Novetats "La Vallesana"

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Usuaris busos Sarbus a Castellar augmenta fins 925.700 perso

Post by trainman »

Vallès. El nombre d'usuaris del transport públic de Sarbus a Castellar augmenta fins a les 925.700 persones



M.C.. Castellar del Vallès

Unes 925.759 persones van utilitzar l'any passat el transport públic de Castellar, la gran majoria gestionat per l'empresa Sarbus, una xifra que suposa un increment de 27.841 viatgers respecte al 2005. L'augment de passatgers en les línies C1,C3,C4, C6 i l'autobús nocturn N65 coincideix amb el desdoblament i l'increment de freqüències que es va aplicar des del febrer passat a l'antiga línia C1, que unia Castellar amb Sabadell i Terrassa, tot creant la nova C5, que fa exclusivament el trajecte entre les cocapitals vallesanes, mentre que la C1 circula entre Sabadell i Castellar.

La presència d'activitat industrial en un municipi de més de 20.000 habitants on no arriba el tren és un dels motius del moviment de passatgers, especialment amb Sabadell. El major creixement de viatgers de les línies que creuen Castellar, però, s'ha donat a la C6, que uneix la urbanització de Can Font amb el nucli urbà i el polígon industrial del Pla de la Bruguera, amb un increment d'un 34% (el total de passatgers el 2006 ha estat d'11.907). La línia C3, que enllaça Sabadell amb Sant Llorenç Savall passant per Castellar, ha experimentat un creixement d'un 8,19%, i ha assolit els 38.422 usuaris. La C4, que uneix el municipi amb la urbanització d'El Balcó de Sant Llorenç i el nucli agregat de Sant Feliu del Racó, ha estat l'única que ha perdut usuaris respecte al 2005, en concret 1.143 (i ha arribat a un total de 27.908). El servei de la línia nocturna de Sarbus de Castellar a Barcelona, l'N65, ha guanyat en canvi 8.237 usuaris més, una xifra que representa un 22,3% més que l'any 2005. Segons les dades facilitades pel consistori de Castellar, el desdoblament de Sarbus de la línia C1 ha comportat un increment d'un 17% en nombre de viatgers, en concret 144.174. Comptant així el volum d'usuaris que ha tingut la C5 –entre Sabadell i Terrassa–, les dues línies desdoblades han assolit 988.032 passatgers.

Tot i satisfet de les millores, el consistori de Castellar ha demanat a la Generalitat, l'administració competent en transport públic, ampliar l'oferta de la C1 en hores punta i equipar-la amb dues pantalles informatives. Entre altres peticions, ha sol·licitat ampliar el trajecte de la línia que va a El Balcó.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2285279
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

El desdoblament de la línia C1 es tradueix en un increment del nombre de passatgers
La línia que, en percentatges, registra un increment més elevat és la C6, que uneix Can Font amb el Pla de la Bruguera

Un total de 925.759 usuaris han utilitzat durant el 2006 les línies de transport públic de l´empresa Sarbus que circulen per Castellar del Vallès. Aquesta xifra suposa un increment de 27.841 viatgers respecte al 2005, que coincideix també amb un augment dels passatgers en la nova línia C5 entre Terrassa i Sabadell arran del desdoblament de la línia C1 acompanyat de l´augment de freqüència de pas dels autobusos, que s´ha doblat a les dues línies, cada 15 minuts els dies feiners i cada 30 minuts els caps de setmana per la C1 i cada 30 minuts a la C5. L´única línia que ha experimentat un descens ha estat la C4 que uneix Castellar amb El Balcó i Sant Feliu, amb 1.143 usuaris menys i un total de 27.908 viatgers al 2006.

