Seguiment de 1100s a la L4
No se si és casual peró sempre vaig amb el 1170 a totes hores, matí i tarda, i les hores sempre són diferents.
Ahir a la tarda només vaig veure 5 1100 entre Passeig de Gràcia i La Pau, i 3 persones fent fotos per la L-4 a diferents estacions i aproximadament entre les 16:10-16:30h.
Ahir a la tarda només vaig veure 5 1100 entre Passeig de Gràcia i La Pau, i 3 persones fent fotos per la L-4 a diferents estacions i aproximadament entre les 16:10-16:30h.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Una llista (basada amb la primera del tema)
1100 en circulacio
28/12/07: 1102-1401-1101-1104-1103
28/12/07: 1106-1402-1105-1108-1107
30/12/07: 1110-1403-1109-1112-1111
3/12/07: 1134-1409-1133-1136-1135
6/12/07: 1142-1411-1141-1144-1143 (1142 canviat pel 1140 )
25/6/07: 1146-1412-1145-1148-1147
29/12/07: 1138-1410-1137-1160-1159 ex línia 5, back from the grave(torna de la tumba)
25/6/07: 1166-1417-1165-1168-1167
28/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171
28/12/07: 1174-1419-1173-1176-1175
28/12/07: 1190-1423-1189-1192-1191
11 1100 sense desballestar (amb verd els vistos, vists 9)
1100 Desballestats
1114-1404-1113-1116-1115 Desballestat estiu 2007
1118-1405-1117-1120-1119 desballestat a Can Boixeres Febrer 2007
1122-1406-1121-1124-1123 ex línia 5, desballestat
1126-1407-1125-1128-1127 desballestament inminent
1130-1408-1129-1132-1131 Desballestat estiu 2007
1158-1415-1157-1140-1139 ex línia 5, desballestat
1150-1413-1149-1152-1151 Desballestat
1154-1414-1153-1156-1155 Desballestat estiu 2007
1162-1416-1161-1164-1163 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 DESBALLESTAT
1178-1420-1177-1180-1179 el 19/5/07 vist separat en 1178-1420-1177-1184-1183, el 25/6 vist altre cop unit Desballestats estiu 2007
1186-1422-1185-1188-1187 DESBALLESTAT
1194-1424-1193-1196-1195 DESBALLESTAT
1198-1425-1197-1200-1199 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1202-1426-1201-1204-1203 Desballestat juliol 2007
1206-1427-1205-1208-1207 Desballestat estiu 2007
17 trens desballestats
1100 en circulacio
28/12/07: 1102-1401-1101-1104-1103
28/12/07: 1106-1402-1105-1108-1107
30/12/07: 1110-1403-1109-1112-1111
3/12/07: 1134-1409-1133-1136-1135
6/12/07: 1142-1411-1141-1144-1143 (1142 canviat pel 1140 )
25/6/07: 1146-1412-1145-1148-1147
29/12/07: 1138-1410-1137-1160-1159 ex línia 5, back from the grave(torna de la tumba)
25/6/07: 1166-1417-1165-1168-1167
28/12/07: 1170-1418-1169-1172-1171
28/12/07: 1174-1419-1173-1176-1175
28/12/07: 1190-1423-1189-1192-1191
11 1100 sense desballestar (amb verd els vistos, vists 9)
1100 Desballestats
1114-1404-1113-1116-1115 Desballestat estiu 2007
1118-1405-1117-1120-1119 desballestat a Can Boixeres Febrer 2007
1122-1406-1121-1124-1123 ex línia 5, desballestat
1126-1407-1125-1128-1127 desballestament inminent
1130-1408-1129-1132-1131 Desballestat estiu 2007
1158-1415-1157-1140-1139 ex línia 5, desballestat
1150-1413-1149-1152-1151 Desballestat
1154-1414-1153-1156-1155 Desballestat estiu 2007
1162-1416-1161-1164-1163 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 DESBALLESTAT
1178-1420-1177-1180-1179 el 19/5/07 vist separat en 1178-1420-1177-1184-1183, el 25/6 vist altre cop unit Desballestats estiu 2007
1186-1422-1185-1188-1187 DESBALLESTAT
1194-1424-1193-1196-1195 DESBALLESTAT
1198-1425-1197-1200-1199 el 29/3/07 disgregat al 1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1162-1416-1161-1200-1199 Desballestat juliol 2007
1202-1426-1201-1204-1203 Desballestat juliol 2007
1206-1427-1205-1208-1207 Desballestat estiu 2007
17 trens desballestats
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Avui he comptat fins a 9 1100 a la L4. Anaven en els torns següents: 401, 402, 404, 406, 409, 412, 413, 415 i 418. Això implica que només els torns 405, 407, 408, 411, 414, 417 i 419 duien 2100, quedant en incògnita el 403, el 410 i el 416, que són els tres trens que es treuen en hores vall (encara que hi hagi vaga d'autobusos, la L4 funciona així).
