfeliuenc
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Re

Post by Santfeliuenc »

Hola,

Pues deberían, por lo menos en líneas de alta velocidad. Hay pasos a nivel que son perfectamente correctos y no hay nada que decir al respecto, pero hay otros que NO. Y precisamente en el recorrido de una línea de alta velocidad, donde hay o puede haber trenes circulando de una forma explícita, a mi me parece que no es de recibo tener paso a nivel alguno, del mismo modo que en el medio de una autopista de gran capacidad o intensidad de tráfico no podemos tener un semáforo con una vía perpendicular que corte el paso porque sencillamente no corresponde.

Los pasos a nivel y los soterramientos, aunque haya una corriente en algunos casos que propicie que "quede bien" decir que no se haga ninguno... donde hay que hacerlos hay que hacerlos y donde no hagan falta pues pueden seguir como están, pero creo que no es correcto el decir que ningún soterramiento hace falta ni que ningún paso a nivel debe ser suprimido. Eso es una absoluta insensatez a mi entender. Lo mismo que también lo es el decir que hay que soterrar todo o que fuera todos los pasos a nivel.

Ni una cosa ni la otra. Se debe analizar cada caso por separado y donde haga falta una cosa, que se haga y donde no haga falta, que no se haga. Pero me parece, no por el mensaje de Guigui al que contesto pero sí por muchos otros que se ven, que estamos llegando al climax de la excitación y de la insensatez diciendo cosas como que no debería de hacerse ningún soterramiento o que lo que sobra es todo el mundo menos el tren porque lo primero que estuvo una vez ahí fue el tren... ¿y qué tendrá que ver eso? por esa misma razón como en otro tiempo aquí no había nada de nada, sobramos todos menos las plantas, la tierra, el fuego y el aire, que tiren abajo todas las casas, todas las ciudades, todos los pueblos, todos vuestros PC's y todo lo construido por el hombre... como no estaba allí antes, pues sobra... esperpéntico verdad.

Saludos,
Sergio
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Guigui
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Fora de LAV

Post by Guigui »

Estic convençudíssim que l'atropellament s'ha produït fora de LAV. No sé quin recorregut fa exactament el TGV París-Ginebra, si va via Lió o via Dijon i Lausana, però a partir de Lió o Dijon, la via és convencional.

No oblidem que fora de la Península Ibèrica tenen la gran sort de poder combinar, amb un únic tren, trajectes entre LAV i convencional sense grans prodigis tècnics.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


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orique
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Post by orique »

Al Telenotícies van dir que el tram estava limitat a 100 km/h, i efectivament era una línia convencional.
437.001
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Post by 437.001 »

A França els TGV circulen per línies convencionals i per LAV.
En TGV París-Ginebra circula per la LAV entre París i Lyon, i des d´allà pren la línia convencional d´Ambérieu, Culoz i Bellegarde fins a Ginebra.
És en aquest sector de línia convencional on s´ha produit l´accident.

Actualment hi ha avançades les obres de REOBERTURA, MODERNITZACIÓ I ELECTRIFICACIÓ de la línia convencional Bourg en Bresse-Brion-Nantua-Bellegarde, clausurada fa anys, la qual cosa significarà un escurçament important del temps de recorregut entre Ginebra i París ja que s´evitarà Lyon. S´hi inclou la supressió de passos a nivell i fins i tot la reubicació d´un pont peatonal històric.
orique
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Foto

Post by orique »

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Post by cristian26 »

Sembla que el TGV no ha patit cap deformació de la carosseria :roll:
orique
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Post by orique »

El frontal que es veu és el de cua. A França circulen per l'esquerra. El de davant està una mica fotut :o

Una altra foto

i més
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Post by 437.001 »

Sembla ser que el conductor del camió ha mort perquè va baixar a la via, ja que el camió no passava perquè era massa alt i no volia enganxar-se amb la catenària. I... descansi en pau.
Gràcies a Déu que ningú de l´estació (i ningú més en general) no ha rebut de rebot, si veieu les fotos, el pas a nivell era a l´entrada d´una estació...

El pobre TGV Sud-Est em sembla que no tornarà a circular... ja són vells, i només arriben a 270km/h...
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Guigui
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No tan antiquats

Post by Guigui »

437.001 wrote:El pobre TGV Sud-Est em sembla que no tornarà a circular... ja són vells, i només arriben a 270km/h...
No t'ho pensis pas, l'ànec haurá tardat 16 anys per fer Madrid-Barcelona. :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
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