Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
En referència al plànol http://www.alephbcn.com/trenbcn/nov07.jpg a la part de Badalona comentaré:
> Badalona Centre / Connexió interna
Com la majoria de ciutats al centre s'hi acumulen molts serveis (escoles, instituts, correus, ajuntament, hospitals, ambulatoris...) a més de zones comercials molt concorregudes i connexió amb molts transports (Gairebé totes les linies de TUSGSAL i Rodalies).
En aquest mapa, exceptuant Sant Roc, Gorg i Pep Ventura la resta de barris queden amb unes combinacions totalment infactibles per accedir al centre. (A Artigues ja arribaran els Rodalies també i les estacions del nord de Badalona no tindrien èxit perquè hi ha una densitat molt baixa després de Casagemes)
> Connexions amb Barcelona de les línies que travessen el Besòs
- Taronja: Prou bé. Connecta amb Fòrum, Ciutadella VO i Barceloneta.
- Lila: Com ara, deixa que desitjar, fins a Clot no hi ha cap estació important.
- Verda1: No connecta gairebé cap lloc amb importància.
- Verda2: Fins Glòries res de res.
- Vermella: No conecta llocs estratègics.
D'aquesta manera llocs estratègics del Barcelonès Nord com Sagrera, Badalona Centre, Sant Adrià, Santa Coloma, Vall d'Hebron, Sant Andreu-La Maquinista, Fòrum-Diagonal Mar, Glòries no queden comunicats entre ells. Calen moltíssimes correspondències i aquestes correspondències s'han de fer massa lluny.
La meva proposta (al Barcelonès Nord). El PDI, els desplaçaments que més fa la gent sense transbord, o com a molt un, a més que tot es molt més recte. Molta més cobertura i molt menys temps de viatge amb menys línies i a més que s'utilitza la infrastructura ja existent.
> Badalona Centre / Connexió interna
Com la majoria de ciutats al centre s'hi acumulen molts serveis (escoles, instituts, correus, ajuntament, hospitals, ambulatoris...) a més de zones comercials molt concorregudes i connexió amb molts transports (Gairebé totes les linies de TUSGSAL i Rodalies).
En aquest mapa, exceptuant Sant Roc, Gorg i Pep Ventura la resta de barris queden amb unes combinacions totalment infactibles per accedir al centre. (A Artigues ja arribaran els Rodalies també i les estacions del nord de Badalona no tindrien èxit perquè hi ha una densitat molt baixa després de Casagemes)
> Connexions amb Barcelona de les línies que travessen el Besòs
- Taronja: Prou bé. Connecta amb Fòrum, Ciutadella VO i Barceloneta.
- Lila: Com ara, deixa que desitjar, fins a Clot no hi ha cap estació important.
- Verda1: No connecta gairebé cap lloc amb importància.
- Verda2: Fins Glòries res de res.
- Vermella: No conecta llocs estratègics.
D'aquesta manera llocs estratègics del Barcelonès Nord com Sagrera, Badalona Centre, Sant Adrià, Santa Coloma, Vall d'Hebron, Sant Andreu-La Maquinista, Fòrum-Diagonal Mar, Glòries no queden comunicats entre ells. Calen moltíssimes correspondències i aquestes correspondències s'han de fer massa lluny.
La meva proposta (al Barcelonès Nord). El PDI, els desplaçaments que més fa la gent sense transbord, o com a molt un, a més que tot es molt més recte. Molta més cobertura i molt menys temps de viatge amb menys línies i a més que s'utilitza la infrastructura ja existent.
- Attachments
-
- bnord.JPG (80.2 KiB) Viewed 8166 times
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Proposta de RER (Xarxa Express Regional) pel Barcelonès.
A destacar:
- Nous corredors. Aprofitem els nous intercanviadors de Trinitat Nova, Vall d'Hebron, Zona Universitària, Catalunya-Intercanviador Central i Sagrera, així com les connexions de la futura L9. Amb el corredor ferrofiari de Dalt se solventarien milers de desplaçaments fins ara difícils sense cotxe a universitats, hospitals i zones denses de població. Juntament amb el corredor Gran Via i Diagonal els desplaçaments són directes.
