Transport alternatiu: auto-stop
Transport alternatiu: auto-stop
Qui no recorda a les pel·lícules i a la realitat, aquesta mena de transport alternatiu, ecològic, compartit, i per què no dir-ho, de vegades, perillós? Creieu que s'hauria de tornar a popularitzar, o que ja ha quedat desterrat per sempre, i poques mostres es troben a l'actualitat? Heu viatjat algún cop així? Expliqueu la vostra.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Auto-stop
L'únic cop que vaig fer auto-stop va ser a Irlanda del Nord, ja fa alguns anys (concretament, estiu 1996). Vaig voler anar a un alberg que es trobava en mig del no-res i, després de baixar de l'autobús, vaig veure que estava tancat. Per refer el camí cap al següent poble, vaig fer auto-stop, ja que l'alternativa era caminar uns 10 km amb la motxilla a coll. Finalment, em va agafar una parella que no parava de donar-me conversa; amb prou feines els entenia, i això que considero que domino força l'anglès.
Personalment, considero l'auto-stop una activitat que comporta força riscs i només la recomanaria en determinats llocs (zones rurals, països seguríssims com Islàndia o Nova Zelanda).
Personalment, considero l'auto-stop una activitat que comporta força riscs i només la recomanaria en determinats llocs (zones rurals, països seguríssims com Islàndia o Nova Zelanda).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Ostres! Jo només n'he fet una vegada.
L'estiu entre 4t ESO i 1r de Batx. uns quants amics vam decidir anar una setmana de camping a Begur. Ho vam planificar tant bé que despés de 5h en un cotxe de línia de la Sarfa, aquest ens va deixar al poble de Begur però el càmping era al costat de la cala, un parell de km o menys carretereta avall. Ens vam posar a baixar per la carretera amb motxilles, tendes de campanya i neveres portàtils fins que al cap d'uns metres vam veure que "moririamos en el intento" així que vam posar-nos a fer auto-stop. Per sort, uns minuts després un bon home que anava amb una cotxe de dos seients va accedir a baixar-nos. El pobre home va acabar fent un parell de viatges.
Des de llavors, ja no he tornat a fer mai més auto-stop.
L'estiu entre 4t ESO i 1r de Batx. uns quants amics vam decidir anar una setmana de camping a Begur. Ho vam planificar tant bé que despés de 5h en un cotxe de línia de la Sarfa, aquest ens va deixar al poble de Begur però el càmping era al costat de la cala, un parell de km o menys carretereta avall. Ens vam posar a baixar per la carretera amb motxilles, tendes de campanya i neveres portàtils fins que al cap d'uns metres vam veure que "moririamos en el intento" així que vam posar-nos a fer auto-stop. Per sort, uns minuts després un bon home que anava amb una cotxe de dos seients va accedir a baixar-nos. El pobre home va acabar fent un parell de viatges.
Des de llavors, ja no he tornat a fer mai més auto-stop.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Compartir cotxe mitjançant anunci al taulell
Una altra modalitat semblant que he practicat és la de compartir cotxe anunciant plaça al taulell d'anuncis d'un alberg juvenil. En aquest cas, qui hi posava el cotxe era jo.
Va ser durant el meu viatge de noces a Nova Zelanda. Érem a l'alberg de Mount Cook i anàvem a Christchurch, i la meva dona i jo vam pensar que podríem dur-hi algú que volgués. Així que vam posar l'anunci i al cap de poc se'ns va presentar un senyor que ja devia superar la seixantena. Era un anglès que s'havia quedat vidu i anava de turisme de motxilla pel món. En fi, que vam petar la xerrada durant unes quantes hores.
Com he dit abans, són coses que només faria en països com aquell.
Va ser durant el meu viatge de noces a Nova Zelanda. Érem a l'alberg de Mount Cook i anàvem a Christchurch, i la meva dona i jo vam pensar que podríem dur-hi algú que volgués. Així que vam posar l'anunci i al cap de poc se'ns va presentar un senyor que ja devia superar la seixantena. Era un anglès que s'havia quedat vidu i anava de turisme de motxilla pel món. En fi, que vam petar la xerrada durant unes quantes hores.
Com he dit abans, són coses que només faria en països com aquell.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Perillòs
Jo no ho faria ni jarto vino. Com el Guigui, ho considero perillòs sigui el racó del món que sigui.
PD: per cert, tampoc recolliria ningú...
