Nova estació Magdalena Alvarez
Nova estació Magdalena Alvarez
Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
- Attachments
-
- Mega estacio de l'AVE al plato de TV3: Magdalena Alvarez
- Estacio Magdalena Alvarez.JPG (58.19 KiB) Viewed 2811 times
Re: Nova estació Magdalena Alvarez
Je! De l'estil de...jordidr wrote:Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
- María Zambrano
- Intermodal Abando Indalecio Prieto
Juro i perjuro que actualment aquests són els noms oficials a tots els efectes (senyalètica inclosa) de les antigues estacions anomenades Málaga i Bilbao-Abando.
- Guigui
- Administrador
Maleni Station
No serà una estació composta per via i esvoranc?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Maleni-Bifurcació
L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Maleni-Bifurcació
Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.JaMiRo! wrote:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.
Fotudes
Doncs Robert, més fotudes que Montcada-Bifurcació hi ha unes quantes estacions però Martorell-Vila, vols dir? Mira que hi baixo de vegades ara que sóc veí de la zona...Ho dius pel club de l'amor que hi ha al davant? L'estació està en unes condicions acceptables.UT596001 wrote:Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
- Trenscat
- N10
Home, Martorell-Vila justament ara de decadent no en té res, s'ha reformat de dalt a baix i està tot molt polidet i ben posat... una altra cosa són els entorns, tot i que a part del club la resta tampoc està tan malament... ponts de les autopistes a partUT596001 wrote:Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.JaMiRo! wrote:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Pere
- N9
Montcada Bifurcació decadent ?JaMiRo! wrote:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.
Riells i Viabrea Breda, Gualba, Vilamalla, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Sant Andreu Arenal, Els Monjos, Sant Jordi Desvalls...
I per no parlar que clar, tenir personal de circulació i megafonia a l'estació és decadent.
I tu coneixes el ferrocarril convencional ?
A sobre m'hauré de justificar...
A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.
Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...
Ara resultarà que caldrà justificar tot el que un escriu aquí, homeeee...
Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...
- Pere
- N9
Re: A sobre m'hauré de justificar...
Ara que m'ho torno a mirar potsé una mica sí que em vaig passar escribint la pregunteta, disculpes, però que Montcada Bifurcació no és precisament l'estació més decadent de Rodalies.JaMiRo! wrote:A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.