La línia C1 es va convertir a finals de gener de l´any passat en dues línies del servei: la C1 que uneix Castellar amb Sabadell i la C5 que enllaça Terrassa amb Sabadell. El desdoblament de la línia ha suposat un increment del 17,17% dels viatgers, amb 144.174 usuaris més. L´actual C1 va tancar l´any amb 732.926 usuaris i la C5 va registrar 185.644 passatgers. A aquesta xifra s´ha de sumar els 69.462 usuaris que van utilitzar el servei al gener quan encara es tractava d´una sola línia. En total, doncs, la suma de la C1 i la C5 han comportat 988.032 passatgers.

L´augment més important de viatgers ha estat per a la línia C6, que uneix Can Font amb el nucli urbà i el Pla de la Bruguera amb un 34,07% d´increment, que suposa 3.026 usuaris més que l´any anterior i amb un total de 11.907 viatgers. En aquest cas l´increment ha estat a partir del mes de març, data en què es va incorporar la línia al sistema tarifari integrat, facilitant als usuaris utilitzar la mateixa modalitat de targetes que en les altres línies, i poder fer transbordaments sense cost addicional. La línia nocturna N65 que uneix Castellar amb Barcelona ha experimentat un creixement del 22,32% que es tradueix en 8.237 usuaris més arribant als 45.134 passatgers. La línia C3, que enllaça Sabadell amb Sant Llorenç Savall passant per Castellar ha tingut un increment del 8,19% amb 2.909 usuaris més aconseguint 38.422 viatgers.

D´altra banda, la línia de la companyia Sagalés que uneix Castellar amb Sentmenat que va entrar en funcionament al setembre de 2005 va tancar el 2.006 amb 6.255 usuaris, amb una forta demanda els mesos d´octubre i novembre.

El regidor de Transport Públic, César Galván, ha explicat que el fet de desdoblar la línia C1 i millorar la freqüència de pas dels autobusos “ens ha comportat una millor qualitat del servei que s´ha traduït també en un increment del nombre de passatgers”.

Previsions de millora del servei

Amb tot, l´Ajuntament de Castellar vol seguir millorant el servei. Per aquest motiu ha traslladat a la Generalitat de Catalunya, l´administració competent en aquest àmbit, les següents demandes de millora: per a la línia C1, ampliar l´oferta en les hores punta i equipar el servei amb un parell de pantalles informatives a les parades més utilitzades. Per a la línia C4, s´ha sol·licitat ampliar el recorregut al Balcó de Sant Llorenç per donar un millor servei, circulant pel carrer Coma Grossa enlloc de pel carrer de les Jeies com es feia fins ara, ampliar el recorregut en determinades hores a l´Aire-sol C, doblar la freqüència passant d´una hora a 30 minuts, i prestar el servei el mes d´agost.

Finalment, es reiterarà en l´antiga demanda de recuperar la línia entre Caldes i Terrassa, amb els objectius d´augmentar els usuaris potencials de l´actual línia entre Sentmenat i Castellar, de dotar al municipi d´una línia directa amb la co-capital, de millorar el servei a Can Font i Ca n´Avellaneda, i d´augmentar la cobertura horària dels serveis.

Independentment de les gestions amb la Direcció General de Transports Terrestres, l´Ajuntament té previst per als propers quatre anys adquirir un vehicle nou, adaptat, per la línia C6, i que aquest arribi en determinades hores al tanatori per facilitar l´accés a aquest nou equipament.

Galván ha afegit que “esperem que es tinguin en compte aquestes demandes perquè estan justificades i impliquen una millora del servei”.