- Realisme. Aprofitem tota la infrastructura existent actual. I no cal canviar cap pla director d'infrastructures perquè aquesta proposta parteix del que es vol fer amb la L9, linia orbital... I si es mira bé, encara que el mapa sembli molt utòpic molta infrastructura ja està feta o planificada excepte tunelar l'eix de dalt i el de la Diagonal.
- Estació central Glòries, a aquesta plaça hi confluirien gairbé tots els corredors, a més aquesta plaça preveu una reforma en superficie que afavoreix la creació d'una gran estació. Cal dir també que Glòries es va dissenyar com el "centre ben fet" per a Barcelona amb el plà de l'Eixample de Cerdà.
-Correspondències. Amb simplement una correspondència es pot arribar a qualsevol part de Barcelona gairebé en linia recta combinant aquesta xarxa de Rodalies amb el metro previst al PDI2001-2010.
- Independència de corredors. Amb una avaria a Sants no es colapsaran totes les línies de Rodalies com passa ara. A més, a cada corredor hi ha màxim dues línies, evitant així saturacions inhumanes com les d'avui dia.
- Independència dels serveis AVE i MD. El túnel d'Aragó queda lliura per a serveis MD. D'aquesta manera tant Rodalies i Regionals sortim guanyant en puntualitat i rapidesa. Connexió amb aquests modes a Sants i Sagrera (el pla de bipolarització ferroviaria).
- Estacions "terminus". L'Estació de França es revitalitzaria com a estació final i espècie de cua de maniobres de Glòries (Una espècie d'Hospitalet per a Sants actualment). En cas de grans esdeveniments al Fòrum aquests trens podrien acabar tots en aquest recinte i així poder evacurar les grans massificacions que s'hi viuen en festes com la Mercè.
- Connexions directes importants: Badalona Centre - Santa Coloma. Fira Montjuïc - Fira Gran Via... Connexions intercomarcals millorades. En un futur encara més llunyà es podria connectar Fòrum amb Badalona i Horta amb Cerdanyola...
EIX DE DALT
Maçanet | Lloret de Mar - Mataró - Barcelona - Martorell
Vic - Granollers- Barcelona - (Cornellà) - Castelldefels
EIX DIAGONAL
Granollers - Barcelona - Martorell - Vilafranca
Fòrum - Martorell - Vilafranca - Sant Vicenç de Calders
EIX ANTIC TRANSVERSAL
Mataró - Vilanova - Sant Vicenç de Calders
Manresa - Terrassa -Barcelona - L'Hospitalet - Martorell | Aeroport
Estació de França - Bellaterra - Vallès TGV - Martorell
EIX GRAN VIA
Manresa - Martorell - Fòrum
Igualada - Martorell - Estació de França
EIX DEL VALLÈS
Terrassa - Catalunya
Castellar del Vallès - Sabadell - Catalunya
EIX ORBITAL
Mataró - Granollers - Terrassa - Martorell - Vilafranca - Vilanova
Granollers - Bellaterra - Vallès TGV - Martorell
[en definitiva, el que serien 6 línies independents, 4 més de les actuals (ara mateix només hi ha correror Catalunya i el d'Aragó compartit amb MD), el que ens equipararia a ciutats com París que tenen 13 corredors RER i Transilien]
A destacar:
- Nous corredors. Aprofitem els nous intercanviadors de Trinitat Nova, Vall d'Hebron, Zona Universitària, Catalunya-Intercanviador Central i Sagrera, així com les connexions de la futura L9. Amb el corredor ferrofiari de Dalt se solventarien milers de desplaçaments fins ara difícils sense cotxe a universitats, hospitals i zones denses de població. Juntament amb el corredor Gran Via i Diagonal els desplaçaments són directes.
- Realisme. Aprofitem tota la infrastructura existent actual. I no cal canviar cap pla director d'infrastructures perquè aquesta proposta parteix del que es vol fer amb la L9, linia orbital... I si es mira bé, encara que el mapa sembli molt utòpic molta infrastructura ja està feta o planificada excepte tunelar l'eix de dalt i el de la Diagonal.
- Estació central Glòries, a aquesta plaça hi confluirien gairbé tots els corredors, a més aquesta plaça preveu una reforma en superficie que afavoreix la creació d'una gran estació. Cal dir també que Glòries es va dissenyar com el "centre ben fet" per a Barcelona amb el plà de l'Eixample de Cerdà.
