Calor infernal dins dels 4000
Calor infernal dins dels 4000
L'altre dia vaig agafa un 4000 que feia una calor infernal, i ja no es el primer cop que em passa, que passa que el conductor possal la calefaccio al tope o que tenen que pujar mes els preus per pogerlos arreglar?
O ho fan per fer dieta i que la gent s'aprimi
O ho fan per fer dieta i que la gent s'aprimi
Last edited by pol on Friday 07/03/2008 21:02, edited 1 time in total.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Posts: 330
- Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
El pitjor es la "calefacció" humana de la L1, allà a les 7 de la tarda (especialment sentit Santa Coloma), ja us ho he dit molts cops.
És entrar del carrer amb un fred d'espant i passar a una "sorruna" irrespirable amb ferums barrejats d'aixella, suor-recent, suor-seca, alcohol, tabac, fritanga, espècies d'ultramar,... quan no pudor a cul, directament.
Jean Baptiste Grenouille ho passaria bomba, vaja!
És entrar del carrer amb un fred d'espant i passar a una "sorruna" irrespirable amb ferums barrejats d'aixella, suor-recent, suor-seca, alcohol, tabac, fritanga, espècies d'ultramar,... quan no pudor a cul, directament.
Jean Baptiste Grenouille ho passaria bomba, vaja!
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
Oh My God
Això mateix penso jo.victorcasta wrote:Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.
Però no és la primera vegada que em trobo un 4000 en aquest estat. Imagineu-se aquesta mateixa situació a l'estiu...Oh My God...
Jo he arribat a sortir del cotxe en qüestió amb l'aire condicionat espatllat per anar a un altre o esperar el proper tren...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Temperatura adequada dins el metro
Entre l'aire condicionat espatllat i posar-lo a tot drap, fent així un gran servei al país en nom de la salut pública, són ben pocs els metros, especialment 3000 i 4000, que funcionen amb la temperatura adequada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Certament jo mes d'un cop he tingut k sofrir un 4000 a les 5 de la tarda del juliol Glories-Florida...i es infernal, al menys fins a Espanya, que es buida una mica...molta gent, i moltissima calor! aixi com arribar a passar fred en un 3000...e inclus en un 1100...pero d'aquests no em queixare, que qualsevol dia deixarem de veurel's
Re: La dieta del Metro (calor infernal dins d'un 4000)
Aprenents.
Jo he fet dos viatges Barcelona - Girona amb la calefacció posada a tot drap. A ple estiu.
Jo he fet dos viatges Barcelona - Girona amb la calefacció posada a tot drap. A ple estiu.
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Re:
Danzig wrote:Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata
home, fins que no tornes a beure aprima, i si no beus, aleshores SI que aprima
ES PELIGROSO ASOMARSE
Onada de fred --- Sauna 4000
Aquest matí, en plena hora punta, he pujat a un 4000 (no m'he fixat quin era) que tenia l'aire condicionat espatllat. Però a més, tambpoc hi havia la ventilació que acostumen a portar sempre posada. Un silenci absolut. Feia moltísima calor, però una cosa exagerada.
Ara que a la L-1 van una mica sobradets de material des de l'arribada dels 6000, no poden retirar del servei els trens que tenen deficiencies tant greus com aquesta? Molts cops he passat calor dins d'un vagó però diria que avui ha sigut la que més.
Aprofito i faig una altra pregunta a veure si algú m'ho pot contestar. Alguns cops ho he vist en alguns 4000. Es com si tinguessin algun problema elèctric que fa que els equips d'aire condicionat que van fora (els del sostre que fan soroll de ventilador), s'encenen i s'apaguen constantment (cada 5 -10 segons). Evidentment, quan passa això a dins fa mooooolta calor. Algú sap perquè passa això?
Ara que a la L-1 van una mica sobradets de material des de l'arribada dels 6000, no poden retirar del servei els trens que tenen deficiencies tant greus com aquesta? Molts cops he passat calor dins d'un vagó però diria que avui ha sigut la que més.
Aprofito i faig una altra pregunta a veure si algú m'ho pot contestar. Alguns cops ho he vist en alguns 4000. Es com si tinguessin algun problema elèctric que fa que els equips d'aire condicionat que van fora (els del sostre que fan soroll de ventilador), s'encenen i s'apaguen constantment (cada 5 -10 segons). Evidentment, quan passa això a dins fa mooooolta calor. Algú sap perquè passa això?