Senyalètica pre-82 a la línia 4
- Mortadel·lo
- N9
Senyalètica pre-82 a la línia 4
com que estan reformant Alfons X i han enretirat els panells han sortit a la llum els cartells antics de "SALIDA -> -> ->" en negre sobre fons groc, suposo que acabaran a la brossa, així que pot ser si els demaneu amb educació us n'emporteu algun a casa, o si no amb un tornavís jo crec que no costaria massa
ES PELIGROSO ASOMARSE
- Guigui
- Administrador
Com a mínim un hi ha estat sempre
Doncs a la mateixa estació recordo veure'n un no fa massa anys al descobert i amb pinta d'haver-ho estat de tota la vida.Mortadel·lo wrote:com que estan reformant Alfons X i han enretirat els panells han sortit a la llum els cartells antics de "SALIDA -> -> ->" en negre sobre fons groc, suposo que acabaran a la brossa, així que pot ser si els demaneu amb educació us n'emporteu algun a casa, o si no amb un tornavís jo crec que no costaria massa
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Senyalètica pre-82 a la línia 4
Diuen que a Barceloneta també han sortit.
Un exemple:
Girona.
Un exemple:
Girona.
Mira que utilitzo aquesta estació, però no recordo haver-los vist. Ara que ho sé m'hi fixaré més.U-Bahn wrote:Diuen que a Barceloneta també han sortit.
Instagram: Ferrocarril | Aviació
Jo si m'havia fixat que hi eren, fa temps. En alguna estació ja els deuen haver eliminat, però a d'altres, cal fixar-se
A Barceloneta no es veuen pas.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Bé, doncs ja sabem on fer-nos una de les fotos de la trobada dels 1100, no?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
SI que es veu per les obre que fan a la andana direccio la pau hi es. A Joanic avans tambés es veia. I com diue que es pot aconseguir un d'aquests?Busman wrote:A Barceloneta no es veuen pas.
- Mortadel·lo
- N9
Si en voleu a Barceloneta, andana direccio la Pau, al costat mirant cap a Correos hi han els cartells antics per el terra, mig tapat per una valla, si algu els vols
És possible que a Can Boixeres o a alguna propera hi hagués alguna d'aquestes (amb el fons blau)?