-Correspondències. Amb simplement una correspondència es pot arribar a qualsevol part de Barcelona gairebé en linia recta combinant aquesta xarxa de Rodalies amb el metro previst al PDI2001-2010.
- Independència de corredors. Amb una avaria a Sants no es colapsaran totes les línies de Rodalies com passa ara. A més, a cada corredor hi ha màxim dues línies, evitant així saturacions inhumanes com les d'avui dia.
- Independència dels serveis AVE i MD. El túnel d'Aragó queda lliura per a serveis MD. D'aquesta manera tant Rodalies i Regionals sortim guanyant en puntualitat i rapidesa. Connexió amb aquests modes a Sants i Sagrera (el pla de bipolarització ferroviaria).
- Estacions "terminus". L'Estació de França es revitalitzaria com a estació final i espècie de cua de maniobres de Glòries (Una espècie d'Hospitalet per a Sants actualment). En cas de grans esdeveniments al Fòrum aquests trens podrien acabar tots en aquest recinte i així poder evacurar les grans massificacions que s'hi viuen en festes com la Mercè.
- Connexions directes importants: Badalona Centre - Santa Coloma. Fira Montjuïc - Fira Gran Via... Connexions intercomarcals millorades. En un futur encara més llunyà es podria connectar Fòrum amb Badalona i Horta amb Cerdanyola...
EIX DE DALT
Maçanet | Lloret de Mar - Mataró - Barcelona - Martorell
Vic - Granollers- Barcelona - (Cornellà) - Castelldefels
EIX DIAGONAL
Granollers - Barcelona - Martorell - Vilafranca
Fòrum - Martorell - Vilafranca - Sant Vicenç de Calders
EIX ANTIC TRANSVERSAL
Mataró - Vilanova - Sant Vicenç de Calders
Manresa - Terrassa -Barcelona - L'Hospitalet - Martorell | Aeroport
Estació de França - Bellaterra - Vallès TGV - Martorell
EIX GRAN VIA
Manresa - Martorell - Fòrum
Igualada - Martorell - Estació de França
EIX DEL VALLÈS
Terrassa - Catalunya
Castellar del Vallès - Sabadell - Catalunya
EIX ORBITAL
Mataró - Granollers - Terrassa - Martorell - Vilafranca - Vilanova
Granollers - Bellaterra - Vallès TGV - Martorell
[en definitiva, el que serien 6 línies independents, 4 més de les actuals (ara mateix només hi ha correror Catalunya i el d'Aragó compartit amb MD), el que ens equipararia a ciutats com París que tenen 13 corredors RER i Transilien]
- Attachments
-
- RER_BCNmini.JPG (58.54 KiB) Viewed 8140 times
Proposta de Metros Comarcals al seu pas pel Pla de Barcelona
Els metros comarcals en qüestió són els del Vallès (Línia de Terrassa i Línia de Sabadell) i el del Baix Llobregat (Martorell - Barcelona).
Una de les qüestions importants és com i cap a on es prolonguen aquests metros al seu pas per Barcelona. Jo us proposo tres solucions diferents:
Opció 1: LLAÇ DE GRÀCIA
Es tracta d'agafar la idea del Llaç de Gràcia aplicada als metros comarcals. Les dues línies del Vallès arribarien a Barcelona per on ho fan ara, però després de Sarrià continuarien per un nou túnel fins a Francesc Macià, ja que el túnel actual el deixaria per al metro (L6). Així doncs, el metro del Vallès continuaria per sota la Diagonal, compartint vies amb Rodalies, tombaria per sota el carre d'Enric Granados fins a Plaça Catalunya i tornaria a la Diagonal amb el llaç passant sota del Passeig de Gràcia. A partir d'aquí refaria el camí fins a Terrassa / Sabadell.
Pel que fa al Metro Comarcal del Baix Llobregat, a partir de Santa Coloma Cervelló tombaria lleugerament cap al sud per unes vies noves fins a Sant Boi de Llobregat (on hi tindria tres estacions), ja que les vies actuals entre Plaça Espanya i Santa Coloma de Cervelló les deixaria per al metro (L8). Des de Sant Boi baixaria fins al Prat de Llobregat i, des d'aquí, entraria a Barcelona per la Gran Via de les Corts Catalanes, compartint vies amb Rodalies. Després de Catalunya tornaria a refer el camí per on ha vingut amb un llaç que connectaria amb la Gran Via altre cop.
