EUKibo wrote:Molt bé doncs, llavors que arribi abans a Barcelona un que visqui a igualada que un que visqui a Badalona. Un de Santa Coloma que es mengi Baró de Viver mentre un d'Igualada va directe, oi tan! Fem una infrastructura de les més cares per a Igualada city de desenes de quilòmetres, però un túnel seguint la ronda de dalt o per la Diagonal no es pot fer no? Favoreixen a una minoria molt petita, mentre que gastant-se molts menys diners podern afavorir a moltísima més gent.
Em fa fàstic el teu irracional centralisme. Primera, a Igualada també paguen impostos, segona, la A-2 està al punt del col·lapse, sobretot d'Esparraguera en avall (al mapa veuries una estació per Esparraguera). Tercera, actualment amb busos cada 30 minuts en hora punta i articulats els busos van plens fins a la bandera, i quarta, és inadmissible que des de la capital de l'Anoia fins a Barcelona (no al centre, a la Plaça Espanya!) el tren trigui
1 hora 30 minuts per a un trajecte que en prou feines arriba als 60 km. Per cert, que Igualada ciutat ja té més de 60.000 habitants, i aquesta variant també afavoriria la gent de la Conca d'Òdena, Cervera, Tàrrega, Mollerussa... així que de minoria res. O ara resulta que segons tu no hi ha vida fora de Barcelona.
Els colapses de la C1 de Rodalies, la N-II, la B20 i la C-31 sobretot al seu pas per Badalona i Santa Coloma de Gramenet precisament és molt més monumental que aquestes retencions que parles a la C-60.
Repeteixo, tindreu molt (massa al meu parer) de metro, i a sobre teniu la C1: trens cada pocs minuts, tots nous (aviam si deixeu córrer els Civia per les altres línies, no he vist gent més egoista que vosaltres), puntuals... i no tan sols això, moltes i moltes línies d'autobús. En canvi, de Mataró a Granollers només hi ha un autobús
cada hora que va ple fins a la bandera, sobre una autopista mega-col·lapsada. Crec jo que ja va sent hora d'invertir fora de Barcelona, no? Sí, demanda n'hi ha, i molta.
I sobre la infrastructura de metro que comentes, la que està plantejada al PDI a Badalona són mínims, amb els que em conformaria, tot i que altres ciutats surten millor parades. Però el que no accepto és aquesta proposta de Rodalies on es fan estacions i línies a dojo a pobles petits i 1/3 de la població de Catalunya que viu en una comarca con a cada metre quadrat viu més població que en aquest pobles veu paralitzat o reduit el seu servei.
Mínims? Més metro allà no us poden fer! És clar que amb lo egoistes i egocèntrics que sou a Barcelona, encara que us fessin 200 línies de metro demanaríeu més i més... per cert, la xarxa de rodalies és per als que vivim fora de Barcelona, vosaltres ja teniu el metro que paguem i subvencionem tots els catalans i catalanes, encara que només tinguem una autobús xatarra que ens doni servei (de 2ª mà de Barcelona, "of course"). Sincrament, el que us mereixeu és que no us arribi mai el metro, más claro agua.
Com a mínim exigeixo una C1 sencera que és el que hi ha ara! Amb estacions a Artigues|Sant Adrià Centre i a Badalona Centre.
Ja hi ha el metro. No cal que el tren pari allà. I menys si amb això es deixa sense servei tot Sant Adrià sud (on no hi ha metro, almenys tenen el tramvia).
Després, si tots els poblets de Catalunya tenen dues línies de Rodalies exigeixo també que una de les línies que moren a la sobreofertada Estació de França les desvïn fins a Mataró.
I finalment, si ens podem permetre tants quilòmetres de túnel per a connectar Igualada amb alta velocitat, crec que seria just fer un tram de només 5 Km Badalona-Santa Coloma-Barcelona on realment centenars de milers de persones avui dia sense cotxe triguen molt de temps per a fer trajectes d'escassos quilòmetres.
Aquest tram de 5 km es diu metro (que hauríeu de pagar vosaltres en exclusiva, no nosaltres). Els trens, per als catalans, no per als barcelonins. Sigueu menys egoistes i deixeu que es descolapsi la resta de Catalunya. A tu et feia aguantar cada dia la B-124 perquè sàpuigues el pa que s'hi dona.