PD: per cert, tampoc recolliria ningú...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No ben bé
A falta del teu torrapebrots predilecte, n'ocupo el lloc en qualitat de becari : No he dit que sigui perillós a tot arreu, sinó que només ho recomanaria en indrets molt determinats i notòriament segurs.JaMiRo! wrote:Com el Guigui, ho considero perillòs sigui el racó del món que sigui.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Em cridàveu? En aquest cas, cosa molt rara i que espero que no es torni a repetir (:D) estic d'acord amb l'Oscar. Jo diria que algún cop n'he fet, però veient la classe de gent que ronda per aquest món, espero no haver-ne de fer. Potser fora d'aquest país la gent és més "dessitjable" però no ho sé, no em veuria en cor, ni de ser auto-stopista ni de portar-ne a algun.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Des de que visc a Vilada (jul. 2004) haure fet autostop unes 200 o 300 vegades. La majoria dels habitants de Vilada, Borreda, Alpens, i demes pobles de la zona n'han fet algun cop, i molts diariament per anar a treballar, estudiar, treure's el carnet de conduir, etc. i el mes habitual es que la gent pari, sobretot de dia. De nit ja es una altra cosa, pero molts cops que vaig de Vilada a BCN surto de casa a les 5 i amb una mica de sort puc agafar el que surt de Berga a les 5:45, i si no el de les 6:30 segur que l'agafo. A no ser que sigui diumenge o festiu, llavors surto a les 5 de casa i com que no passa ningu quasi segur que em toca anar caminant fins a Berga (10 vegades de 11 que ho he fet, fins ara) i llavors puc agafar el de les 7:44.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Papers canviats
L'aarongilp coincidint amb la meva opinió i el Guigui fent de torracollons...
Ver para creer.
Ver para creer.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Nano, com diu la dita, "l'excepció confirma la regla".
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Re: Transport alternatiu: auto-stop
http://mobilitat.ajuntament.barcelona.c ... les-planes
Neix el projecte BarriStop per facilitar els desplaçaments en cotxe de veïns i veïnes de Les Planes
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
Gràcies a BarriStop es fa possible l’ús compartit dels cotxes ja que estableix una normativa a seguir, tant per part dels vianants com dels conductors dels vehicles, que regula el pacte entre d’ambdues parts i facilita l’acord i la satisfacció mútua.
El projecte preveu el registre previ, tant dels veïns i veïnes que desitgin participar en el projecte BarriStop, com dels corresponents vehicles. Així, es tracta d’aconseguir l’aprofitament del desplaçament d’un cotxe, registrat prèviament, per portar un veí o veïna, també registrat al projecte, des del lloc de trobada fins a una determinada destinació que es consensuï.
La normativa bàsica establerta és garantia del bon funcionament del projecte i serveix de marc regulador del pacte entre totes dues parts.
Aquesta normativa inclou els següents punts:
Només poden participar majors d’edat o menors acompanyats (en aquest cas el cotxe hauria de tenir les subjeccions de seguretat reglamentaries). En el cas de menors entre 16 i 18 podran fer-ne ús, amb autorització paterna o materna.
Els participants al projecte han de ser veïns i veïnes del barri o han de tenir alguna relació de pertinença al barri per motius professionals o de qualsevol altre tipus.
Cada part, el vehicle i el vianant, disposa d’un distintiu numerat (comprovant de què la persona està registrada al projecte BarriStop), per tal de fomentar la confiança.
Els participants es fan responsables de les pròpies decisions en el transcurs de la posada en marxa del projecte.
Es crearà una base de dades amb les dades personals dels participants, i de matrícula de cotxe i telèfon i e-mail per contacte. L’esmentada base de dades es podrà consulta al Centre Cívic l’Elèctric i al Casal de barri Can Rectoret.
Aquesta normativa té les aplicacions corresponents tant per al vianant com per al que fa referència al vianant.
Normativa per al vianant
Rep un braçalet numerat al moment de donar-se d’alta als punts destinats a aquest efecte (CC l’Elèctric i Casal de Barri del Rectoret). Es posarà el mocador quan vulgui o necessiti que el recullin.
El fet de posar-se el mocador indica a qualsevol automobilista del programa que es creui que demana ser portat en aquella direcció.
Normativa per a l’automobilista
El cotxe ha de tenir tota la documentació administrativa necessària per poder circular, vigent i evidentment disposar de la corresponent assegurança del cotxe.
Rep un distintiu al moment de donar-se d’alta en qualsevol dels mateixos centres.
El fet de portar el distintiu no significa l’obligació de parar sempre. L’automobilista mostrarà el distintiu quan vulgui o pugui recollir a un vianant.