Plànol de la solució 1
Opció 2: LÍNIES ORBITALS
Amb el mateix recorregut fins a Barcelona explicat en la solució 1 les tres línies recorrerien la Diagonal (Línia de Terrassa i Línia de Sabadell) o la Gran Via (Línia del Baix Llobregat) fins a Glòries. Des d'allà totes tres continuarien per sota de la Meridiana, compartint vies amb Rodalies. La Línia del Baix Llobregat tornaria a l'estació origen, Martorell Enllaç, des d'on faria altre cop el recorregut explicat. El mateix per a les altres línies del Vallès, acabant a Terrassa / Sabadell.
Plànol de la solució 2
Opció 3: CUL-DE-SAC A L'EDF
Amb el mateix recorregut fins a Barcelona explicat en les dues opcions anteriors, aquesta opció continua amb la idea d'una estació terme en cul-de-sac, com tenim ara a Plaça Espanya, però es diferencia de la situació actual en el fet que trasllada l'estació terme a l'Estació de França (EDF). El recorregut de les tres línies fins a Glòries és el mateix que el de l'opció 2. A partir d'aquesta estació les tres línies van fins a l'Estació de França aprofitant en part el ramal existent.
Plànol de la solució 3
Els metros comarcals en qüestió són els del Vallès (Línia de Terrassa i Línia de Sabadell) i el del Baix Llobregat (Martorell - Barcelona).
Una de les qüestions importants és com i cap a on es prolonguen aquests metros al seu pas per Barcelona. Jo us proposo tres solucions diferents:
Opció 1: LLAÇ DE GRÀCIA
Es tracta d'agafar la idea del Llaç de Gràcia aplicada als metros comarcals. Les dues línies del Vallès arribarien a Barcelona per on ho fan ara, però després de Sarrià continuarien per un nou túnel fins a Francesc Macià, ja que el túnel actual el deixaria per al metro (L6). Així doncs, el metro del Vallès continuaria per sota la Diagonal, compartint vies amb Rodalies, tombaria per sota el carre d'Enric Granados fins a Plaça Catalunya i tornaria a la Diagonal amb el llaç passant sota del Passeig de Gràcia. A partir d'aquí refaria el camí fins a Terrassa / Sabadell.
Pel que fa al Metro Comarcal del Baix Llobregat, a partir de Santa Coloma Cervelló tombaria lleugerament cap al sud per unes vies noves fins a Sant Boi de Llobregat (on hi tindria tres estacions), ja que les vies actuals entre Plaça Espanya i Santa Coloma de Cervelló les deixaria per al metro (L8). Des de Sant Boi baixaria fins al Prat de Llobregat i, des d'aquí, entraria a Barcelona per la Gran Via de les Corts Catalanes, compartint vies amb Rodalies. Després de Catalunya tornaria a refer el camí per on ha vingut amb un llaç que connectaria amb la Gran Via altre cop.
Plànol de la solució 1
Opció 2: LÍNIES ORBITALS
Amb el mateix recorregut fins a Barcelona explicat en la solució 1 les tres línies recorrerien la Diagonal (Línia de Terrassa i Línia de Sabadell) o la Gran Via (Línia del Baix Llobregat) fins a Glòries. Des d'allà totes tres continuarien per sota de la Meridiana, compartint vies amb Rodalies. La Línia del Baix Llobregat tornaria a l'estació origen, Martorell Enllaç, des d'on faria altre cop el recorregut explicat. El mateix per a les altres línies del Vallès, acabant a Terrassa / Sabadell.
Plànol de la solució 2
Opció 3: CUL-DE-SAC A L'EDF
Amb el mateix recorregut fins a Barcelona explicat en les dues opcions anteriors, aquesta opció continua amb la idea d'una estació terme en cul-de-sac, com tenim ara a Plaça Espanya, però es diferencia de la situació actual en el fet que trasllada l'estació terme a l'Estació de França (EDF). El recorregut de les tres línies fins a Glòries és el mateix que el de l'opció 2. A partir d'aquesta estació les tres línies van fins a l'Estació de França aprofitant en part el ramal existent.
