Peró que entrenin durant una setmana allò de validar el bitllet, eh?pol wrote:Home es el tren mes nou que tenen per la 4 nomes el treurant quant vingi el ZP o el Mas utilitzi el metro, per que el tenen que fer servir si a el Triangle Ferroviari esta molt bé.
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- Guigui
- Administrador
Saber validar
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Saber validar
Home mira que dubta que els politics agafen el metro cada dia i quant l'agafen pagan el bitllet i a més es posen a fer d'informadors es basic aixoGuigui wrote:Peró que entrenin durant una setmana allò de validar el bitllet, eh?pol wrote:Home es el tren mes nou que tenen per la 4 nomes el treurant quant vingi el ZP o el Mas utilitzi el metro, per que el tenen que fer servir si a el Triangle Ferroviari esta molt bé.
Sí, pero poca broma, que l'altre dia vaig notar que a la L1 funcionaven més 6000 del que hi sol haver (suposadament, els maquinistes encara "no saben" conduïr-los) així que vaig pensar que el 9000 ja donaria servei, però nanai.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Para más guasa con el tema del 9000 de la L4, resulta que el siguiente tren, el 9101-9104, ya presta servicio en la, sin duda, necesitada de modernización L2. Mientras que en la L4 están que si lo pruebo, que si se ralla, que si esos que han subido tienen una pinta rara, blabla; en la L2 parece que tal como llegan los ponen.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
Pero en la 2 donde meten los trenes ?? van possant i possant i ara pocs 2100 treuen i a la 4 treuen i no possen i en servei de passatger quan el 9000 per la 4?Busman wrote:Para más guasa con el tema del 9000 de la L4, resulta que el siguiente tren, el 9101-9104, ya presta servicio en la, sin duda, necesitada de modernización L2. Mientras que en la L4 están que si lo pruebo, que si se ralla, que si esos que han subido tienen una pinta rara, blabla; en la L2 parece que tal como llegan los ponen.
- faristol
- N8
Re: Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Avistada ahir dia 2 de Gener una unitat Motor 3000 Reformada, recien acabada a la autopista C58 a l'alÇada de Sardanyola en direcció Barcelona, a la una i quart del migdia, anava carregada (obviament) en un camió escoltat per cotxes senyalitzadors, nomes hi anava una unitat sola, pel que vaig veure, (tampoc era questió d'estampar-se ja que jo anava en sentit Terrassa) era la unitat 304X, encara que no en feu molt cas, encara que vingues el camió de la direcció Sabadell-Terrassa, es del tot probable que vingues de la B-30 i Lleida i anés al triangle, ja n-hi ha un mes!!!
- wefer
- Administrador
Avui 4 de gener, avistat 2100 a la L2.
Als habituals de la línia ja ens sorpren veure alguna cosa diferent a un 9000 en aquests moments
Als habituals de la línia ja ens sorpren veure alguna cosa diferent a un 9000 en aquests moments
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Jo també l'he vist, duia el torn 213. Una Auténtica raresa
Dades oficial des de TMB, el primer 9000 de la L4 ja circula amb passatge!
http://www.tmb.net/ca_ES/siterelated/no ... 8&idioma=C
Salutacions!!
http://www.tmb.net/ca_ES/siterelated/no ... 8&idioma=C
Salutacions!!
Dimarts i dimecres agafo la L4. A veure si puc avistar el nouvingut.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Jo el que em pregunto és que si els 9000 de la L4 tindràn el tèrmometre xapusero amb una enganxina o perfi sera un termomentre amb llumetes com totes les línies.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Sera amb LEDs, no se qui va ser que va dir que havia vistcom funcionaven des de Jaume I a trinitat Nova ara funcionaran?oriolp13 wrote:Jo el que em pregunto és que si els 9000 de la L4 tindràn el tèrmometre xapusero amb una enganxina o perfi sera un termomentre amb llumetes com totes les línies.