El destí es consensuarà de mutu acord, dins el territori de Les Planes Barcelona.
Davant de qualsevol incidència cal posar-se en contacte amb el Centre Cívic on heu fet la inscripció.
Hi haurà una Comissió de Seguiment del Projecte per anar avaluant el funcionament del mateix i anar resolent les incidències que es puguin produir. La Comissió estarà formada per un representant de cadascuna de les quatre associacions de veïns (Rectoret, El Sanatori, Mas Guimbau – Can Castellví i Mas Sauró) i de dos professionals, ja que el projecte neix en el marc d’una taula de treball comunitari on entitats del barri i diversos serveis (socials, salut, cultura, etc.) fa temps que hi treballen i proposen accions col·laboratives per tal de transformar i millorar el barri de Les Planes de Barcelona.
Neix el projecte BarriStop per facilitar els desplaçaments en cotxe de veïns i veïnes de Les Planes
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
Gràcies a BarriStop es fa possible l’ús compartit dels cotxes ja que estableix una normativa a seguir, tant per part dels vianants com dels conductors dels vehicles, que regula el pacte entre d’ambdues parts i facilita l’acord i la satisfacció mútua.
El projecte preveu el registre previ, tant dels veïns i veïnes que desitgin participar en el projecte BarriStop, com dels corresponents vehicles. Així, es tracta d’aconseguir l’aprofitament del desplaçament d’un cotxe, registrat prèviament, per portar un veí o veïna, també registrat al projecte, des del lloc de trobada fins a una determinada destinació que es consensuï.
La normativa bàsica establerta és garantia del bon funcionament del projecte i serveix de marc regulador del pacte entre totes dues parts.
Aquesta normativa inclou els següents punts:
Només poden participar majors d’edat o menors acompanyats (en aquest cas el cotxe hauria de tenir les subjeccions de seguretat reglamentaries). En el cas de menors entre 16 i 18 podran fer-ne ús, amb autorització paterna o materna.
Els participants al projecte han de ser veïns i veïnes del barri o han de tenir alguna relació de pertinença al barri per motius professionals o de qualsevol altre tipus.
Cada part, el vehicle i el vianant, disposa d’un distintiu numerat (comprovant de què la persona està registrada al projecte BarriStop), per tal de fomentar la confiança.
Els participants es fan responsables de les pròpies decisions en el transcurs de la posada en marxa del projecte.
Es crearà una base de dades amb les dades personals dels participants, i de matrícula de cotxe i telèfon i e-mail per contacte. L’esmentada base de dades es podrà consulta al Centre Cívic l’Elèctric i al Casal de barri Can Rectoret.
Aquesta normativa té les aplicacions corresponents tant per al vianant com per al que fa referència al vianant.
Normativa per al vianant
Rep un braçalet numerat al moment de donar-se d’alta als punts destinats a aquest efecte (CC l’Elèctric i Casal de Barri del Rectoret). Es posarà el mocador quan vulgui o necessiti que el recullin.
El fet de posar-se el mocador indica a qualsevol automobilista del programa que es creui que demana ser portat en aquella direcció.
Normativa per a l’automobilista
El cotxe ha de tenir tota la documentació administrativa necessària per poder circular, vigent i evidentment disposar de la corresponent assegurança del cotxe.
Rep un distintiu al moment de donar-se d’alta en qualsevol dels mateixos centres.
El fet de portar el distintiu no significa l’obligació de parar sempre. L’automobilista mostrarà el distintiu quan vulgui o pugui recollir a un vianant.
El destí es consensuarà de mutu acord, dins el territori de Les Planes Barcelona.
Davant de qualsevol incidència cal posar-se en contacte amb el Centre Cívic on heu fet la inscripció.
Hi haurà una Comissió de Seguiment del Projecte per anar avaluant el funcionament del mateix i anar resolent les incidències que es puguin produir. La Comissió estarà formada per un representant de cadascuna de les quatre associacions de veïns (Rectoret, El Sanatori, Mas Guimbau – Can Castellví i Mas Sauró) i de dos professionals, ja que el projecte neix en el marc d’una taula de treball comunitari on entitats del barri i diversos serveis (socials, salut, cultura, etc.) fa temps que hi treballen i proposen accions col·laboratives per tal de transformar i millorar el barri de Les Planes de Barcelona.