Plànol de la solució 3
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Opció 2
Em quedo de carrer amb l'opció 2. Ve a coincidir en gran part amb una proposta meva que vaig formular la setmana passada en paraules i que, un cop hagi desxifrat com fer anar el Gimp, penjaré en un mapa en aquest fil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N2
- Posts: 19
- Joined: Monday 16/07/2007 15:59
- Location: Sta. Eulàlia (L'H)
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Opció 2
Jo tambe.Guigui wrote:Em quedo de carrer amb l'opció 2.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Hola, la meva proposta es:
Crear una linia que uneixi el centre de la ciutat i l'aeroport de manera rapida no com la 9 i la 2 que d'onen les mil i unes voltes per arribari, algo tipu la linia 8 del metro de madrid.
Caracteristiques de la linia ( pensades amb les de la 8 de madrid)
Trens de gran capacitat i rapis i modrnes ( a Madrid arriben a velocitats del 110 Km/h i son dels més moderns
fer la linia completament automatica
Poques estacions i totes amb enllaç i en zones amb important afluencia de gent
si es vol es pot fer com a madrid, a Nuevos ministerio hi havia per factura tu facturaves alla i les maletes anaven en un vago de dintre el tren
Aquesta linia seria la 13 ja que la 12 esta mig plantejada. Les parades serien:
Terminal Sud (L-2,L-9 i R-10)<>Aeroport, terminals a,b,c (L-2, L-9, R-10)<>Europa Fira(FGC, L-8, L-9)<>Plaça Espanya (L-1, L-3, FGc, L-<> Plaça Catalunya(L-1, L-3, Rodalies renfe, renfe, FGc, L-6, L-7)<>Passeig de Gràcia (L-2, L-3, L-4, rodalie renfe, renfe).
La idea de la linia es intentar de evitar grans enllaços com paseig de Gràcia (L-2, L-4--L-3). També es de conectar passeig de Gracia i Pl.Cat amb la Fira de Barcelona (montjuic 2) i l'Aeroport algo semblant a lo de madrid. També ser una linia senzilla pero eficient,m es a dir no fer una obra tant impersionant com la 9/10 i que despre sno s'acava ni a la de 3, si no una linia que si cal fer-le amb viaducte es faigi, i les estacions ven sencilles.
Finalment ( espero no aver aburrit ) el recorregut
(editat pe rmi mateix a http://ferrocat.foroactivo.com/
Crear una linia que uneixi el centre de la ciutat i l'aeroport de manera rapida no com la 9 i la 2 que d'onen les mil i unes voltes per arribari, algo tipu la linia 8 del metro de madrid.
Caracteristiques de la linia ( pensades amb les de la 8 de madrid)
Trens de gran capacitat i rapis i modrnes ( a Madrid arriben a velocitats del 110 Km/h i son dels més moderns
fer la linia completament automatica
Poques estacions i totes amb enllaç i en zones amb important afluencia de gent
si es vol es pot fer com a madrid, a Nuevos ministerio hi havia per factura tu facturaves alla i les maletes anaven en un vago de dintre el tren
Aquesta linia seria la 13 ja que la 12 esta mig plantejada. Les parades serien:
Terminal Sud (L-2,L-9 i R-10)<>Aeroport, terminals a,b,c (L-2, L-9, R-10)<>Europa Fira(FGC, L-8, L-9)<>Plaça Espanya (L-1, L-3, FGc, L-<> Plaça Catalunya(L-1, L-3, Rodalies renfe, renfe, FGc, L-6, L-7)<>Passeig de Gràcia (L-2, L-3, L-4, rodalie renfe, renfe).
La idea de la linia es intentar de evitar grans enllaços com paseig de Gràcia (L-2, L-4--L-3). També es de conectar passeig de Gracia i Pl.Cat amb la Fira de Barcelona (montjuic 2) i l'Aeroport algo semblant a lo de madrid. També ser una linia senzilla pero eficient,m es a dir no fer una obra tant impersionant com la 9/10 i que despre sno s'acava ni a la de 3, si no una linia que si cal fer-le amb viaducte es faigi, i les estacions ven sencilles.