Data de publicació: 21 | 02 | 2007

http://www.castellarvalles.cat/noticia.php?id=11089
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Aviam, analitzem els aconteixements...
L'Ajuntament, a través d'una nota de "premsa"... wrote:L´única línia que ha experimentat un descens ha estat la C4 que uneix Castellar amb El Balcó i Sant Feliu, amb 1.143 usuaris menys i un total de 27.908 viatgers al 2006
Bé, si bé la frequència no és dolenta, amb el recorregut que té que dona mil voltes no em sorprèn massa això...
L'Ajuntament, a la mateixa nota de premsa wrote:L´augment més important de viatgers ha estat per a la línia C6, que uneix Can Font amb el nucli urbà i el Pla de la Bruguera amb un 34,07% d´increment, que suposa 3.026 usuaris més que l´any anterior i amb un total de 11.907 viatgers. En aquest cas l´increment ha estat a partir del mes de març, data en què es va incorporar la línia al sistema tarifari integrat, facilitant als usuaris utilitzar la mateixa modalitat de targetes que en les altres línies, i poder fer transbordaments sense cost addicional.
Bé, si és cert que això ho ha propiciat, l'únic motiu que ha fet que augmentessin aquests viatgers és per els nanos que van a l'Escola Taller que hi ha al final de la línia, al Polígon Pla de la Bruguera. Abans aquesta institució tenia un acord amb la Vallesana perquè aquests nanos, que anaven a Sabadell, poguessin agafar-la a la parada de la línia de Sabadell del costat de la benzinera del Polígon però en sentit Castellar, a fi de no travessar la carretera (*). Ara, en comptes d'això, agafen el bus C6, que té parada a la mateixa porta de la institució fins a la parada principal de Castellar a la Plaça Calissó, a fi de fer transbord allà amb la línia de Sabadell.
A la mateixa nota de premsa wrote:La línia nocturna N65 que uneix Castellar amb Barcelona ha experimentat un creixement del 22,32% que es tradueix en 8.237 usuaris més arribant als 45.134 passatgers.
No està malament... però tenint en compte que:
*Hi han serveis parcials Castellar-Sabadell
*Que és el mitjà més ràpid entre el centre de Barcelona i el centre de Sabadell

Quanta gent va realment de Castellar a Sabadell? De Sabadell a Barcelona? (el gruix de la demanda) I de Castellar a Barcelona?
Sí, encara a la mateixa nota de premsa! wrote:La línia C3, que enllaça Sabadell amb Sant Llorenç Savall passant per Castellar ha tingut un increment del 8,19% amb 2.909 usuaris més aconseguint 38.422 viatgers.
Això sí em sorprèn. Cal tenir en compte que els laborables és una línia MOLT impuntual (a la tarda és totalment normal que el bus et vingui mitja hora tard, només n'hi ha 1 i passa cada hora i mitja) i que els caps de setmana el servei és limitadíssim no entenc com guanya viatgers, i a sobre un 8%!

Estic segur que si es prenessin les mesures neccesàries per assegurar la seva puntualitat (de moment, comprar un segon minibús i passar de tenir 45 minuts assignats a 1 hora per el recorregut sencer, però crec que fins i tot li faltaria temps) així com ampliar el seu horari, augmentaria força els viatgers, així com asseguraria mantenir els que ja té. Certament, encara no entenc com pot guanyar viatgers!
Sí, encara dono la pera amb aquesta nota de premsa... wrote:D´altra banda, la línia de la companyia Sagalés que uneix Castellar amb Sentmenat que va entrar en funcionament al setembre de 2005 va tancar el 2.006 amb 6.255 usuaris, amb una forta demanda els mesos d´octubre i novembre.
Tenint en compte les frequències i la "curta" vida que té la línia, no m'esperava gaire més cosa... s'ha de tenir en compte que si és útil la línia és per la gent de Sentmenat a l'hora de venir al nostre CAP, no per altra cosa. A la gent de Castellar ens serveix de poc.
Encara a la mateixa nota de premsa... wrote: [en relació a les demandes de l'ajuntament a millorar el servei davant la Generalitat] per a la línia C1, ampliar l´oferta en les hores punta i equipar el servei amb un parell de pantalles informatives a les parades més utilitzades.
Aviam, no crec que la oferta a l'hora punta sigui insuficient. Crec que altres millores són neccesàries, com assegurar la puntualitat mitjançant millores com la prioritat semafòrica (això ja seria parlar amb l'ajuntament de Sabadell) i posar un carril bus tant a la carretera com a dins de Sabadell, especialment al tram Rotonda de Can Puiggener-Pl.Espanya, així com algun tram puntual de la Gran Via. I si es volgués més capacitat, sempre es podrien posar els busos articulats que ara té la línia Sabadell-Barcelona per la nostra línia, molt més adecuats a la nostra línia que no pas a una línia per autopista que neccesita busos més adecuats a aquest tipus de servei.

