Calor infernal dins dels 4000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Calor infernal dins dels 4000

Post by pol »

L'altre dia vaig agafa un 4000 que feia una calor infernal, i ja no es el primer cop que em passa, que passa que el conductor possal la calefaccio al tope o que tenen que pujar mes els preus per pogerlos arreglar?
O ho fan per fer dieta i que la gent s'aprimi
Last edited by pol on Friday 07/03/2008 21:02, edited 1 time in total.
EDC
N3
N3
Posts: 27
Joined: Thursday 11/05/2006 21:15

Post by EDC »

Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

EDC wrote:Los convoyes del metro no disponen de calefaccion, solo refrigeracion y ventilacion.
Pues el 4000 aquell no se que li avien fet
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.
User avatar
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Posts: 330
Joined: Saturday 21/07/2007 22:56
Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Post by Trytasa Baldaquino »

El pitjor es la "calefacció" humana de la L1, allà a les 7 de la tarda (especialment sentit Santa Coloma), ja us ho he dit molts cops.

És entrar del carrer amb un fred d'espant i passar a una "sorruna" irrespirable amb ferums barrejats d'aixella, suor-recent, suor-seca, alcohol, tabac, fritanga, espècies d'ultramar,... quan no pudor a cul, directament.

Jean Baptiste Grenouille ho passaria bomba, vaja! xD
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Oh My God

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:Deuria dur l'aire acondicionat espatllat. Els trens del metro porten l'aire acondicionat posat tot l'any, en major o menor potència depenent de l'època.
Això mateix penso jo.

Però no és la primera vegada que em trobo un 4000 en aquest estat. Imagineu-se aquesta mateixa situació a l'estiu...Oh My God... :vomit

Jo he arribat a sortir del cotxe en qüestió amb l'aire condicionat espatllat per anar a un altre o esperar el proper tren...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Temperatura adequada dins el metro

Post by Guigui »

Entre l'aire condicionat espatllat i posar-lo a tot drap, fent així un gran servei al país en nom de la salut pública, són ben pocs els metros, especialment 3000 i 4000, que funcionen amb la temperatura adequada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

Certament jo mes d'un cop he tingut k sofrir un 4000 a les 5 de la tarda del juliol Glories-Florida...i es infernal, al menys fins a Espanya, que es buida una mica...molta gent, i moltissima calor! aixi com arribar a passar fred en un 3000...e inclus en un 1100...pero d'aquests no em queixare, que qualsevol dia deixarem de veurel's :(
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Re: La dieta del Metro (calor infernal dins d'un 4000)

Post by entfe001 »

Aprenents.

Jo he fet dos viatges Barcelona - Girona amb la calefacció posada a tot drap. A ple estiu.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re:

Post by Mortadel·lo »

Danzig wrote:Dogma Fisiològic 1: Suar no aprima, en tot cas deshidrata

home, fins que no tornes a beure aprima, i si no beus, aleshores SI que aprima :blah
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Peter
N5
N5
Posts: 153
Joined: Monday 28/01/2008 17:28

Onada de fred --- Sauna 4000

Post by Peter »

Aquest matí, en plena hora punta, he pujat a un 4000 (no m'he fixat quin era) que tenia l'aire condicionat espatllat. Però a més, tambpoc hi havia la ventilació que acostumen a portar sempre posada. Un silenci absolut. Feia moltísima calor, però una cosa exagerada.
Ara que a la L-1 van una mica sobradets de material des de l'arribada dels 6000, no poden retirar del servei els trens que tenen deficiencies tant greus com aquesta? Molts cops he passat calor dins d'un vagó però diria que avui ha sigut la que més.
Aprofito i faig una altra pregunta a veure si algú m'ho pot contestar. Alguns cops ho he vist en alguns 4000. Es com si tinguessin algun problema elèctric que fa que els equips d'aire condicionat que van fora (els del sostre que fan soroll de ventilador), s'encenen i s'apaguen constantment (cada 5 -10 segons). Evidentment, quan passa això a dins fa mooooolta calor. Algú sap perquè passa això?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”