I és clar que en tenen! Si no, com sabríem si un Catalunya Exprés va cap a Figueres o cap a Barcelona?252-071 wrote:Ara m'assabento que el catalunya exprés tenen sentits de serveijordidr wrote:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)
Diferencia entre Regional, regional expres i Delta
Re: Diferencia entre Regional, regional expres i Delta
Jo crec que hauria de ser l'unitat que presta servei perque a catalunya exprés no se li pot donar la volta(bé,si,i es llegiria al reves ).I ho podem saber pels teleindicadors de les unitats(quan funcionen clar)i per la megafonia.entfe001 wrote:I és clar que en tenen! Si no, com sabríem si un Catalunya Exprés va cap a Figueres o cap a Barcelona?252-071 wrote:Ara m'assabento que el catalunya exprés tenen sentits de serveijordidr wrote:Nomes podria fer-se si es canvies el sentit del servei catalunya expres (suposo)
Salutacions
Megafonia? Quines modernors!
Cosa que em fa pensar quines estacions de la província de Girona disposen de megafonia. Que ara recordi: Girona, Figueres, Portbou, Maçanet - Massanes, Ripoll, Ribes de Freser i Puigcerdà. No sé del cert si l'estació de Blanes es troba a una província o a l'altra.
D'acord, ho sento.
Cosa que em fa pensar quines estacions de la província de Girona disposen de megafonia. Que ara recordi: Girona, Figueres, Portbou, Maçanet - Massanes, Ripoll, Ribes de Freser i Puigcerdà. No sé del cert si l'estació de Blanes es troba a una província o a l'altra.
D'acord, ho sento.
Bé,jo ho deia en quan a les estacions importants o que disposin d'aquesta prestació perque la majoria no en tenen de megafonia.entfe001 wrote:Megafonia? Quines modernors!
D'acord, ho sento.
Blanes pertanyeix a la provincia de Girona
Ara si,
Salutacions
Blanes població sí. El que no tinc clar és l'estació.252-071 wrote:Blanes pertanyeix a la provincia de Girona
- Guigui
- Administrador
Blanes estació
Depèn del costat de la Tordera on es trobi. Fa tant temps que no hi passo que ja no me'n recordo.entfe001 wrote:Blanes població sí. El que no tinc clar és l'estació.252-071 wrote:Blanes pertanyeix a la provincia de Girona
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Guigui
- Administrador
Confirmat
Confirmat: l'estació de Blanes es troba al marge esquerre de la Tordera. Per tant, és a la comarca de la Selva i a la provincia de Gerona.Guigui wrote:Depèn del costat de la Tordera on es trobi. Fa tant temps que no hi passo que ja no me'n recordo.entfe001 wrote:Blanes població sí. El que no tinc clar és l'estació.252-071 wrote:Blanes pertanyeix a la provincia de Girona
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.