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Off topic: no m'ho puc creure, he posat el missatge exactament 9 anys després del darrer!!!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Auto-stop i auto-estopa
Altre off-topic: Si l'Ajuntament ens pren per tan imbècils que no sabem que un masculí col·lectiu comprèn per definició les femelles, que ho faci ben fet i fins a l'última conseqüència. Així doncs:
http://mobilitat.ajuntament.barcelona.c ... les-planes
Neix el projecte BarriStop per facilitar els desplaçaments en cotxe de veïns i de veïnes de Les Planes
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i de les veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i de les veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
Gràcies a BarriStop es fa possible l’ús compartit dels cotxes ja que estableix una normativa a seguir, tant per part dels i de les vianants com dels conductors i de les conductores dels vehicles, que regula el pacte entre d’ambdues parts i facilita l’acord i la satisfacció mútua.
El projecte preveu el registre previ, tant dels veïns i de les veïnes que desitgin participar en el projecte BarriStop, com dels corresponents vehicles. Així, es tracta d’aconseguir l’aprofitament del desplaçament d’un cotxe, registrat prèviament, per portar un veí o una veïna, també registrat o registrada al projecte, des del lloc de trobada fins a una determinada destinació que es consensuï.
La normativa bàsica establerta és garantia del bon funcionament del projecte i serveix de marc regulador del pacte entre totes dues parts.
Aquesta normativa inclou els següents punts:
Només poden participar majors d’edat o menors acompanyats o acompanyades (en aquest cas el cotxe hauria de tenir les subjeccions de seguretat reglamentaries). En el cas de menors entre 16 i 18 podran fer-ne ús, amb autorització paterna o materna.
Els i les participants al projecte han de ser veïns i veïnes del barri o han de tenir alguna relació de pertinença al barri per motius professionals o de qualsevol altre tipus.
Cada part, el vehicle i el o la vianant, disposa d’un distintiu numerat (comprovant de què la persona està registrada al projecte BarriStop), per tal de fomentar la confiança.
Els i les participants es fan responsables de les pròpies decisions en el transcurs de la posada en marxa del projecte.
Es crearà una base de dades amb les dades personals dels i de les participants, i de matrícula de cotxe i telèfon i e-mail per contacte. L’esmentada base de dades es podrà consulta al Centre Cívic l’Elèctric i al Casal de barri Can Rectoret.
Aquesta normativa té les aplicacions corresponents tant per al o per a la vianant com per al que fa referència al o a la vianant.
Normativa per al o per a la vianant
Rep un braçalet numerat al moment de donar-se d’alta als punts destinats a aquest efecte (CC l’Elèctric i Casal de Barri del Rectoret). Es posarà el mocador quan vulgui o necessiti que el recullin.
El fet de posar-se el mocador indica a qualsevol automobilista del programa que es creui que demana ser portat en aquella direcció.
Normativa per a l’automobilista
El cotxe ha de tenir tota la documentació administrativa necessària per poder circular, vigent i evidentment disposar de la corresponent assegurança del cotxe.
Rep un distintiu al moment de donar-se d’alta en qualsevol dels mateixos centres.
El fet de portar el distintiu no significa l’obligació de parar sempre. L’automobilista mostrarà el distintiu quan vulgui o pugui recollir a un o una vianant.
El destí es consensuarà de mutu acord, dins el territori de Les Planes Barcelona.
Davant de qualsevol incidència cal posar-se en contacte amb el Centre Cívic on heu fet la inscripció.
Hi haurà una Comissió de Seguiment del Projecte per anar avaluant el funcionament del mateix i anar resolent les incidències que es puguin produir. La Comissió estarà formada per un o una representant de cadascuna de les quatre associacions de veïns i de veïnes (Rectoret, El Sanatori, Mas Guimbau – Can Castellví i Mas Sauró) i de dos o de dues professionals, ja que el projecte neix en el marc d’una taula de treball comunitari on entitats del barri i diversos serveis (socials, salut, cultura, etc.) fa temps que hi treballen i proposen accions col·laboratives per tal de transformar i millorar el barri de Les Planes de Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Auto stop sí, però freqüència de bus útil millor no parlar-ne....
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Auto-stop i auto-estopa
És l'extrem al que han arribat les reivindicacions de certs col·lectius feministes...Guigui wrote:Altre off-topic: Si l'Ajuntament ens pren per tan imbècils que no sabem que un masculí col·lectiu comprèn per definició les femelles, que ho faci ben fet i fins a l'última conseqüència. Així doncs:
http://mobilitat.ajuntament.barcelona.c ... les-planes
Neix el projecte BarriStop per facilitar els desplaçaments en cotxe de veïns i de veïnes de Les Planes
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i de les veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
El projecte BarriStop és una iniciativa veïnal que pretén millorar la mobilitat dels veïns i de les veïnes de les Planes que fan habitualment els desplaçaments a peu, a l’hora que rendibilitzar l´ús dels vehicles privats del barri.
