Transport dels 6000 i altres sèries

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Transport dels 6000 i altres sèries

Post by oriolp13 »

Hola companys :!:

Aquests dies, al agafar la C3, m'he estat fent una pregunta sobre el transport dels 6000. Com tots sabeu, aquests eren carregats amb camió a la Alstom a Sta Perpètia de Mogoda fins a Sabadell, on eren encarrilats i transportats amb tren fins a Plaça Catalunya.

La meva pregunta sorgeix perquè si no ho sabeu, hi ha una via que surt de la alstom i s'uneix a mollet amb la via de la línia C3 de la renfe. No entenc perquè els transporten amb camió i tren, que els hi surt molt més car que transportar-los directament amb el tren tota l'estona. I no serà pel trànsit de la línia, perquè a aquestes hores es inexistent. Quin creieu vosaltres que és el motiu?

Editat per l'administració per ampliar el títol
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Perquè els 6000 són de CAF, i vénen de Saragossa. ;)
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Post by oriolp13 »

Osti!
Vaya error més greu! :oops: :oops:
:'( :'( Perdoneume :oops:
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

També podrien vindre de Saragossa Via LLeida-Manresa :x
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
User avatar
pol
N7
N7
Posts: 589
Joined: Saturday 11/08/2007 16:43

Post by pol »

Osti!! valla lapusus hem portava a la web de alstom també veia 6000 i a la de caf també :x :x A la web d'alstom possa:22 coches intermedios Serie-6000 para Metro de Madrid i jo no llegixo ni de Madrid ni intermedios lapusus total :x :P
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

EUKibo wrote:Potser Renfe posa impediments dels seus, o bé el transport per ferrocarril en aquest país de mercaderies és tan car e inefectiu que surt més a compte tranportar aquesta mercaderia "especial" per camió com fan gairebé totes les mercaderies a Espanya.
Si no és té connexió directa amb la xarxa del client, per a les empreses constructores surt més a compte dur-ho en camions, doncs el lloguer d'una locomotora i pagar el solc corresponen a Adif. A més, en aquest transport concret havia d'anar a 15 km/h màxim, i fer 300 km a aquesta velocitat, com que no surt a compte.

Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

victorcasta wrote:Un cas excepcional d'aquest tipus de transports especials, és el que es va fer per transportar l'Euromed accidentat a El Prat de Llobregat fa no gaire, que es va dur fins als tallers de Madrid per via convencional arrossegat per una locomotora i a una velocitat màxima de no gaire.
Visca Renfe i el seu centralisme! Així va de bé a Barcelona! Que no faci tallers arreu d'Espanya no sigui que donguin de treballar a un basc o un català separatista.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

aarongilp wrote:Ja comencem...Es porta als tallers de La Sagra (Toledo) perquè és allà on duen el manteniment de tots els trens UIC i els 101, per la seva semblança amb els 100. I noi, no sé si coneixes poc Barcelona o què però diria que hi ha uns tallers ben macos a Sant Andreu i uns altres a Vilanova.
Espero que amb les ampliacions de les línies TAV hagin fet tallers a Valladolid, Sevilla i Barcelona. (A Barcelona crec que estan reformant Can Tunis)

I "oficialment" a Sant andreu es van estar una moooolt llarga temporada arreglant l'Estrella Costa Brava no? Quina efectivitat!

I les 440 sobretot, però també les 447 i fins i tot els Civia hi ha de cada manteniment tant ben fet...
User avatar
Mr. Baricentro
N6
N6
Posts: 311
Joined: Monday 11/07/2005 16:20
Location: España
Contact:

Post by Mr. Baricentro »

Cuant varen fer els caps motrius dels 100a La Maquinista, els váren portar sobre diploris fins a Madrid. Els remolcs que varen venir desde CAF nose com s'ho cvaren fer, pero m'imagino que epr l'estil.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”