Seguiment de 1100s a la L4

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Túnels del Garraf wrote:Una foto:


Encara que es una mica tard, jo aixo també o vaig veure quant estava a la meva antiga escola, va ser molt divertit veurel passar, pero no em van deixar sortir :twisted:. I ja sa sap si sen conservara algun, pobres 1100 aixi estan:mort
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Avui, 1114 i 1111.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Algu hem pot dir que es aixo, que esta a les portes dels 1100, si la feu gran es veu millor.
Attachments
1100 cosa rara.jpg
1100 cosa rara.jpg (59.14 KiB) Viewed 3278 times
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Hola pol, a risc de equivocar-me em sembla que aixo es un txapa rematxada que la van posar per tapar una especie de "uñero" o cavitat com per obrir aquetses portes amb la ma, bastant inutil i potser perillos si posaves alla la al obrir-se, en la foto que poses em sembla que la porta que te aixo es mes antiga que l'altre.

Crec recordar que era aixo, a veure si trobo alguna foto on es vegi
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Devem tenir telepatia, perquè divendres al vespre anava jo a dintre del 1142 i m'estava preguntant exactament el mateix.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Jo des de fa molt temps que em preguntava que era, i diria que ni han uns quant que o tenen. Gracies per a la informacio. Per sert si algu te la foto del 1000 on es veigi aixo que la possi.
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Una dada molt interesant.

Secrets de la serie 1000 surten a la llum. :)
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

02/11/07:

M-1411-M-1144-1143
M-R-M-1112-1111

Els dos cops ha passat primer un 2100, que he deixat passar per agafar el 1100 que anava darrere :D
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

2-11-07:

1166

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Jo avui he vist al 1110 i el 1209.(6-11-2007)
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

BRILL 18 wrote:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Mortadel·lo wrote:
BRILL 18 wrote:Efectivament, aquesta plaqueta, es va possar a les portes !de les primeres unitats 1000, les que venien d'Alemania, !, i tapaven una mena de cavitat, que be podia ser per obrir les portes manualment.
Lo que es sorprenent es que sigui un 1100 qui las porti, aixi deu ser aprofitament de recambis,, supuso que en el seu dia quan van desmontar aquestas portes, les deurian guadar per si de cas,i voila,ara la tenim en funcionament, realment es curios.
:) No crec que TMB tingui que comprar peçes per els 1100 a OCSAL, a preu de desguas
detall extra-friki, les portes dels 1000-1100 són reversibles, és a dir tant serveixen per la part dreta com per l'esquerra, perquè l'altre dia vaig pujar a un 1100 que portava portes amb la plaqueta que comentàveu...però una de les plaques estava a l'extrem de porta que toca al tren, no se si m'explico.
seran reversibles o es que els que le sva possar estava una mica... i les va enclastar a la força, per que diria que hi ha més espai del vidre de un extrem que a l'altre
BCN06
N2
N2
Posts: 15
Joined: Thursday 27/09/2007 17:15

Post by BCN06 »

Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

BCN06 wrote:Avui he agafat la L4 des de La Pau fins a El Maresme | Fòrum, i m'ha tocat un 1100.
Durant uns moments m'he pensat que el 9000 que havia agafat a la L2 m'havia transportat al passat, ja que entre aquestes dues estacións nomes he trobat 1100!!!!
Per cert, la megafonia dels 1100 fa un soroll estrany, no s'assembla pas a el soroll que feien els 1000.
Com es que l'han canviat si retiraven la sèrie de seguida. :x
A hora punta entre La Pau i Passeig de Gràcia he vist 4 1100 i 6 2100, jo he anat amb un 1100 i era el 1170.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

24/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

A tot això, el tema està clar quina esperança de vida els queda als 1100, les dades que m'han arribat és que es preveu que no arribin ja a l'estiu vinent.

Així doncs, arriba l'hora de la veritat, l'hora de veure com preserven un 1100 i que efectivament ho facin més enllà de les paraules i les fotocòpies col·locades a les cabines.

I pel que fa al fòrum seria qüestió també de preparar un comiat d'aquests trens.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

Doncs, si la reunió del Consell Assessor és semestral, i en aquesta del desembre no van dir-ne absolutament res... quan arribi la propera ha de ser quan estiguin retirant els últims :|
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Hauriem de començar a parlar sobre aquesta questió. S'ha de preservar un 1100 i parlem de TMB :D

No falta gaire per a que hi hagi 15 s2100 a la L4 ì d'aquí no gaire començaran a arribar s9000 a mansalva així que sí, l'estiu 2008 podria ser la data de mort de les s1100 al metro de Barcelona.

Obrim un nou thread? o en parlem en aquest?

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

La meva conclusió és que, si volen preservar un 1100, ho faran i ens informaran de tot plegat d'aquí a sis mesos (pròxima reunió), i si no volen fer-ho, no ho faran i no diran res. Així de senzill i cru.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”