És d'assenyalar que, almenys el 409, format per la composició 1102-1101-1104-1401-1103 anava sense les enganxines i logos corporatius, de manera que le meva ment malalta m'ha fet pensar que l'havíen recuperat de l'enretirada. Ah, i el 9000 a cotxeres, que si no es ratlla, gràcies.
Total, que la renovació de la L4 avança a pases agegantades.
És d'assenyalar que, almenys el 409, format per la composició 1102-1101-1104-1401-1103 anava sense les enganxines i logos corporatius, de manera que le meva ment malalta m'ha fet pensar que l'havíen recuperat de l'enretirada. Ah, i el 9000 a cotxeres, que si no es ratlla, gràcies.
Total, que la renovació de la L4 avança a pases agegantades.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Un dia d'aquests em posaré a fer números a veure quant costaria reformar* la sèrie 1100 versus comprar nou material...
*Reforma que implicaria millores tècniques i no només estètiques.
*Reforma que implicaria millores tècniques i no només estètiques.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Seguiment de 1100s a la L4
I aqui que es mante de un 1100??JaMiRo! wrote:Un dia d'aquests em posaré a fer números a veure quant costaria reformar* la sèrie 1100 versus comprar nou material...
*Reforma que implicaria millores tècniques i no només estètiques.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Per molt que diguem, calculem la reforma o tuning d'un tren que tindria una vida útil molt reduïda no es pot ni comparar amb el que et costa renunciar als beneficis del material nou.
Per no parlar de que t'ho estalvies renunciant a la recuperació de l'energia al frenar, a millorar les acceleracions i les frenades, a reduir les avaries, a millorar notablament la imatge de l'empresa i del servei etc...
Per no parlar de que t'ho estalvies renunciant a la recuperació de l'energia al frenar, a millorar les acceleracions i les frenades, a reduir les avaries, a millorar notablament la imatge de l'empresa i del servei etc...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Home amb aquet tuning que li vol fer vols dir que no se li pot possar tot aixo??josep_serre wrote:Per molt que diguem, calculem la reforma o tuning d'un tren que tindria una vida útil molt reduïda no es pot ni comparar amb el que et costa renunciar als beneficis del material nou.
Per no parlar de que t'ho estalvies renunciant a la recuperació de l'energia al frenar, a millorar les acceleracions i les frenades, a reduir les avaries, a millorar notablament la imatge de l'empresa i del servei etc...
Re: Seguiment de 1100s a la L4
El tren 1130-1408-1129-1132-1131 no estva previst desballestar-lo al estiu del 2007? per que avui le vist vivo i coleando per la 4
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
Desconec si s'ha fet amb els 1100 però amb els 1000 es van intecanviar les plaques d'alguns trens durant el procés de retirada. Aquesta en podria ser l'explicació.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Seguiment de 1100s a la L4
He vist el 1110 i 3 1100 més ahir al matí.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de 1100s a la L4
I aixo per que es fa?josep_serre wrote:Desconec si s'ha fet amb els 1100 però amb els 1000 es van intecanviar les plaques d'alguns trens durant el procés de retirada. Aquesta en podria ser l'explicació.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Seguiment de 1100s a la L4
19/1/08: M-R-M-1144-1143 (l'he perdut per 2 segons!)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan