Nova estació Magdalena Alvarez

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
jordidr
N7
N7

Nova estació Magdalena Alvarez

Post by jordidr »

Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
Attachments
Mega estacio de l'AVE al plato de TV3: Magdalena Alvarez
Mega estacio de l'AVE al plato de TV3: Magdalena Alvarez
Estacio Magdalena Alvarez.JPG (58.19 KiB) Viewed 2804 times
Watermark
N7
N7

Re: Nova estació Magdalena Alvarez

Post by Watermark »

jordidr wrote:Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
Je! De l'estil de...

- María Zambrano
- Intermodal Abando Indalecio Prieto

Juro i perjuro que actualment aquests són els noms oficials a tots els efectes (senyalètica inclosa) de les antigues estacions anomenades Málaga i Bilbao-Abando.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Massa estació per la Magdalena...
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

home nomes té via única... te menys utilitat que l'estacio de frança ^^
Guigui
Administrador

Maleni Station

Post by Guigui »

No serà una estació composta per via i esvoranc? :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
JaMiRo!
N10
N10

Maleni-Bifurcació

Post by JaMiRo! »

L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

:|
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

A l'estacio no hi havia l'eborranc pero si pel trajecte
UT596001
N10
N10

Re: Maleni-Bifurcació

Post by UT596001 »

JaMiRo! wrote:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
JaMiRo!
N10
N10

Fotudes

Post by JaMiRo! »

UT596001 wrote:Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
Doncs Robert, més fotudes que Montcada-Bifurcació hi ha unes quantes estacions però Martorell-Vila, vols dir? Mira que hi baixo de vegades ara que sóc veí de la zona...Ho dius pel club de l'amor que hi ha al davant? :) L'estació està en unes condicions acceptables. ;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

UT596001 wrote:
JaMiRo! wrote:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
Home, Martorell-Vila justament ara de decadent no en té res, s'ha reformat de dalt a baix i està tot molt polidet i ben posat... una altra cosa són els entorns, tot i que a part del club la resta tampoc està tan malament... ponts de les autopistes a part :roll:
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Montcada Bifurcació decadent ? :roll:

Riells i Viabrea Breda, Gualba, Vilamalla, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Sant Andreu Arenal, Els Monjos, Sant Jordi Desvalls...
I per no parlar que clar, tenir personal de circulació i megafonia a l'estació és decadent.
I tu coneixes el ferrocarril convencional ?
JaMiRo!
N10
N10

A sobre m'hauré de justificar...

Post by JaMiRo! »

A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.

:?

Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...

:roll:

Ara resultarà que caldrà justificar tot el que un escriu aquí, homeeee...
Pere
N9
N9

Re: A sobre m'hauré de justificar...

Post by Pere »

JaMiRo! wrote:A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.

:?

Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...

:roll:

Ara resultarà que caldrà justificar tot el que un escriu aquí, homeeee...
Ara que m'ho torno a mirar potsé una mica sí que em vaig passar escribint la pregunteta, disculpes, però que Montcada Bifurcació no és precisament l'estació més decadent de Rodalies.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”