Nou logo FGC línies metropolitanes?
- Trenscat
- N10
Nou logo FGC línies metropolitanes?
Ahir voltant per la Llobregat-Anoia vaig veure a Pallejà un anunci amb les noves tarifes pel 2008 i duia aquest logo... Suposo que només el canvien a nivell paper i imagino que per les línies metropolitanes (L-A i B-V).
- Attachments
-
- El "nou" logo de FGC-Metropolità?
- P071227181.jpg (28.33 KiB) Viewed 7861 times
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- EUKibo
- N9
A l'stand d'FGC al saló de la infància de Fira de Barcelona també hi apareixia aquest logo.
El logo és el mateix, simplement de color blanc li posen fons taronja i el desplacen. Per la qual cosa el logo que hi ha a mapes i estacions no cal canviar-lo perquè és el mateix que aquest nou. Simplement crec que l'utilitzaran per a paperets d'informació, de la mateixa manera que renfe utilitza l'estil seguent:
El logo és el mateix, simplement de color blanc li posen fons taronja i el desplacen. Per la qual cosa el logo que hi ha a mapes i estacions no cal canviar-lo perquè és el mateix que aquest nou. Simplement crec que l'utilitzaran per a paperets d'informació, de la mateixa manera que renfe utilitza l'estil seguent:
- Attachments
-
- renfestyle.JPG (4.73 KiB) Viewed 7790 times
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Nou logo FGC línies metropolitanes?
Aquest logotip taronja també apareix al tríptic de l'ATM amb les tarifes per al 2008.
La tria del taronja ex-Regionals Renfe té intencionalitat?
La tria del taronja ex-Regionals Renfe té intencionalitat?
Jo tambe ho vaig pensar pero ho dubto, i el taronja encara es present a renfe media distancia
- Guigui
- Administrador
Temps per al taronja
En tractar-se del color assignat a la L9, potser tindran prou temps per utilitzar-lo com a color corporatiu fins que toqui el següent canvi d'imatge abans no l'inaugurin...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Temps per al taronja
Pero que te a veure el color de la línia 9 amb el color corporatiu de FGCGuigui wrote:En tractar-se del color assignat a la L9, potser tindran prou temps per utilitzar-lo com a color corporatiu fins que toqui el següent canvi d'imatge abans no l'inaugurin...
Aquest color és semblant al que utilitzen o van utilitzar 2 partits polítics: primer en va ser un, que després es va passar al color blau fosc i després en va ser un altre que va passar del blau cel al tronja aquest.
Fixeu-vos també que el color d'aquests forum també és ataronjat. Per qué sera?
Salut,
Fixeu-vos també que el color d'aquests forum també és ataronjat. Per qué sera?
Salut,
- Guigui
- Administrador
Aclariment
Conyeta marinera per etzibar una indirecta en referència al retard en la construcció de la L9. Queda més clar, així?jordidr wrote:Pero que te a veure el color de la línia 9 amb el color corporatiu de FGCGuigui wrote:En tractar-se del color assignat a la L9, potser tindran prou temps per utilitzar-lo com a color corporatiu fins que toqui el següent canvi d'imatge abans no l'inaugurin...
Aquest logo també apareix ja als bitllets senzills,la veritat és que una mica lleig que queda.
Posiblement es l'ultim logo de FGC tal com l'entenem ara
?jordidr wrote:Posiblement es l'ultim logo de FGC tal com l'entenem ara
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Guigui
- Administrador
FGC reloaded
Suposo que vol dir que, amb el suposadament imminent traspàs de Rodalia a la Generalitat, FGC ja no tornarà a ser el que era.aarongilp wrote:?jordidr wrote:Posiblement es l'ultim logo de FGC tal com l'entenem ara
Passa que, fins que no vegi el traspàs realitzat i en quines condicions la Generalitat podrà prestar el servei, no em posaré a fer volar coloms. Els successius governs de "la Nación" ja m'han escarmentat massa.
Re: FGC reloaded
+1Guigui wrote:Suposo que vol dir que, amb el suposadament imminent traspàs de Rodalia a la Generalitat, FGC ja no tornarà a ser el que era.aarongilp wrote:?jordidr wrote:Posiblement es l'ultim logo de FGC tal com l'entenem ara
Passa que, fins que no vegi el traspàs realitzat i en quines condicions la Generalitat podrà prestar el servei, no em posaré a fer volar coloms. Els successius governs de "la Nación" ja m'han escarmentat massa.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N7
Re: FGC reloaded
Però si l'estructura esta feta una m**** ja pot portar el servei de rodalies renfe, FGC, el rei, la DB, la SBB o AMTRAK, que continuarà sent un servei pèsim...Guigui wrote:Suposo que vol dir que, amb el suposadament imminent traspàs de Rodalia a la Generalitat, FGC ja no tornarà a ser el que era.aarongilp wrote:?jordidr wrote:Posiblement es l'ultim logo de FGC tal com l'entenem ara
- Guigui
- Administrador
Àngelamaria
Entre d'altres coses, em referia, precisament, a això.Altaria_Trianilla wrote:Però si l'estructura esta feta una m**** ja pot portar el servei de rodalies renfe, FGC, el rei, la DB, la SBB o AMTRAK, que continuarà sent un servei pèsim...Guigui wrote:Passa que, fins que no vegi el traspàs realitzat i en quines condicions la Generalitat podrà prestar el servei, no em posaré a fer volar coloms. Els successius governs de "la Nación" ja m'han escarmentat massa.
No estic segur que aquest logo sigui per tota la xarxa ja que he demanat el logo de l'empresa a FGC i m'han enviat el tipic blau
- Guigui
- Administrador
Període de transició
Ja sol passar que les empreses, durant el període de canvi d'imatge corporativa, també es presentin amb l'antiga, especialment si no els hi va massa la vida.jordidr wrote:No estic segur que aquest logo sigui per tota la xarxa ja que he demanat el logo de l'empresa a FGC i m'han enviat el tipic blau