I respecte a les pantalles d'informació... començant per les parades de Castellar: estaria bé, caldria posar-ne una a la parada de la Pl.Calissó, a Can Carner, a la del Pla de la Bruguera i si de cas també a la de l'Ambulatori. A Sabadell... caldria instal·lar (a part de les que ja té la TUS) al Taulí i a la Pl.Espanya. Ara, caldria convèncer a l'Ajutament de Sabadell perquè faci funcionar a les que ja estan posades a l'Estació d'Autobusos des del maig de l'any passat! (I que mai han funcionat)
Encara la nota de premsa... wrote:Per a la línia C4, s´ha sol·licitat ampliar el recorregut al Balcó de Sant Llorenç per donar un millor servei, circulant pel carrer Coma Grossa enlloc de pel carrer de les Jeies com es feia fins ara, ampliar el recorregut en determinades hores a l´Aire-sol C, doblar la freqüència passant d´una hora a 30 minuts, i prestar el servei el mes d´agost.
1ª) Em sembla bé el canvi de recorregut, donarà millor cobertura
2ª) ¿Ampliar a "determinades hores el recorregut a l'Airesol C"? Quina xapussa!!! Si és una urbanització petita, ja està bé com ara que tenen la parada a l'entrada a peu de carretera...
3ª) També em sembla bé l'augment de frequència, i també que es presti servei també a l'Agost. Ara, que penso que podrien destinar millor els recursos de tenir que comprar un segon microbús... és a dir, tornar com era al 1999: dos línies, C4 i C5 (ara la C5 s'hauria de dir C7) amb un microbús per cada línia. Així es podria fer un servei cada 45 minuts, que n'hi hauria més que prou però evitant mil voltes que allarguen de manera excessiva el temps de recorregut.
La nota de premsa de l'ajuntament... wrote:Finalment, es reiterarà en l´antiga demanda de recuperar la línia entre Caldes i Terrassa, amb els objectius d´augmentar els usuaris potencials de l´actual línia entre Sentmenat i Castellar, de dotar al municipi d´una línia directa amb la co-capital, de millorar el servei a Can Font i Ca n´Avellaneda, i d´augmentar la cobertura horària dels serveis.
No crec que sigui cosa fàcil, més tenint en compte diversos factors:
-Ha costat 4 anys posar busos amb una concessió que ja era "activa" (la concessió és Sabadell-Caldes i ja hi havien busos amb aquest trajecte: tots directes de Sabadell a Sentmenat via C-1415a)
-La concessió del Granollers-Terrassa és de Cingles Bus, mentre que la de Sabadell-Caldes és de FYTSA... sort que les dues empreses pertanyen al grup Sagalés i sempre es podria fer un "apanyo"
-Però és que hi ha una altra concessió, de la Vallesana, Castellar-Terrassa que va per la C-1415a i és una més de les famoses línies "anuals"... així que la cosa aniria per llarg, i sempre que la Generalitat tingui ganes de solucionar-ho i hi ha predisposició entre les 3 empreses!!!
La nota de premsa... tranquils, és l'última nota! wrote:Independentment de les gestions amb la Direcció General de Transports Terrestres, l´Ajuntament té previst per als propers quatre anys adquirir un vehicle nou, adaptat, per la línia C6, i que aquest arribi en determinades hores al tanatori per facilitar l´accés a aquest nou equipament.
Anda, mira com se les monten per estalviar quartos! Com saben que la C4 té concessió de bus interurbà, enviaran el bus que fa ara el servei a la C6 per poder augmentar frequències a la C4... bé, com la C4 ja en té 1, tampoc li posaré masses pegues.