Gràcies a BarriStop es fa possible l’ús compartit dels cotxes ja que estableix una normativa a seguir, tant per part dels i de les vianants com dels conductors i de les conductores dels vehicles, que regula el pacte entre d’ambdues parts i facilita l’acord i la satisfacció mútua.
El projecte preveu el registre previ, tant dels veïns i de les veïnes que desitgin participar en el projecte BarriStop, com dels corresponents vehicles. Així, es tracta d’aconseguir l’aprofitament del desplaçament d’un cotxe, registrat prèviament, per portar un veí o una veïna, també registrat o registrada al projecte, des del lloc de trobada fins a una determinada destinació que es consensuï.
La normativa bàsica establerta és garantia del bon funcionament del projecte i serveix de marc regulador del pacte entre totes dues parts.
Aquesta normativa inclou els següents punts:
Només poden participar majors d’edat o menors acompanyats o acompanyades (en aquest cas el cotxe hauria de tenir les subjeccions de seguretat reglamentaries). En el cas de menors entre 16 i 18 podran fer-ne ús, amb autorització paterna o materna.
Els i les participants al projecte han de ser veïns i veïnes del barri o han de tenir alguna relació de pertinença al barri per motius professionals o de qualsevol altre tipus.
Cada part, el vehicle i el o la vianant, disposa d’un distintiu numerat (comprovant de què la persona està registrada al projecte BarriStop), per tal de fomentar la confiança.
Els i les participants es fan responsables de les pròpies decisions en el transcurs de la posada en marxa del projecte.
Es crearà una base de dades amb les dades personals dels i de les participants, i de matrícula de cotxe i telèfon i e-mail per contacte. L’esmentada base de dades es podrà consulta al Centre Cívic l’Elèctric i al Casal de barri Can Rectoret.
Aquesta normativa té les aplicacions corresponents tant per al o per a la vianant com per al que fa referència al o a la vianant.
Normativa per al o per a la vianant
Rep un braçalet numerat al moment de donar-se d’alta als punts destinats a aquest efecte (CC l’Elèctric i Casal de Barri del Rectoret). Es posarà el mocador quan vulgui o necessiti que el recullin.
El fet de posar-se el mocador indica a qualsevol automobilista del programa que es creui que demana ser portat en aquella direcció.
Normativa per a l’automobilista
El cotxe ha de tenir tota la documentació administrativa necessària per poder circular, vigent i evidentment disposar de la corresponent assegurança del cotxe.
Rep un distintiu al moment de donar-se d’alta en qualsevol dels mateixos centres.
El fet de portar el distintiu no significa l’obligació de parar sempre. L’automobilista mostrarà el distintiu quan vulgui o pugui recollir a un o una vianant.
El destí es consensuarà de mutu acord, dins el territori de Les Planes Barcelona.
Davant de qualsevol incidència cal posar-se en contacte amb el Centre Cívic on heu fet la inscripció.
Hi haurà una Comissió de Seguiment del Projecte per anar avaluant el funcionament del mateix i anar resolent les incidències que es puguin produir. La Comissió estarà formada per un o una representant de cadascuna de les quatre associacions de veïns i de veïnes (Rectoret, El Sanatori, Mas Guimbau – Can Castellví i Mas Sauró) i de dos o de dues professionals, ja que el projecte neix en el marc d’una taula de treball comunitari on entitats del barri i diversos serveis (socials, salut, cultura, etc.) fa temps que hi treballen i proposen accions col·laboratives per tal de transformar i millorar el barri de Les Planes de Barcelona.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Transport alternatiu: auto-stop
I això si ara no utilitzen aquest invent del tebeo per retallar els busos...Miquel wrote:Auto stop sí, però freqüència de bus útil millor no parlar-ne....
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Transport alternatiu: auto-stop
Ostres, una NovaXarxaBus amb autostop seria total!!Ecomobisostrans wrote:I això si ara no utilitzen aquest invent del tebeo per retallar els busos...Miquel wrote:Auto stop sí, però freqüència de bus útil millor no parlar-ne....
Re: Transport alternatiu: auto-stop
I que una conductora fóra la Karma.metring wrote:Ostres, una NovaXarxaBus amb autostop seria total!!Ecomobisostrans wrote:I això si ara no utilitzen aquest invent del tebeo per retallar els busos...Miquel wrote:Auto stop sí, però freqüència de bus útil millor no parlar-ne....
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.