Finalment ( espero no aver aburrit ) el recorregut
(editat pe rmi mateix a http://ferrocat.foroactivo.com/
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
A veure el posso amb gran
http://img174.imageshack.us/img174/6519/ptmbhe0.jpg posso el link
http://img174.imageshack.us/img174/6519/ptmbhe0.jpg posso el link
Last edited by pol on Sunday 30/12/2007 16:44, edited 2 times in total.
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Rodalia
Aquesta línia podria ser de Rodalia, amb parades a Europa|Fira, Espanya, Catalunya, Glòries i Sagrera. Això vindria a formar part d'una proposta que estic preparant, per la qual cosa estic batallant amb el programa de gràfics.
Ara, conceptualment, és una idea molt bona.
Ara, conceptualment, és una idea molt bona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Idea...
Si bona idea, pero jo ho deixaraia amb metro ja que es molt més raid i eficient.JaMiRo! wrote:Aquesta L13 és una bona idea, si bé la faria morir al Fòrum o a la zona del 22@ (connexió de l'aeroport amb la zona de negocis de BCN).
- cristian26
- N7
- Posts: 544
- Joined: Saturday 24/11/2007 20:00
- Location: Granollers
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Proposta de L6
La meva proposta de L6 es basa en 3 idees principals:
- Fer arribar el metro a la zona del Pg de Colom i l'Estació de França.
- Crear una línia pel Carrer Urgell, aprofitant el tram de la L2 entre Sant Antoni i Paral·lel que quedarà fora de servei.
- Independitzar la L6 de la resta de línies d'FGC creant un nou traçat a partir de Sarrià.
La línia que he dibuixat aprofitaria trams existents (Reina Elisenda - Sarrià i St Antoni - Paral·lel), extensions programades (Finestrelles - Reina Elisenda) i trams completament nous (Sarrià - St Antoni i Paral·lel - Barceloneta).
Tindria correspondència amb totes les altres línies de metro a excepció de la L7 i la L11, amb el tramvia a Francesc Macià i possiblement a Barceloneta, amb FGC a Sarrià i amb Rodalies Renfe si es construís una estació a la bifurcació dels túnels d'Aragó i Plaça Catalunya, a l'Avinguda Roma, tot i que això no seria estrictament necessari.
Les estacions serien:
Finestrelles - St Joan de Déu: L3
Carretera d'Esplugues
Pedralbes
Reina Elisenda
Sarrià: L9 i FGC
Prat de la Riba: L9
Ganduxer
Francesc Macià: L8 i tramvia
Hospital Clínic: L5
Roma
Urgell: L1
St Antoni: L2
Paral·lel: L3
Drassanes: L3
Barceloneta - Estació de França: L4 i tramvia
- Fer arribar el metro a la zona del Pg de Colom i l'Estació de França.
- Crear una línia pel Carrer Urgell, aprofitant el tram de la L2 entre Sant Antoni i Paral·lel que quedarà fora de servei.
- Independitzar la L6 de la resta de línies d'FGC creant un nou traçat a partir de Sarrià.
La línia que he dibuixat aprofitaria trams existents (Reina Elisenda - Sarrià i St Antoni - Paral·lel), extensions programades (Finestrelles - Reina Elisenda) i trams completament nous (Sarrià - St Antoni i Paral·lel - Barceloneta).
Tindria correspondència amb totes les altres línies de metro a excepció de la L7 i la L11, amb el tramvia a Francesc Macià i possiblement a Barceloneta, amb FGC a Sarrià i amb Rodalies Renfe si es construís una estació a la bifurcació dels túnels d'Aragó i Plaça Catalunya, a l'Avinguda Roma, tot i que això no seria estrictament necessari.
Les estacions serien:
Finestrelles - St Joan de Déu: L3
Carretera d'Esplugues
Pedralbes
Reina Elisenda
Sarrià: L9 i FGC
Prat de la Riba: L9
Ganduxer
Francesc Macià: L8 i tramvia
Hospital Clínic: L5
Roma
Urgell: L1
St Antoni: L2
Paral·lel: L3
Drassanes: L3
Barceloneta - Estació de França: L4 i tramvia
- Attachments
-
- y.JPG (81.32 KiB) Viewed 6976 times
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Re: Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona
No si jo no ho deia per tu,es més,a mi no em molesta que es descuadri la pagina.Jo ho deia per altra cosa.
Salutacions
Salutacions