P.D: Perdoneu per l'enorme totxo, però no tots els dies apareixen notícies sobre el TP a Castellar :D
fcuevas27

Novetats "La Vallesana"

Post by fcuevas27 »

Que conste que son rumores, pero segun me han informado conductores de sarbus, estan pendientes de ir a recoger a galicia, la carrocera castrosua, 11 vehiculos nuevos, de los cuales 2 o 3 iran para la vallesana, segun me comentan tambien, parece ser que pondran hasta 2 articulados en la linea de castellar, claro esta cuando acaben las obras de la plaza mayor... insisto son solo "rumores", pero ahi queda dicho... :x :roll:
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Si jo hagués de posar tots els rumors que m'arriben de nous cotxes a TEISA, tindriem un fil de 10 pàgines com a mínim...és una empresa on sempre[/i] hi ha rumors de nous cotxes...al final no te'ls creus fins que els veus rodant...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Esta tarde he visto 2 Volvo Castrosua Magnus II (son Volvo B7R) en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola. La matrícula de uno de ellos es 7635 FYK
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Caram, quina solvència...Ja m'agradaria que tots els cops que sento això de cotxes nous a TEISA fos veritat...ara a TMG estic sentint molt a parlar de 2 Scania nous, però no en sé res del cert (hi ha qui diu que son Castrosua, però a saber...).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Más novedades en Sarbus

Esta tarde he podido ver en las cocheras de Sarbus de Cerdanyola 3 Mercedes New Citaro estándar de 12 metros y 3 puertas todavía sin numerar ni matricular, supongo que serán para la B1/B2
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

I a la A4 què? No pensen canviar els cutre-Agora? El 610 està que fa pena, aviam si els tiren ja al desguàs i en compren de millors...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

aarongilp wrote:I a la A4 què? No pensen canviar els cutre-Agora? El 610 està que fa pena, aviam si els tiren ja al desguàs i en compren de millors...
És molt més urgent retirar els Scania K43 (amb pràcticament 20 anys a les seves espatlles) i els Volvo amb vora 16-17 anys. Igualment, abans de canviar els Agora de la A4 s'haurien de canviar els Renault que serveixen les línies B1 i B2, amb ja uns 12-13 anyets (poden tirar una micona més, fins als 15-16, però no més ja que també estan mig fets pols).
Marcel Estadella
N6
N6
Posts: 311
Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
Location: Sabadell
Contact:

Post by Marcel Estadella »

Vist el que ha arrivat , la meva quiniela es que els dos Volvos aniran cap a La Vallesana i els tres Citaros al corredor Sabadell-Cerdanyola-Ripollet .

I "fuentes generalmente bien informadas" asseguren que encara ha d'arrivar més material .

Salutacions

Marcel
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

UT596001 wrote:És molt més urgent retirar els Scania K43 (amb pràcticament 20 anys a les seves espatlles) i els Volvo amb vora 16-17 anys. Igualment, abans de canviar els Agora de la A4 s'haurien de canviar els Renault que serveixen les línies B1 i B2, amb ja uns 12-13 anyets (poden tirar una micona més, fins als 15-16, però no més ja que també estan mig fets pols).
A TEISA també tenim un parell de K93 (no K43), un amb 21 anys i l'altre amb 20 anys, i sincerament, em sembla que van millor aquests dos K93 de TEISA que els cutre-Agora. No ho sé, però tot i que hi hagi cotxes més vells, em sembla a mi que els van parir malament. Això és com els DAF ex-Madrid que hi ha a TMG, són més joves que alguns cotxes però dels 4 dos ja estan retirats i als altres dos els hi queda menys d'un any. I hi ha un cotxe, d'octubre del 89 que fa poc se li va fer motor i ara tira que se les pela.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Marcel Estadella
N6
N6
Posts: 311
Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
Location: Sabadell
Contact:

Post by Marcel Estadella »

Els primers Scania de Sarbus son K92 (fins al 807) , la resta K93 . segons em van comentar fa molts anys , consumíen menys els antics que els nous .