Atenció! Juraria que m'he creuat amb un 9000 entre Bogatell i Ciutadella/Vila Olímpica, cap a les 19,10, amb el torn 418 (el de darrera era un 2100 amb el 419).
Llàstima de que el 1100 hagi arribat tan aviat. Amb un parell de minuts més, l'enganxo amb la càmera
Llàstima de que el 1100 hagi arribat tan aviat. Amb un parell de minuts més, l'enganxo amb la càmera
Serà questió d'anar a la L4
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- wefer
- Administrador
Efectivament, et puc confirmar que ja ha començat a circular en servei comercial el primer 9000 per la L4.orique wrote:Atenció! Juraria que m'he creuat amb un 9000 entre Bogatell i Ciutadella/Vila Olímpica
A veure qui el caça primer, i qui li fa la foto al costat d'un 1100
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trenscat
- N10
De http://www.20minutos.es/noticia/330171/ ... ransporte/
20 minutos wrote:Un nuevo tren de la serie 9.000 comienza a circular con pasajeros en la línea 4 del Metro
EUROPA PRESS. 07.01.2008 Está previsto que este año se incorporen cuatro vehículos más de este tipo.Se trata de vehículos adaptados con sistemas de climatización, detección de incendios, vídeo vigilancia, megafonía y pantallas planas.
Un nuevo tren de la serie 9.000 ha comenzado a circular con pasajeros por la línea 4 del Metro de Barcelona después de un periodo de pruebas, según Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB). Está previsto que este año se incorporen cuatro vehículos más de este tipo a la red de suburbano de la capital catalana.
Los nuevos trenes constarán de cinco coches --cuatro motores y un remolque-- y se caracterizarán por su estructura ligera de caja de aluminio y su elevado rendimiento energético, según TMB.
Se trata de vehículos adaptados, con vagones unidos por un pasillo y que cuentan con sistemas de climatización, detección de incendios, vídeo vigilancia, megafonía y pantallas planas. En los coches de los extremos hay una zona con plazas reservadas para personas discapacitadas y en el remolque, un espacio para las bicicletas.
Actualmente hay 24 trenes de este tipo --serie 9.000-- en servicio en la línea 2. Además, TMB está trasladando 15 trenes del modelo 2.100 de la línea 2 a la 4. Hasta ahora, ya se han incorporado 13 de estos últimos, fabricados en 1997, mientras que se dan de baja los de la serie 1.100, construidos en los años 70.
La adquisición de los nuevos trenes se enmarca en un plan de renovación del material móvil que desarrolla la Autoridad del Transporte Metropolitano (ATM) desde 2005.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Yupi! Ja era hora!
Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); i també que vaig ser jo qui (li va semblar) veure que els LEDs del 9000 funcionaven durant el període de proves, al veure'l a Jaume I amb tots els llums des de Trinitat Nova fins allà.
Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); i també que vaig ser jo qui (li va semblar) veure que els LEDs del 9000 funcionaven durant el període de proves, al veure'l a Jaume I amb tots els llums des de Trinitat Nova fins allà.
- Guigui
- Administrador
Seients
Que jo recordi, els 2100 han anat sempre amb seients de color gris amb un deix de lila. Negres són els dels 2000, cosa que permet lluir-se encara més a tots els Jonathans i les Jessiques que volen immortalitzar-hi els seus amors fugaços.Busman wrote:Aprofito per confirmar que el 2101-R2401-2104 ja circula -ahir era al torn 401- i del que cal destacar que li han canviat els seients: són grisos com a la resta de 21XX i estan tots nous (si no recordo malament, abans a la L2 eren negres, oi?); [...]
Comentari a part i aprofitant l'avinentesa: juntament amb els dels 3000R, són els seients més horrorosos de tot l'FMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
Avui (com ahir), porto càmera, i a més, estic previngut. A veure si hi ha sort...