Salutacions

Marcel
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

No t'extranyi. De fet, he dit dos K93 però un no sabem exactament si és K93 o K92 (és de març del 87), i va força millor que els seus companys, tant a nivell de consums com de fiabilitat en general, pel que sé.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Marcel Estadella
N6
N6
Posts: 311
Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
Location: Sabadell
Contact:

Post by Marcel Estadella »

Bon dia

Fins al 807 son K92 . Fa anys portàbven plaques identificatives del model a fora , pero les reparacions no perdonen..... :-(

I pel que fa al tema de consum , el comentari me l'havía fet l'antic cap de trànsit de Sarbus . De totes maneres , els motors de Scania son reputats per dues coses : el seu baix consum i el cares que son les seves reparacions .

I al fil d'això , dir-vos que aquests vehicles equipàven originariament caixes de canvi Scania , que a partir d'un cert moment fallaven més que una escopeta de canya . Al final , quan van acabar amb el sistema de manteniment per Km de Scania , els van passar tots a caixes ZF , més fiables .

Salutacions

Marcel
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Marcel, los inminentes no sé si serán otros 3 Volvo Castrosua Magnus II (para completar los huecos del 2924 al 2926) y un Citaro articulado para compensar la baja del 2151

Entonces el listado de nuevas incorporaciones sería:

6 Volvo B7R Castrosua Magnus II (5 para Sarbus y 1 para Casas)
3 Mercedes Citaro II estándar
1 Mercedes Citaro II articulado (compensa la baja del 2151)

Y si hay nuevas incorporaciones, deberá haber bajas ¿cuales son esas bajas?

P.D. Y para primavera, los rumores que he oído es que llegan otros 9 Volvo Castrosua Magnus II


Marcel Estadella wrote:Vist el que ha arrivat , la meva quiniela es que els dos Volvos aniran cap a La Vallesana i els tres Citaros al corredor Sabadell-Cerdanyola-Ripollet .

I "fuentes generalmente bien informadas" asseguren que encara ha d'arrivar més material .

Salutacions

Marcel
Marcel Estadella
N6
N6
Posts: 311
Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
Location: Sabadell
Contact:

Post by Marcel Estadella »

Buenas noches

Me refería al Citaro articulado .

Por lógica , las bajas deberían incluir el 0305 nº 143 , los Scania K92 y K93 y quizá algunos Volvos . Y supongo que el Daf multicolor ex-Lleida .

Saludos

Marcel
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

Pues si dan de baja los Scania K92/93 a ver cuál es el escogido por Sarbus para ser preservado

Y sobre las bajas, también se podrían añadir a las posibles bajas los 3 Mercedes O405 ex-TMB que siguen en servicio
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: NOVETATS "LA VALLESANA"

Post by trainman »

Esta mañana me han informado que el 2928, uno de los nuevos Volvo B7R Castrosua Magnus II de Sarbus, está ya prestando servicio, concretamente en la línea A3/A4. La matrícula del 2928 es 7651 FYK

Además, los tres Citaro estándar han sido numerados del 2154 al 2156. Ya tienen colocadas las pegatinas de Sarbus, de Transports Públics de Catalunya y de la ATM, pero aún no han sido matriculados

Y para acabar, el 2071 (ex-49 Prisei) ha sido rematriculado como 4600 FYD, su matrícula original era M-4186-YS
User avatar
ABB_Traccion
N7
N7
Posts: 322
Joined: Sunday 07/01/2007 2:49

Re: NOVETATS "LA VALLESANA"

Post by ABB_Traccion »

el 2071 (ex-49 Prisei) qué bus es?
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”